torsdag 19. mai 2011

GAVEDRYSS DEL 7 - Salige Lavendel

Gavedrysset mitt begynner å ligne et hvilehjem, og det går da virkelig ikke an - gjør det vel?? De siste ukene har blitt prioritert til mye utearbeid. Og det har blitt noen sene kvelder... Lett å glemme klokka når det er lyst hele døgnet, og plutselig kommer man jo på at man kanskje burde blitt trøtt og lagt seg;) I kveld regner det, så da blir det litt tid til blogging og mer gaveutdeling.


Den sjuende premien i gavedrysset er levert av Salige Lavendel.

Ann-Helen, damen bak bloggen og geskjeften lager de herligste kort, skilter, strykemerker, plansjer med mer...
Hun er utrolig kreativ, og hvis du ikke har vært innom henne før vil jeg anbefale deg å ta deg en tur! Salige Lavendel har egen Facebook-side som du kan besøke HER. Disse kortene er blant mange jeg har falt helt for, nyyyydelige!


Denne gangen er det mulig å ta to lodd! Ett lodd for kommentar, og ett lodd for å besøke Salige Lavendel og fortelle meg hva som er DINE favoritter. Ann-Helen gir nemlig bort 4 valgfrie kort.

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:) 

LYKKE TIL


Vinneren av Gavedryss Del 6  ble lodd nummer 28,  
og det er trukket av Lise med bloggen Fossestua. Gratulerer, mail er på vei til deg;)

Snart helg (igjen...) - nyt torsdagskvelden

36 kommentarer :

Hulda sa...

Så skjønne kort! Prøver lykken, jeg. :) Stilig bord du har laget! Virkelig lekker utforming og stil. Gode bilder du tar også.

Lindas Lille Leilighet sa...

Denne blir jeg også med på!:D Tar to lodd jeg.

Klem

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Mine 4 favoritter er:
Mor og barn-kort
Jovisst er du liten
Jovisst er du liten i en verden så stor
Roser kyss og kjærlighet

Krysser fingrene.

Klem

ennahs lille hjørne sa...

Dette vil jeg være med på .
Hun lager såå utrolig mye fint, kreativ dame. Har handlet av henne før og anbefales :)

Jeg vil gjerne ha 2 lodder.
jeg har veldig lyst på kort fra den nye blomsterserien, de er så nydelige!

Anita sa...

Heihei:)
Blir gjerne med på denne!!
Eg har kjøpt litt forskjellig hos Salige Lavendel og kan absolutt anbefale produkt frå ho! Eg må nok si at favoritte min akkurat no er disse LOVE korta!! Heilt nydelige :)

Klem ANita

Lindas Lille Leilighet sa...

hihi..trodde jeg skulle si det inne hos henne jeg;) Men da sier jeg det her da; Hun har jo sååå mye fint, men la min elsk på de du har bilde av her inne, de som ser ut som kortstokk-kort, med Love skrevet på<3

Takk for kommentar inne hos meg:D
Klem

sonja sa...

de fine blonder er min favorit:)

Fossestua sa...

Vant jeg? Tjohoooo! Tusen takk!!!! Det gavekortet skal det overhodet ikke by på problemer å få brukt *glis* :D

Er vel neppe noen stor sjanse å vinne to ganger på rad, men jeg prøver nå lykken alikevel, og trekker 2 lodd i giveawayen din :) Utrolig mange vakre kort inne hos Salige Lavendel...vanskelig å velge bare noen, men kortet med piken som skriver "I love you" på tavlen falt jeg helt pladask for. Vakre de "Love" kortene du viser også :)

Lekkert bord du har laget forresten :)
Klem fra Lise

stine sa...

Hei,

jeg blir gjerne med på denne loddtrekningen, og tar to lodd.

Mine favoritter er:
Kortene du viser frem på siden her, og with love from heart kortene:)

Da krysser jeg fingrene:0)

Hilsen
stinemor26@hotmail.com

Tonemor sa...

Her var det mange nydelig kort!!
Noen av mine favoritter er:
* Livet er ikke bare en dans på roser..
* Roser, kyss og kjærlighet....
Ellers så var skiltet Danse blandt blomster.... også utrolig nydelig:)

Trekker 2 lodd og håper på lykke:D

Ha en strålende helg!

Sìv`s verden sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med å tar 2 lodd:) Hadde nok valgt meg de flotte Love korta:)

Klem

Jannes lille sted sa...

Å ja dette må jeg være med på! Salige lavendel har så mye fint! :-) tar med meg 2 lodd. Og mine favoritter er love - korta du viser over her, og with love from heart - korta! Nydelig!

Ha en super helg
Klem Janne Merethe

Karma sa...

Jeg slenger meg på igjen jeg vettu:) Den største favoritten må være den romantiske synstesten, fantastisk! Ellers er jo blomsterkortene herlige!

Klem Kaja:)

Elisabeths idyll. sa...

