fredag 13. mai 2011

Vi prøver igjen.... GAVEDRYSS DEL 6 - Fru Dahl

Siden Blogger.com har hatt nedetid i hele dag og all bevegelse siden onsdag er borte vekk, 
får jeg prøve å rekonstruere gårdagens innlegg etter beste evne. 
Premie nummer 6 i gavedrysset er levert av Fru Dahl.


Fru Dahl er en livstilsbutikk på Fauske som selger blant annet møbler, bakeutsyr, bruksgjenstander og gaveartikler i ulike stilarter som en godt kan kombineres med hverandre. Her finnes det altså noe for enhver smak. Jeg har kjørt forbi butikken mang en gang, men stort sett natterstid. Neste gang jeg er på disse trakter skal jeg prøve å treffe på åpningstiden, slik at jeg kan stikke innom og hilse på Thora, Maja og Gitte som jobber i butikken. Og selvfølgelig handle litt:)
Fru Dahl har nå nylig åpnet nettbutikk som du kan besøke HER. De har også egen blogg og  egen Facebookside.

Se så koselig de har det utenfor butikken sin....


Det trekkes 1 vinner som stikker av med et gavekort på kr. 200,-
(Gyldig i 3 mnd'er)

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:) 

LYKKE TIL
(Dersom du meldte deg på i innlegget som er forsvunnet må du gjøre det på nytt, da alle kommentarer også har forsvunnet)
***

Vinneren av Gavedryss Del 5  ble lodd nummer 35, 
og det er trukket av Karianne med bloggen Huset i Svingen. Gratulerer!
ღ Fin fredag til alle som titter innom ღ


62 kommentarer :

Anonym sa...

Flott blogg:-) Jeg er med!
line.strandli@gmail.com
Hilsen
Line S.

Jannes lille sted sa...

fru dahl er bare den nyydeligste butikken! Såklart jeg er med :)
Klem Janne Merethe

Audhild sa...

Jeg er med igjen ;)

Shus sa...

Eg prøver igjen!!

Klem frå Solveig

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg prøver også igjen :)

Klem

ღ Inger ღ sa...

Jeg er med :)

hobbyvimsa sa...

Jeg er med;)

Klem Linda:)

Monica sa...

Åh, jeg vil ha et gavekort hos Fru Dahl! :) Så jeg er med :) Verdens koseligste butikk, så jeg anbefaler å planlegge neste kjøretur nedover etter åpningstidene der :)
Kos deg med malingen! Klemklem

Sandra sa...

I feel lucky today;) Klemmer fra Sandra sandra.tjorn@gmail.com

Hilde♥ sa...

Jeg er med...

Ha en fin kveld.
Klem Hilde

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Jeg vil gjerne være med:o) Flott butikk!

Jeanette sa...

Flott butikk og super premie.Jeg vil gjerne prøve lykken med ett lodd:)

-Jeanette-

Divamamma sa...

Jeg er absolutt med. Så spennende, og krysser fingre og tær :-)

Tonje sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen, håper jeg har lykkeloddet :-)

Alfa sa...

Jeg er med:0)
Ha en flott helg.
Klem

Bestefars Verksted. sa...

Vil gjerne være med,dette er jo "nærbutikken" min,innenfor interiør.........og jeg er ofte innom og lar meg friste :)

Fra huset i svingen sa...

Åååå nå ble jeg glad :-D
Et flott lyspunkt nå når jeg går å venter på at den lille i magen snart skal komme, er 8 dager på overtid så begynner å bli litt lei nå!

Klem Karianne

Bettum Villa sa...

Jeg er med ;).
Klem Madelén

Elisabeths idyll. sa...

Så koselig butikk da ;o))) Jeg prøver meg på lykken igjen og krysser fingrene ;o)))

Klem Elisabeth ;o)))

Fru.Underberget sa...

Jeg prøver lykken igjen:-) I denne koselige butikken kunne jeg gjerne tenke meg å handle!

Har en drøm... sa...

Gratulerer til Karianne;))
Og for et herlig bilde fra den nye bloggbutikken ♥ Der er det vel ingen som unngår og gå innom vil jeg tro?
Rødt er lekkert ♥

Ha en finfin kveld snuppa;)

Klem Line

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :-) God helg!
line.strandli@gmail.com
Hilsen
Line S.

Lulle og Laban sa...

Hei!
Dette vil jeg gjerne være med på :O) Ha en fortsatt god helg!

