tirsdag 31. mai 2011

GAVEDRYSS DEL 9 - Happylines.no

Tid for å dele ut flere gaver og trekke en vinner av vimpel fra Guttemamma!
Den niende premien i gavedrysset er sponset av Happylines.no


De fleste har sikkert allerede stiftet et visst bekjentskap med Happylines som er en blomstrende familiebedrift med tilholdssted i Drøbak. Happylines designer og lager selvklebende, avtagbare klistremerker, populært kalt wallstickers. De er laget av meget tynn vinyl og kan festes på alle typer glatte overflater. Det er et solid materiale og kan vaskes med vann og såpe. De sitter godt men kan med enkelhet fjernes igjen uten at det etterlater seg spor. Her er et lite knippe av det store utvalget Happylines kan tilby:


 Wallstickers kan brukes overalt, ikke bare på veggen som navnet får oss til å tro. Det er rett og slett bare fantasien som setter grenser her... Hos Happylines kan du også få valgfritt design, så om du mot formodning ikke skulle finne en wallsticker du liker, kan du designe din egen! De lager også stickers til bedrifter som ønsker å synliggjøre seg.
For flere tips og inspirasjon, besøk Happylines nettbutikk HER, Facebook-siden HER, og bloggen deres HER.


 Jeg trekker én vinner som får denne flotte wallstickeren i posten.
 
Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:)
 
ღ LYKKE TIL ღ


Vinneren av vimpelen fra Guttemamma  i Den Lille Vimpelfabrikken 
ble lodd nummer 58 som er trukket av Cissemosse
(Som forøvrig nettopp har kjøpt seg hus, så det kunne vel ikke passet bedre?!)
GRATULERER!


58 kommentarer :

Charlotte sa...

Jeg vil gjerne være med;)
*håpe håpe *
ha en fin kveld;)

Therese sa...

Jeg er med :) Kjempe kul premie!

tessa_622@hotmail.com

Frk Kastås sa...

...slenger meg med! ;) Super premie!

Tonje sa...

Her må jeg nesten bare prøve lykken :) Nydelig!

Jannes lille sted sa...

Hei Monica! For noen fantastiske premier du deler ut. Er såklart med i kampen om denne også!
Klem Janne Merethe

Trollmora sa...

Blir med igjen jeg vettu :)

Anonym sa...

Heisan!

Melder meg på jeg også. ;)
Har bare en hjemme side (www.g-emma.dk) jeg så jeg blogger ikke så mye som dere men finner mye inspirasjon og glede i deres blogging.
Tusen takk og nå er jeg spent på om jeg er en av de heldige.

hildekstag@gmail.com

mvh Hilde Kristin

Mette sa...

Henger meg på og håper på vinnerlykke !:)

Tonje sa...

Å jeg blir veldig gjerne med :)

Klem Tonje

Mette sa...

Jeg vil gjerne være med! Inne på Happylines er det jo så mye flott! :)

Ha en videre fin kveld :-)

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Så mange flotte wall stickers! Jeg vil gjerne være med i trekningen:o)

Fossestua sa...

Herlig premie! Prøver gjerne vinnerlykken igjen hos deg :)
Klem fra Lise

Hilde♥ sa...

Klart jeg er med.
Krysser fingrene.
Ønsker deg en fin uke videre.
Klem Hilde

Skogland sa...

Jeg blir gjerne med :)
God tirsdagskveld!

Klem fra Fru K

Chilli Charm sa...

Så gøy, jeg er med :)

Divamamma sa...

Jeg er såklart med :-))

Fra huset i svingen sa...

Jeg er med denne gangen også :-D

KLem Karianne

LIVS LYST sa...

Så mye nydelig det var å se her i bloggen din da! Takk for titten.

Liv ;O)

Li/Småtingene sa...

PRøver igjen ;-)
Kaan jo være vinnerlykken slår til en gang... ?

:-)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Jey! Eg er kjempegjerne med:) Moro!
Ha ein flott kveld!
Klem:)

mammaLise sa...

Jeg blir med :)

Ha en fin kveld!

Tonemor sa...

Henger meg på og prøver lykken nok en gang:D

Ha en fin tirsdagskveld - straks fruene:)

Jane sa...

Hei hei! Så gøy at du feirer bloggen din :o) Jeg følger ivrig med ;o)

Jeg har i en lengre periode siklet på diverse stickers hos Happylines, men siden vi nylig bygget oss hus har dessverre pengene gått med til andre nødvendige saker. Derfor ser jeg mitt snitt nå til å delta her og krysser alt jeg har for at jeg kan bli den heldige vinneren ;o) hihi...

Klem, Jane

Som mine dager er sa...

Så gøy med gavedryss! Det er man jo gjerne med på for bokstaver synes jeg liver opp det meste, om det er vegg eller bord eller annet.

Du lurte på hva den grønne uteplanten het, men vettu, jeg aner ikke. Det sto ingenting på den og ikke spurte jeg heller da jeg kjøpet den. Så beklager at jeg ikke kan være til hjelp her.

Klem Marit

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Hiver meg på her;)

klem Linda:)

Christine sa...

Henger meg på gavedrysset ditt jeg=)

Ha en koselig tirsdagskveld - snart Fruene!!

