fredag 6. mai 2011

♥ TOLIX... ♥

Idag fikk jeg bloggbursdagsgave av meg selv i posten; en Tolix reproduksjon. JIPPI!! De "gamle" stolene jeg hadde i spisestuen skal bli hagemøbler, og er nå byttet ut med hagebenk, Tolix'en, en Farmer stol fra Bohus, og en gammel stol jeg hadde på loftet.
(jeg visste jo at det var lurt å ta vare på den selvom den er forferdelig ukomfortabel til sitt formål...*ler*)

Til Husbondens store forferdelse var jeg fast bestemt på at ingen av stolene skulle være like, men alikevel passe til hverandre. Jeg har prøvd meg frem, og malt stoler i både blått og grønt den siste uken (ja, jeg har faktisk 14 stoler "til overs"). Samtlige er forkastet som spisestuemøblement, men skal nok få sine dedikerte plasser andre steder i huset litt sånn etterhvert;)

Her går det i hundre om dagen, i tillegg til at jeg har vanvittig mye å gjøre på jobb så har jeg (som vanlig) cirka førtifire prosjekter på gang utenfor husveggene. Jeg har derfor ikke rukket å legge igjen så mange spor etter meg hos dere, men kommer sterkere tilbake. Her oppe må man passe på mens go'været glimter til, så ikveld har den første husveggen fått et strøk med sine nye farge. Siden dette er det tredje huset jeg maler på 6 år må jeg si jeg gleder meg enormt til jeg blir ferdig! Kjeeeedelig, men nødvendig!

Det blir trekning på GAVEDRYSSET enten i morgen eller søndag, så du har fortsatt mulig å melde deg på og vinne flotte ting fra Hjem i Tiden  (Tolix-stolen min er forøvrig kjøpt der). Du kan melde deg på i innlegget under hvis du vil være med.

Håper dere har en fin fredag


18 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Veldig fint, vennen ♥

Jeg vil tilbaaaaaaaaaaaaaaaaake!

tove sa...

Sånn vil jeg og ha....stilig.
ønsker deg og dine en flott helg
Klem Tove

Ellemell sa...

stilig sammensetning:)
ønsker deg en god helg:)
klem ellemell

Lille Liljehvit sa...

Ååå, det var fint!! :)

Lille Liljehvit sa...

Ååå, det var fint!! :)

Monica sa...

Fiiine stolen :) Gratulerer!
Gog helg! Klemklem

Snedig Snelle sa...

SUperfine bilder, og et veldig bra resultat! Heldige du som har tolixstol :-) God helg!

Christina og Espens hyttebygging sa...

Kjempefint med forskjellige stoler,og "tolix" stolen var råkul!

God helg!

Klem

Anitas interiør verden sa...

Kjempefint ble det, sommerlig og lyst.
ha en fin kveld

Klem Anita

siren sa...

Så flott tolix stolen passet hos deg! Kunne gjerne tenkt meg slike stoler selv.

Ja det gjelder å få gjort mest mulig ute når det er så flott vær, heldigvis så malte vi huset vårt i fjor.Ha ei super fin helg, Klem :)

Har en drøm... sa...

Ble kjempefiiint ♥ Elsker stilen din;) Her tror jeg husbonden hadde steilet om jeg hadde nevnt at vi skulle ha forskjellige stoler, hihi;) Men når de ser hvor bra disse ideène vår blir, så blir de litt lange i maska, ikke sant?
Jeg bare eeelsker Tolix, men de er alt for dyre, og for og være ærlig så ser jeg ikke helt forskjellen jeg...;)

Har en superduper dag i morgen, kos deg... vi skal ut og shoppe litt klær til ungene, de trenger det innimellom;)

Klem Line

hobbyvimsa sa...

Vakkert,herlige stoler som passet godt sammen i ditt koslige hjem:)

ha en fin helg!!


klem Linda:)

Li/Småtingene sa...

Så lekkert det ble!! Herlig uformell stemning med ulike stoler; det øverste bildet ditt var virkelig bare knall altså! Skikkelig inspirasjonsbilde :-)

God helg!
:-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint vart det det-med Tolixen og ulike stola☺
Husbonden blir nok fornøgd
NYDELEG!☺

Eg har og førtifire proskjekt-men orke ikkje begynne med nåke som helst :( Pollen kills me!

God helg☺

Klem M♥

Anette sa...

Veldig fint Monica! ;) Jeg elsker den kombinasjonen!!

Klem, og ha en strålende helg videre!

Tina sa...

Superfint, stolene, bordet, putene og stæsjet passer perfekt sammen. Utrolig flott!

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelige stoler og nydelige bilder...
Lykke til med malingen. Du er god ;)
Klem May Helen

Karma sa...

En herlig stol! I love it!

Klem Kaja :)