fredag 27. mai 2011

GAVEDRYSS DEL 8 - Den Lille Vimpelfabrikken

Gårdagens trekning ble utsatt grunnet godt malevær. Og jeg er glad jeg fikk malt litt igår, for nå bøtter det ned igjen... 
Men det er da perfekt vær for å sitte i sofakroken og dele ut gaver om ikke annet;)

Premie nummer 7 i Gavedrysset er levert av Den Lille Vimpelfabrikken


 De aller fleste kjenner den kreative syersken som Anette, damen bak bloggen Guttemamma
Jeg vil anbefale deg å avlegge den flotte Bloggen hennes og Vimpelfabrikken et besøk. 
Anette syr de herligste vimpler i et hav av kombinasjoner, og finner du ikke den du er på jakt etter lager hun den på bestilling.
Hun har sendt meg denne vimpelen som jeg er så heldig å skal få lov til å gi bort til en av dere. 
(Kombinasjon nr.5 - Sweet as Candy) 

Også denne gangen kan du ta to lodd. Ett lodd for å legge igjen en kommentar og det andre loddet for å besøke Den Lille Vimpelfabrikk og skrive i kommentaren hvilken kombinasjon som er din  favoritt:)

Jeg har funnet min favoritt og skal hive inn en bestilling så fort det nye barnerommet er ferdig!
Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:) 

ღ LYKKE TIL ღ


Vinneren av 4 valgfrie kort fra SaligeLavendel ble lodd nummer 47,
og det er trukket av MissMette! Gratulerer så mye til deg, en mail til deg fra meg er rett rundt hjørnet;)


Grunnet problemer med Blogger (igjen....!) er innlegget republisert.

51 kommentarer :

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med på 2 lodd!
Liker best kombinasjon 17: "Stjernevimpel-RØD".

Klem Karianne

LykkeLise sa...

Åh de blomster kortene var nydelige, tror jeg må bestille meg noen sånne:)

Har veldig veldig lyst på vimpler i lekestua jeg driver å innreder, så krysser fingrene nå:) Liker veldig godt sweet as candy, men favoritten blir nok Duften av roser:):)

Ønsker deg en fin bloggekveld:)

Klem Lise

Tonje sa...

Ønsker meg så legger kommentar og krysser fingrne.

Klem Tonje

Tonemor sa...

Skal prøve å sy meg en vimpel selv i disse dager, men om det skulle feile hadde det jo vært hyggelig å ha en i bakhånd *smiler*.
Lekestua skal få en real makeover i disse dager:))
Synes det var veldig vanskelig å velge en klar favoritt blant de som vises frem:) Men mulig "hvite drømmer".
Jeg krysser fingerene:D

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg er med, 2 lodd :)
Min favoritt er prikkedilla nr 13 :)

Klem M♥

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei.
Vil gjerne være med på denne :)
Klem Anita

Audhild sa...

2 lodd til meg :)
Min favoritt er prikkedilla nr.13 :)

MissMette sa...

Nydelige vimpler ღ syns disse er
så dekorative og flotte. Jeg synes
Vimpelen (kombinasjon 4) er bare så
nydelig ღ så jeg blir gjerne med i
denne trekningen også, så 2 lodd...

Og TUSEN TAKK for den flotte premien
jeg vant fra Salige Lavendel ღ Har
faktisk ønsket meg disse kortene en
stund :) NYDELIGE kort, disse gleder
jeg meg veldig til å få i posten ღ
Ønsker deg en fortsatt fin kveld,
Monica :) Stor klem fra Mette...

Jannes lille sted sa...

Jeg er gjerne med! Og 2 lodd på meg. Favoritten min er lyseblå drømmer :)

Ha en super kveld
Klem Janne Merethe

Anneli sa...

Åhh.. så hyggelig med gavedryss :)
Vimplene fra Anette er jo bare sååå fine! Jeg har ikke bare en favoritt... Alle er jo så fine, men om jeg må velge må det bli en av disse 1, 7, 10, 11, 14 og 15 ;)
Da var det bare å krysse fingrene..
Ha en fortsatt strålende dag!
Klem til deg :)

Lottemora sa...