Heisann, herlige premier fra en herlig blogg ;o) Jeg er følger av salige lavendel og det er sååååå mye søtt ;o) Elsker kortene fra Sort/hvit serien bl.a koret : kom gjerne innom på en kopp te ;o))))

STOR klem fra meg ;)

Hilde sa...

Blomsterkortene er nydelige. Det finnes flere kort med forglemmegei på ser jeg, og det er en av mine absolutt favorittblomster! Dessuten liker jeg de kortene hvor detr står "I love polkadots" og "I love forgetmenots". Krysser fingra for at jeg vinner! :-)

Grip dagen sa...

Jeg trekker 2 lodd.
Liker svært godt blomsterkortene. Det er nok årstiden som gjør det. Tenker det hadde vært flott med slike kort som pynt ved siden av vaser med nyplukkede blomster.
Ønsker meg selv lykke til.... :-)
Klem Marit

Fru.Underberget sa...

Enda en nydelig premie! Slenger meg med i trekningen igjen og håper på vinnerlykken:-)

Hilde♥ sa...

Blir gjerne med. 2 lodd.
syns de blomster kortene var flotte.
Ha en flott helg.
Klem Hild

Tonje sa...

Så herlig premie!
Jeg tar gjerne 1 lodd :-)

Christine sa...

Hei hei=)
Tar to lodd jeg. Må si at jeg synes de bokstavkortene var de fineste=) Vinner jeg, så blir det nok de;)

God helg!!
Klem fra Christine

Audhild sa...

1 lykkelodd til meg *tvi tvi*

mammaLise sa...

Lenge siden jeg har prøvd lykken, så jeg prøver meg igjen :)

Ha en flott helg!

Fra huset i svingen sa...

Jeg er med :-D

Klem Karianne

bodil sa...

Hei.Salige lavendel har så mange nydelige kort.Hun er kjempe flink.Bruker å ta en titt på hennes kort.Har kjøp kort og årskallender til henne.Har så lyst å bli med.2 lådd til meg.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Kathrine sa...

Jeg er med :o)

Li/Småtingene sa...

Hei! Vil gjerne prøve lykken i trekninga di!
Likte myyye av det jeg så inne hos Salige Lavendel, og falt særlig for de klistremerkene som man kunne klistre rett på blikkbokser, med franske navn på. Smart! Likte også blomsterkortene godt, og de siste skiltnene hun hadde med den fine teksten om å ta vare på øyeblikkene... Vanskelig å velge én ting mao!

:-)

Anonym sa...

Heisann.

Dette er jeg gjerne med på og tar 2 lodd. Kom tilfeldig over din blogg via en annen blogg. Jeg har ikke blogg selv... Nå ligger du på favoritt lista mi, synes du har en inspirerende blogg:)

Har vært innom Salige lavendel og falt for kort serien:
With love from my heart.

Hilsen

Gerd Kr. Myrvang
g-kr-my@online.no

I en Eske sa...

jeg blir gjerne med=)

Tonje sa...

Jeg blir gjerne med jeg og :)

MissMette sa...

Hei Monica :)
Denne vil jeg gjerne være med på :)
Ann-Helen har bare de NYDELIGSTE
kortene!!! - jeg har lenge hatt lyst på
kortene i blomsterserien ღ så da
blir det 2 lodd på meg, og jeg krysser
fingrene her nå...
Klem fra Mette

Anja Gåsland sa...

Det var jammen mange fine kort, og jeg som er så glad i sånne små motiver. Det var veldig vanskelig å velge bare fire favoritter, men valget fallt på:
-Jeg kan leve på luft og kjærlighet og litt sjokolade
- I love polkadots
- Kissing and driving
- Hjerte kortet til Love serien.

Håper lykken står meg bi :)

Vil forresten takke for en kjekk blogg som følges jevnt og trutt :)

Mvh
Anja
(anjagaasland @ hotmail.com

Martine sa...

Åå, så nydelige! Håper du ikke har trukket enda - for jeg vil være med!

2 lodd til meg! Ønsker meg veldig
http://saligelavendel.blogspot.com/2011/02/buzz-on-polkadots.html¨

http://saligelavendel.blogspot.com/2011/02/kissing-and-driving.html

http://saligelavendel.blogspot.com/2010/11/bokstav-kort.html

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg er med! :)

hobbyvimsa sa...

Jeg blir gjerne med og ønsker meg blomster kortene om jeg skulle vinne:)

Ha en fin ny uke:)

Klem linda:)

Trollmora sa...

jeg er med! Har selv handlet hos Salige lavendel ved et par anledninger og elsker alt hun gjør. Favoritt er mer enn vanskelig å velge men kanskje de LOVE bokstavene du har over her?

Kromma sa...

Jeg har lyst til å være med:) jeg liker "LOVE"-kortene best:)

Digger bloggen din:)Fast leser.

Ainays@hotmail.com