søndag 8. mai 2011

GAVEDRYSS DEL 5 - Vakre Hjem & Interiør

Den femte premien i Gavedrysset er levert av Vakre Hjem & Interiør.


Vakre Hjem & Interiør er Norges største, vakreste og mest inspirerende interiørmagasin. Hver utgave er fylt til randen med flotte reportasjer og bilder fra de nydeligste hus og hager. Selv leser jeg hvert eneste blad fra perm til perm, gjerne opptil flere ganger. Det har til og med faktisk hendt at jeg ikke har lest ferdig hele bladet før det neste kommer...:)
Vakre Hjem har egen blogg som du kan besøke HER, og Facebook siden deres finner du HER.


Det trekkes 1 heldig vinner som får 1-års abonnement på det herlige magasinet.
(8 utgaver)

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:) 

LYKKE TIL

***

Vinneren av Gavedryss Del 4  ble lodd nummer 14, 
og det er trukket av Tove med bloggen Bjørklund. Gratulerer!

Håper dere får en fin søndag, her skal det males

71 kommentarer :

sonja sa...

det ville være skønt at vinde:)

Skogland sa...

God søndag!
Jeg blir gjerne med i trekningen :) Har vært flink jente i våres og sagt opp flere abonnement, for å bruke mindre penger på interiørblader, men jeg saaavner jo at de dumper ned i postkassa.. ;)

Klem fra Fru K

toves sammensurium sa...

Selvsagt må jeg prøve lykken med en så flott premie!!!!!Vakre Hjem er rett og slett fantastisk,og virkelig norges beste interiørblad!Jeg har alle bladene og har nettopp sett igjennom alle...og ser stadig nye ting,og setter større og større pris på alle flotte reportasjer opp ignnom årene!Så synes jeg de også er flinke å ha litt variasjon...ikke alt er bare hvitt og blonder.Nei Vakre Hjem er rett og slett fantastisk å få,gang på gang!!!!!!!!
Lykke til med trekningen,kjeeeeeempeflott premie:))
toveklem:)

Audhild sa...

Så flott premie, jeg er med:)

Fossestua sa...

For en herlig premie! Blir såklart med på giveawayen din, og krysser fingrene for at vinnerlykken står meg bi :)
Kjøpte Vakre Hjem i mange år, før økonomien ikke tillot det lenger desverre siden sykdom har gjort at jeg ikke har jobbet på flere år.
Her skinner solen i dag! Håper den skinner på deg også :)
Klem fra Lise

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med! Ha en fantastisk søndag!

Klem

Jannes lille sted sa...

Jeg er med! :-)
Ha en super søndag
Klemmer:-)

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Wow, for en flott premie! :o) Slenger meg med i dag også. Ha en super flott søndag!

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg blir meeeeeeeeed! :)
Nå skal jeg få gutta i bilen og så kjører vi nordover.

KLEM

hobbyvimsa sa...

Herlig!!!

Jeg er med:)

Ha en fin dag!!

Klem Linda:)

Marit sa...

Jeg blir gjerne med.
Slike blader blir jo tatt frem mange ganger.
Ha en fin dag.

I`Døsset sa...

Prøver veldig gjerne lykken jeg,flott premie. Tvi tvi for meg :-)

Renate sa...

Æ e med :) kos dæ med maling, her har vi en rolig søndag i solveggen. Renate

Har en drøm... sa...

Count me in;)
Elsker Vakre Hjem ♥
Ønsker deg en herlig søndag!
Kos dere og nyt dagen;)
Nå er det loppis på meg, jippi!

Klem Line

Karma sa...

Jeg krysser fingerne igjen jeg vettu! Mitt abonement gikk akkurat ut, så hadde ikke vært feil med et nytt:)

Klem Kaja:)

Anonym sa...

elsker vakre hjem,leser bladene mange ganger.... så jeg er med!
monica
mo-skog@online.no

Fru Hansen sa...

Jeg prøver lykken jeg også :)
Ha en strålende søndag :)

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg er med. Har ikke lest dette bladet før. Kanskje jeg får mulighet nå. Abbonerer på Rom 1-2-3 og BoligPluss og det holder så lenge.

Ha en fin dag.

Klem Mona C

Bekka sa...