Så masse fine vimpler da. Min favoritt er Prikkedilla!

Lottemora

Cathrines Kreative Hjørne sa...

God kveld!
Ser du bor der min morfar kom i fra! Ja, herlige vimpler Annette lager, og jeg vil gjerne ha 2 lodd!

Et lite spørsmål! Jeg ser vi har samme kamera Canon EOS 450D! Hvilken linse har du, som sees på bildet? Macro? Lurer på om jeg skal skaffe meg det, og trenger litt tips og råd!


God kveld til deg sørfra!

Klem Cahtrine :-)

mammaLise sa...

Jeg er med å tar to lodd.
Min favoritt må være lyseblå drømmer :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Guttemamma lager de vakreste vimpler, så jeg vil helt klart være med. :) Trekker 2 lodd opp av hatten og krysser fingrene. Min favoritt er (kombinasjon 4) fant ikke noe annet navn på disse. Men det går i hvitt, rosa og små roser. ♥

Ha en superfin kveld Monica, kose deg ! ♥

Klemmer fra Anette :)

Frøken H sa...

Anette lager de nydeligste vimplene! Favoritten min er selvsagt den Anette har laget på bestilling som henger på rommet til lillebror! Just love it! ;) Men ellers synes jeg "prikkedilla" var utrolig fin! ♥ Prøver lykken med 2 lodd! Ha en fin kveld i sofakroken, Monica! ;)

klem Frøken H

Fru.Underberget sa...

Melder meg på med ett lodd:-)

Divamamma sa...

JEg likte kombinasjonen rosa, rosa! Krysser fingre og tær for to lykkelodd.

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd:o) Jeg elseker vimpel kombinasjon 1: Lyseblå drømmer, den kombinasjonen er sååå fin!

Lulle og Laban sa...

Dette vil jeg gjerne være med på :O) Liker best kombinasjonen sweet as candy! :O)

Veronica sa...

Hei!
Jeg vil være med og prøver lykken igjen.
Jeg elsker den nye lilla vimpelen, som er sydd på bestilling, men utenom den liker jeg best nr.19, Dilla på lilla!

Ha en god kveld

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg er med!:D Synes den sweet as candy bare var kjempesøt jeg!:) 2 lodd til meg.

Guttemamma sa...

Kjære,Monica, du er vel go'! Snakk om flott reklame for meg og bildene du viser er kjempefine!! Tusen takk!!
Takk for kjøkkenvask svar også, vil gjerne ha den..men glemte helt at vi jo har skapdører i samme høyde som resten av dørene og da går det vel ikke...den vasken står jo liksom litt utenfor og over vel...vi får se ,har sett hvite vasker som er nedsunkne også!
klemmer og takk igjen♥

Prinsesse Vilikke sa...

Jeg vil gjerne være med! Tar et lodd!

Karma sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Karma sa...

Masse fine, vanskelig å velge. Grønt er skjønt var finfin. og ikke minst lilla da:) To lodd på meg.

Klem Kaja :)

Christine sa...

Hei hei=)
Synes den lilla vimpelen er kjempeskjønn=)
Er gjerne med i trekningen - 2 lodd på meg da.

Klem fra Christine

Mona Christin sa...

Hei.

Vimpler er sååå fint. Jeg må bare prøve meg.

Jeg tar 2 lodd. Min favoritt er kombinasjon 21, "Vokst fra den forrige, grå".

Klem Mona C

Smykkas sa...

Her går det mest i hjerter, og jeg vet ikke hvorfor jeg ikke faller helt for vimpelrekker. Du må ikke blir fornærmet, for det er ikke slik ment. Min datter syr også herlige vimpelrekker, men hun får ingen bestilling fra meg.

De nydelige kortene derimot, traff meg midt i hjertet.

Klem

siren sa...

Så flotte vimpler! Jeg likte nr 23 best, den turkise varianten. :)

Ønskedrømmen sa...

OI, der var det mange fine vimpler!
Jeg liker veldig godt "sweet as candy" men "Duften av roser" er også nydelig! Elsker småblomstrete stoffer!

