fredag 3. juni 2011

BOR DU I NÆRHETEN AV IKEA...??? (Redigert...)

Er et noen der ute som tilfeldigvis skal en liten tur på Ikea i nærmeste fremtid, og som i tillegg ville være så elskverdig å gjøre meg en tjeneste?? Jeg trenger 2 stk hvite Vika Arthur benbukker ... De er (of course) flatpakket og veier ikke så mye, så det skulle gå fint å bare surre de to pakkene sammen med tape og sende dem som egenemballert Norgespakke (kr. 160,-)



Er det noen som vil påta seg det ærefulle oppdraget? 

Tuuuusen takk til de som har meldt seg som hjelpere, og tusen takk til dere som har tipset om at Ikea sender postpakker . Tenk at jeg ikke har fått med meg det?!? *synd og skam* Jeg har visst bodd altfor langt unna Ikea, altfor lenge! Jeg sjekket listen over hvilke varer de kan sende, og jammen sto disse bukkene på lista;) Det ryktes at de er tomme for disse bukkene og ikke venter dem inn igjen før om 4 uker. Det gjelder altså de i bjørk, de hvite finnes på lager på de fleste av varehusene. Sånn i tilfelle det er flere som ønsker seg slike...;) I morgen den dag vil det tikke inn en bestilling til Ikea fra meg. Igjen; takk for tips og hjelp


10 kommentarer :

Monica sa...

Sukk, jeg skulle ØNSKE jeg var i nærheten av Ikea! :) Har masse jeg "trenger" derfra nå :)
Om du ikke finner noen som kan hjelpe deg, kommer vel størrelsen på disse inn i Ikeas postpakke, tror det er 120x60x60, så da får du vel begge i en.
Lykke til uansett :)

Monica sa...

Takk for det :)
De har postpakke ja, men det er (dessverre) ikke alt de sender... Kjøpte meg et par nattbord for et par år siden og fikk de sendt med postpakke, men måtte da bestille de i to pakker pga vekten, max 30 kg. Betalte bare 190 kr :) Er jo verdt å sjekke ut (kan kanskje bli farlig for lommeboka denne informasjonen!) :)

City Romance sa...

Jeg har ingen umiddelbare planer om en Ikeatur, men jeg skal huske å sjekke om du har fått tak i dem før jeg reiser dit neste gang.
Håper det ordner seg☺

Bettum Villa sa...

Kan nok ikke hjelpe deg gitt, men jeg hørte noen rykter ute i bloggland om at ikea var tomme for disse beryktede bukkene og ventet dem ikke inn før om 4 uker. Håper dette ikke gjelder alle steder slik at du får det du trenger.
Skulle egentlig hatt noen sånne jeg også ;).

Klem Madelén

Fruen sa...

Heihei! Ikea sender pakker sjøl. Gå inn på Ikea sine service sider. De sender ikke 'alt mulig rart', sikker på at du kan få disse flatpakka i posten:) Vi bestilte opp noen kjøkkendeler til Salten i Nordland, intet problem. Til og med glassplater fikk jeg:D

Lykke til:)

PS: Ikea tar 150 kr i porto, billigere enn posten;)

Fruen sa...

Rettelse: 190 kr i porto! Da blir det nødvendigvis ikke billigere!

Har en drøm... sa...

Hei Monica;)
Jeg kan gjøre det jeg vettu, ikke noe problem ♥
Sender deg en mail jeg tror jeg, hihi;))

Klem Line

Marthe sa...

Det hadde jeg lett gjort for deg. Bare å si ifra om det er noe de ikke sender du må ha.

Sov godt. Klem fra Marthe

MissMette sa...

Hei Monica :)
Ser du allerde har fått god hjelp
her :) - og jeg bor nok selv alt
for langt unna IKEA!!! Ønsker deg
en herlig helg, kos deg masse ღ
Stor klem fra Mette

Godt Isolert/Victoria sa...

Hurra for postpakker fra Ikea! :) På Ræk (jada, jeg er treeeeeeeeeeeig å svare) er åpen fra 11-15 i dag og i morgen! :)