Et herlig, flott og inspirerende blad som jeg gjerne blir med i kampen om :)
God søndag!
Klem fra Bekka

Lillekatt sa...

Jeg vil, jeg vil!!! Super premie!!

Mattisheimen sa...

Gir meg aldri. Er med denne gangen og selv om vinnerlykken så langt har glimret med sitt fravær :)

Renate

Hansen- Lind sa...

Jeg henger med her å :)
Tolix stolen ser veldig bra ut.. Men er den ikke utrolig hard å sitte på?? :)

Ha en fin søndag.
Håper været blir knallbra nordpå neste helg :) Da skal jeg hjem :D

Klem fra Anne Rita

Røsslyng sa...

Jeg er med :)

Ha en strålende søndag!

Licentia Poetica sa...

Heia! Kjempeflott premie! Interiørblad e aldri feil! Masse inspirasjon! Æ hiv mæ med i trekninga æ også:)
Kos dæ med malinga;) Her bli det en rolig søndag, med syprosjekter, og en liten sykkeltur seinar i ettermiddag.

Søndagsklem M:)

Bettum Villa sa...

ÅH, hvilken fantastisk gave!! Dette er et blad jeg virkelig hadde ønsket å få i postkassen gratis. Det er mitt favoritt blad.

Klem Madelén

tove sa...

Heldige meg vant. Men jeg kan vel prøve meg igjen?
Ønsker deg en fin dag
Klem Tove

Smykkas sa...

Her må jeg være med.

Klem

Mette sa...

Åå for en fantastisk gave !:) Eg er med og krysser alt som krysses kan !:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Denne Må jeg jo bare vinne, jeg som bare abonnerer på 3 andre blader. ;P

Men jeg vil gjerne vinne alstå!! ;)

Shus sa...

Yes, eg håper at lykken står meg bi denne gangen!!!

Klem frå Solveig

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen!

Klem

Anonym sa...

gratulerer så mye med jubileumet:)
er innom bloggen din stort sett hver dag:) liker den kjempe godt!
Hilsen Ida
idaga87@gmail.com

Elisabeths idyll. sa...

Hei ;o)) Elsker, elsker, elsker Vakre hjem & interiør ;o)) Satt senest og bladde gjennom siste utgave i går kveld...Herlig blad med masse herlig inspirasjon ;o)))

Krysser fingre og tær ;o))

STOR klem Elisabeth ;o)

Anita sa...

Elsker Vakre Hjem♡

Blir gjerne med på denne :)
God søndagskveld!!

Klem Anita♡

Fra huset i svingen sa...

Jeg er selvfølgelig med :-D

Klem Karianne

Hulda sa...

Dette ville være herlig å vinne! Jeg krysser fingrene! Bladet er fantastisk!

Jeanette sa...

Hei,for en fantastisk premie.Jeg vil gjerne være med:)

-Jeanette-

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Ååå, jeg ønsker meg et års-abonnemang fordi jeg bruker altfor mye penger på blader dessverre...

Klem Anita

-ingrid- sa...

Det kome en error melding,så eg legg igjen eit lite spor,i tilfelle det første ikkje kom med..eg vil gjerne fornye mitt abonnement:)

Christel - Bakketun sa...

Jeg er med :)

Klem, Christel

LykkeLise sa...

Er ikke alltid jeg tar meg råd til interiørblader, så det ville vært supert med abonnement:)

Klem Lise

Monica sa...

Herlighet så mange flotte premier du feirer med! :) Vil selvfølgelig være med i denne trekkingen også :)
Ønsker deg ei fin ny uke! Klemklem

Frøken Tunhøgda sa...

Jeg liker feiringen din! ;)
Vil selvølgelig gjerne være med i kampen om 8 utgaver av dette lekre magasinet.

Marianne sa...

Jeg er med :)

Hilsen Marianne på landet

Tonemor sa...

Lykken må selvklart prøves med så herlige premier:))

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Dette hadde vært noe for meg. Vi holder på å pusse opp huset og da er det artig å se i slike blader etter inspirasjon :)

Utrolig flotte gaver i gavedrysset ditt ;)

Ellemell sa...

ville vært helt skjønt og vinne abonnement.... jeg som kjøper hver måned i butikken og ikke får fingen ut til å kjøpe meg et abonnement isteden!

klem ellemell

Li/Småtingene sa...