2 lodd til meg, og krysser fingrene for litt vinnerlykke!

Ha ei fin helg, Monica!

Klæm!

bodil sa...

Hei.Kjempe søte vimpler og nydelige kort.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Lykkeliten sa...

Jeg tar gjerne to lodd.
Min favorit er kombinasjon 1: Lyseblå drømmer

Så da er det bare å sette seg ned og drømme om gevinst!

Klem Lykkeliten

Trine sa...

Førr en flott premie :)
Prøve mæ me 1 lodd :)

Klæm Trine

Hulda sa...

Så nydelige de var de vimplene, sommerlige og fine! :)

Likte også godt de botaniske kortene. Vakre.

hobbyvimsa sa...

Heisann!

Jeg trekker gjerne to lodd..Min ønske vimpel er lysblå prikkedilla:)

ha en fin helg!!'

Klem Linda:)

cissemosse sa...

Åh, en vipelrekke hadde vært toppen nå som jeg skal innrede to jenterom!!!! Nå skal jeg inn på vimpelfabrikken og titte! To lodd på meg!

Li/Småtingene sa...

Åh, har ønsket meg vimpel fra "Guttemamma" lenge! Av vårens vimpler tror jeg kombinasjon 26: Aqua hadde vært perfekt! MEn jeg likte også godt den som het "Vokst fra den forrige, grå" - gjerne på verandaen... ;-)

Vel: To lodd okke som! :-))

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Heisan :)
Vil gjerne være med på denne!

Klem Anita

KROnPRINSESSENE sa...

Prøver lykken med 1 lodd og håper det er nok ;)
Bare papir vimpler her i huset, for jeg kan jo ikke sy...
Klem May Helen

Jeanette sa...

Jeg blir gjerne med,falt for den lilla vimpel rekken:)Ellers er det heldig fint med lyseblå prikker da:)

Lena sa...

Jeg bli gjerne med og trekker 2 lodd! Kombinasjon 15 likte jeg utrolig godt!:)

Klem fra Lena

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg har veldig lyst til å bli med og har herved tatt 2 lodd! nydelige vimpler!
Klem fra meg:)

Signe sa...

For en herlig giveaway!
Jeg blir med og tar to lodd, og mine favoritt vimpler var den med pastell polkadots og grønt er skjønt :)

Og for en fin blogg du har her, glad jeg snublet over den en lørdags morgen :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Vil gjerne vinne de blå til rommet til prinsen!

Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

OI!! Herlig gave!! :)
Onsker så klart å være med! Vist det ikke er forsent :)

Ha en fin Søndagskveld!
Klemmer

Sandra sa...

To lodd på meg:) Masse klemmer

Har en drøm... sa...

Hei Monica ;)
Innom for og ønske deg en fin start på uken ♥

Klem Line

Ege sa...

Hei, trekker to lodd, og nr 7 hvit drøm er min favoritt. Aller helst ville jeg hatt en som går i hvite nyanser, med hvitt trykk på hvitt stoff, helt enkel, uten blonder. Man må ha tålmodighet til å sy så mange vimpler!

Trine sa...

Satse på at æ ikke e for seint ute.. (trur ikke æ har kommentert tidligere..hehe)
Men vil veldi gjerne prøve lykken med to lodd :)
Og med at jeg er mamma til to gutter så syns jeg at "lyseblå drømmer" va utruli flott!

klæm Trine

Barbro sa...

Herlig! Jeg tar gjerne 2 lodd, selv om det er nesten umulig å velge en favoritt...det er jo sååå mange fine! Men jeg går for Duften av Roser:)
Klem fra Barbro

LilleMa sa...

Hei :)

Jeg vil gjerne ha 2 lodd jeg. ¨
Likte særdeles godt vimpelkombinasjon nr. 10. "Duften av roser"... Den havner nok hjemme hos oss etterhvert ;)

Lykke til med beisingen! Det er hard jobbing, men resultatet blir flott! Selv gleder jeg meg til å beise fra lyseblått til hvitt i august! Juhuuu...også blir det mye morsommere og lettere å pynte til hvitt :)

Ha en strålende dag!

Klem ~lillema~