Klem fra Christine

Anitas interiør verden sa...

Blir gjerne med på trekningen, flott premie.

klem Anita

Hegemors store, lille verden sa...

Jeg slenger meg desperat med i kampen!!!!!:)
Hegemor:)

Ønskedrømmen sa...

Slenger meg på, håper fortsatt på at vinnerlykka skal treffe meg! :-)

Bekka sa...

Jeg vil være med :)
Klem fra Bekka

SOLSIKKE sa...

Jeg vil gjerne være med! Nydelig blogg forresten :)

Monica sa...

Jeg er med :) Krysser fingrene!
Jeg vet - jeg er kjempeheldig som har Fru Dahl så nært (men likvel så langt unna at jeg ikke blakker meg totalt!) :) Det er jo en suuuper butikk, kunne bodd der :)
Håper du har det fint der oppe :) Klemklem

Har en drøm... sa...

Gratulerer til min nyoppdagne sambygding Cissemosse;))
Og wow for en fin ny premie da, spennende;)
Jeg slenger meg med vet du!

Kjenner til dette med tom lommebok, hihi, er så mye og bruke penger på på våren... blomster, klær, sko, frisør, soltimer... and you name it!
Farglig, farlig...;))

Ha en fin kveld (det lille som er igjen av den)

Klem Line

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med!

Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg er med!!:D

Solveig sa...

Oj, så mange spennende wallstickers de lager! Takk for tips;o)
Så hyggelig med kommentar fra deg. Veldig spennende blogg du har!
Har vært innom deg tidligere, men det er altfor lenge siden;o)

Klematisen vår heter Montana rubens og er ikke av de mest harføre sortene. Tror den har herdighetssone 3 eller noe sånt, men den overlevde da den strenge vinteren vi hadde hos oss i år, så da er det håp for flere. Må nok stå litt lunt da;o)

Ha en flott morgendag.
klem fra Solveig

Trine sa...

Gratulere så masse til vinnern av vimpelrekka :)

Prøve lykken igjen :)
Flott premie :D

Klæm Trine

PS: Har vist masse bilda av kjøkkenet.. Ligg under etiketten med samme navn :) (Kanskje du har råd å tips når det kommer til maling/spraylakkering :D)

Kathrine sa...

Å, så fin!
Jeg vil være med *krysser fingrene*

Anonym sa...

Åh så flott premie:)
JEg vil gjerne være med:)
Mvh siv anita
siv_anita_pet@yahoo.no

Licentia Poetica sa...

Finfin premie:-) Æ hiv mæ med i trekninga denna gangen også!

M:)

Hansen- Lind sa...

Prøver lykken jeg:) En kjempeflott premie!

Klem

stine sa...

ååååå, denne vil jeg være med å kjempe om:0)

Mvh
stinemor26@hotmail.com

Mona Christin sa...

Hei.

Her var det mange lekre wallstickers. Jeg hadde garantert funnet min.

1 lodd på meg.

Klem Mona C

Anita sa...

Blir gjerne med!! Har en flott stickers derifra fra før, de har so masse fint :)

Ha ein fin 1 juni♥

Klem Anita

Hege- Livet Mat og Minner sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen. Happylines sticersene er utrolig flotte.

Ha en nydelig dag!

Wenche sa...

Kjempefine...jeg blir med :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Nååååååååååå er det vel min tur til å vinne, eller? Jeg er uansett med! :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer til den heldige vinneren ! :) Og jeg vil gjerne være med på trekningen av en flott wallsticker. ♥ Da krysser jeg fingrene så hardt jeg kan, tvi tvi...

Ha en superfin dag Monica ! :)

Klem Anette

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Slenger meg på jeg også... Kjempefin gevinst :)

Klem Anette

-ingrid- sa...

eg er med!!!*kryssefingrane*

siren sa...

O du store mi tid hvor du drysser ut gaver, den ene flottere enn den andre! :)

Jepp, har lenge gått å siklet på å kunne lage meg ordentlige vannmerker, og det gjør jeg i photoshop. :) Det tar ei god stund med prøving og feiling før man finner ut av photoshop, men når man har lært seg det, så er det det beste ut av alle program jeg har prøvd! :)

Drømmehuset mitt sa...

Hei jeg blir gjerne med.

Gratulerer så mye til forrige vinner.
Klem

Sandoren og Blåsten sa...

Jeg hiver meg med og krysser fingrene!

Fin blogg du har og fin premie.

FruVa sa...

Jeg blir gjerne med :D

Bente sa...

Jeg er med :o)

Frøken H sa...

Jeg prøver lykken igjen! :) Ha en fin fridag i morgen! ♥ Her håper jeg få fint vær så jeg får beiset trappa og le-veggen vi har fått opp der. Blir godt å komme igang å få gjort litt ute nå! ;)

klem Frøken H

Marianne sa...

jeg vil gjerne være med:-)

marianne_88@hotmail.com

FIne premier du har!:-)

Lykke sa...

Jeg ønsker å være med :-)

Første gang jeg er her inne, tips av Cissemosse. Kommer garantert tilbake! Så nydelig blolig og elegant blogg!

Mvh Lykke.