Elsker dette bladet!
Så jeg prøver definitivt lykken!

*Krysser fingre og tær*

:-)

stine sa...

jeg er med igjen:)

stinemor26@hotmail.com

Hege- Livet Mat og Minner sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen.
Ha en strålende dag;)

Anonym sa...

Hei ;)
Eg blir gjerne med også ;) Har ikkje egen blogg, men adr e irmeltve@hotmail.com.
Ha ein fin dag :))

Kathrine sa...

Jeg prøver lykken igjen :o)

Lulle og Laban sa...

Jaaa, dette vil jeg gjerne være med på :O)

Fortsatt god mandagskveld!

Lindas Lille Leilighet sa...

Ååååh..Som jeg har lyst å vinne!<3 HåpeHåpeHåpe!

ide-puffen sa...

Hurra for så fin gave....jeg er med vettu. Og grattis med lekreste stolen.
Hei hopp
Klem

Kristin sa...

Jeg vil gjerne være med! Klem Kristin

Frøken H sa...

Wow, for noen fine premier du er så heldig å gi bort! :) Selvsagt prøver jeg lykken igjen, dette hadde passet meg perfekt! ;) Nydelige bilder i innlegget under her også! Ha en fin uke! ♥

klem Frøken H

SOLSIKKE sa...

Jeg vil gjerne være med. Flott blogg forresten!

Anonym sa...

Hei!
For en utrolig flott blogg, og et nydelig hjem du har! Nå har jeg lest den fram og tilbake og fram igjen. Hodet mitt bobler over av idèer til hjemmet, til mannens store fortvilelse! Hehe ;-)
Særlig glad ble jeg da jeg så at du hadde malt sjenken din. Jeg har en maken som jeg ikke kan fordra, men den var såpass dyr at jeg ikke har turt å male den enda. Men nå har jeg et sommerprosjekt! Spisebordet og salongbordet i samme serie (grøss) kommer til å lide samme skjebne! :-)
Ønsker gjerne litt flere framgangsmåter på prosjektene dine.
Har notert meg bak øret at det er lurt å ha spraylakk og treolje i hus, samt maling av ymse lyse farger.


Ønsker deg og dine ei flott uke, jeg kommer nok til å stikke ofte innom her for å se hva du styrer med! ;-)

Ps. dersom jeg skulle være så heldig å vinne noe i give-awayen din, treffes jeg på aileen.boyum@yahoo.no. :-)

Martine sa...

Å, du har så superfine premier!! Håper jeg er heldig denne gangen :)

Christine sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen=)

Ha en koselig tirsdagskveld.
Klemmer fra Bergen

Stine sa...

Jeg krysser fingrene for vinnerlykke, flott iscenesatt av deg, med en herlig blogg!

Eldbjørg sa...

Dette vil jeg gjerne være med på :)
Krysser fingrene for meg :)

Og takk for vindusfolie-tips. Folie er på vei til badet, og jeg gleder meg til å få vekk persienna og inn med litt lys!

Kos deg med malingen :)
Klemmer fra Eldbjørg

Camilla Thorstensen sa...

Jeg vil være med!!
Skulle ønske jeg vant den flotte premien :)

Hilsen Camilla
camilla.st@ebnett.no

Kristine sa...

Ååå, jeg hiver meg på i siste liten her!!! Har lenge tenkt på at jeg burde abonnere, for jeg kjøper hvert eneste blad og det er jo ikke særlig lønnsomt... ;-p
Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Vil være med:)
klemklem

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen - hadde vært helt perfekt å vinne noe sånt :)

/Kristine
(k_stordal@hotmail.com)

Hilde♥ sa...

Slenger meg med i siste liten.
Håper jeg vinner denne flotte premien.
Ha en herlig dag.

Klem Hilde

karen sa...

For en fin blogg. Kjøpte hus forrige uke, så har akkurat begynt å lese interiørblogger igjen (etter et års pause:) )
Jeg lar meg inspirere av pallesofa:)
Mvh Karen

Kristin sa...

Kjempeflott! Krysser fingrene:)

Solveig sa...

Vakre Hjem og Interiør er et av mine yndlingsblad, så her blir jeg selvsagt med;o))) Tvi-tvi;o)
Fin torsdag til deg.
Klem fra Solveig