Carina:O)

Smykkas sa...

Her må jeg selvfølgelig være med.

Det har vært mye krøll på linjene, men jeg orker ikke rekonstruere i dag. Det får bli neste gang.

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg er med☺

Klem M♥

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)
Ha en flott helg :)

Hilsen Anja
anja.madsen@online.no

Ellemell sa...

vil gjerne være med i lotteriet!

ønsker deg og dine en nydelig helg!
klem ellemell

Shus sa...

Eg vil gjerne vere med!!

Klem frå Solveig

Mona Christin sa...

Jeg er med.

Klem Mona C

Hilde♥ sa...

Hei.
Jeg vil gjerne være med.
Ha en fin kveld.
Klem Hilde

Tonemor sa...

Jeg er med:)

Ha en strålende helg!

Nina sa...

Jeg vil gjerne være med.
God helg:)
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

MissMette sa...

Jeg vil også gjerne være med ღ
Ønsker deg en super helg, stor
klem fra Mette

tinemor sa...

Jeg vil gjerne vinne gavekort ja, -hvem vil ikke det...
Klem

Martine sa...

Vil gjerne være med!! :)

Jeanette sa...

Koselig premie og blogg.,trekker ett lykkelodd hos deg.Legger meg til som følger,titter gjerne innom igjen:)

-Jeanette-

Har en drøm... sa...

Da kaster jeg meg med igjen;))
Kjipt med denne nedetiden, og at alt ble borte fra siste innlegg!
Men, men, nå er det oppe igjen og alt er bra;)

Nydelig butikk, og herlig bilde!
Den butikken hadde jeg ikke klart og gå forbi nei ♥ Nydelig stylet utenfor... jeg kjenner at rødt ikke er feil på sommeren ;))

Ha en finfin helg!
Kos dere og nyt dagene;)

Klem Line

Lindas Lille Leilighet sa...

Er selvfølgelig med på denne også:D

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Prøver meg igjen:)

ha en strålende helg!!

Klem Linda:)

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Jeg vil gjerne prøve lykken:o) Flott butikk med masse flotte ting! God helg!

♥ Stines hverdag sa...

Jeg prøver lykken :) Ha en fantastisk helg!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Vil gjerne være med på denne :) *♥*

LykkeLise sa...

Kjedelig at innlegg forsvinner altså...ser at mitt er kommet tilbake, men dog uten kommentarer:P

Vil gjerne være med her:)

God helg klem:)

Randi sa...

Jeg vil gjerne være med:)
God helg!!
Randi:)

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg vil være med - igjen! ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Da blir jeg med igjen jeg også :D

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg er med:)
God helg!
Klem:)

Røsslyng sa...

Super premie, jeg er med :)
Ha en super helg!

Fossestua sa...

Utrolig mye fint hos Fru Dahl! Blir gjerne med på den fine giveawayen din :)
Klem fra Lise

Tonje sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen! Ha en fin helg :-)

Home By Virginia sa...

Jeg blir med vet du... ;)

Ha en fortsatt fin helg!

*Klemmer*

Mine hverdager (Anne) sa...

vent på meg, jeg vil også være med :))

Ha ei finfin helg ♥

Anne k sa...

Hei, dette viol jeg gjerne være med på
Mvh Anne K

Licentia Poetica sa...

Heia!

Æ hiv mæ med i trekninga her også! Håpe på bedre lykke denna gangen;)
(uførrbederlig optimist, som vanlig:)

Ha ei fin mai-helg!

Klæm M

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med ♥

God søndag!

Klem

Frøken H sa...

Jeg blir gjerne med igjen! ♥ Ha en fin søndag!

klem Frøken H

Godt Isolert/Victoria sa...

Nei, jeg prøver å lure folk til å tro at rett bak rækveden så er fjæra faktisk! ;)

Terassen ble BRA! Mye forsvant og det som er igjen ble mye lysere!

Monica sa...

Jeg er med! Fru Dahl er jo verdens nydeligste butikk, så dit burde du så absolutt fått deg en tur innom :)
God søndag! Klemklem

Catje sa...

Jeg er gjerne med på trekning :)

Catje

Li/Småtingene sa...

Vil svært gjerne være med på trekninga di :-))

:-)

ide-puffen sa...

Trallalalaalala jeg er med.
Randi

Karma sa...

Klart jeg vil være med på dette! Ser ut som en veldig hyggelig butikk!

Klem Kaja :)