onsdag 4. mai 2011

GAVEDRYSS DEL 4 - Hjem i tiden

Tid for å dele ut flere gaver, og trekke vinneren av gavekortet fra Lunehjem.no! 
Den fjerde gevinsten i Gavedrysset er levert av Hjem i Tiden.


Hjem i Tiden er en helt ny nettbutikk, hvor miljøet står i fokus. Hoveddelen av sortimentet består av en blanding av brukte varer kjøpt på markeder rundt om i Norge og Europa, samt en rekke flotte produkter fra den danske trendsetteren Bloomingville. Dessuten har de Tolix reproduksjoner til en meget rimelig penge. Som en bloggbursdagsgave til meg selv (for det er faktisk gyldig shopping-grunn, tross kjøpestopp...*ler*) har jeg gått til anskaffelse av en slik en, og jeg gleder meg til å få den i hus.


Hjem i tiden har egen blogg som du kan følge HER, og en Facebook side som du kan like HER. Denne gangen trekkes det én vinner som er så heldig å bli eier av denne grå trehyllen, og knaggrekken på bildet under i hvitt.  Herlig??


Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:)

LYKKE TIL ღ
Vinneren av Gavedryss 3  ble lodd nummer 2, 
og det ble trukket av Jannicke med bloggen Jattes Lille Drømmeverden. Gratulerer:)

Fin onsdag til alle som titter innom

66 kommentarer :

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Jeg blir gjerne med å feire, så gøy ! :) Den hyllen var bare supersøt da. ♥ Skal ta en tur innom hjem i tiden, kan tenke meg at det er mye lekkert der. Og en slik stol står på min ønskeliste også, heldige deg ! :)

Ha en strålende kveld, kose deg. ♥

Klem Anette

Alfa sa...

Så nydelig den stolen var. Må ha meg en tur innom nettbutikken deres ja, men først hiver jeg meg med her.
Håper lykken er med. Nydelige gevinster
Klem

Karma sa...

Jeeeee jeg vil være med:)

Klem Kaja :)

Hilde♥ sa...

Klart jeg er med.
Ha en fin kveld.
Klem Hilde

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med :-D

Klem Karianne

Mette sa...

Så nydelige gaver !! Eg er m :):)

Mette sa...

Så nydelige gaver !! Eg er m :):)

Marit sa...

Jeg blir gjerne med.
Flotte premier her.

Mona Christin sa...

Hei.

Dette er jo tidenes gavedryss hos deg og den leken må jeg være med på.

En sånn stol kunne jeg tenkt meg og. Jeg er ikke avhengig av å ha orginalen så lenge kopien er like fin. Dessverre har ikke min Rema dette melaminsettet i innlegget under. Men jeg skal være på utkikk.

Takk for tips.

Klem Mona C

Lillekatt sa...

Jeg vil veldig gjerne være med!

Trollmora sa...

jeg er med!

Monica sa...

Heihei :) Trekker lodd på denne også, kjempeflott premie!
Hm, tror jeg skal prøve bunaden før skjortestrykingen :P TROOOR det skal gå bra da men strykjernet skal ikke unødig få være borti den! Tenk å lage en skjorte av LIN da! Makan..
Klemklem

Hilde sa...

Æ e me! :-)

Røsslyng sa...

Jeg er med :)

tove sa...

Prøver meg igjen. Sukk...så fine premier.
Klem Tove

Bettum Villa sa...

Jeg prøver lykken igjen jeg vettu!

Klem Madelén

Marthe sa...

Jeg er med! :)

Tonemor sa...

Jeg vil veldig gjerne være med:))

Nina sa...

Jeg vil gjerne være med;)
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Shus sa...

Eg prøver lykken igjen :-)

Klem frå Solveig

Kari-Anne sa...

Utrolig fine premier! Blir gjerne med:)
Skal gå innom nettbutikken,spennende å oppdage nye nettbutikker:)
God kveld!
Kari-Anne :-)

Havets Datter sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Karina

sonja sa...

det er bare så skønt;)

Renate sa...

Trekker gjerne et lodd :) Hm, kjøpestopp, hva er det? ;)
Ha en fin onsdagskveld! Snart helg 
Renate.Gjessing@hotmail.com

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Wow, for noen flotte premier! Og fin nettbutikk med MYE flott i, sku ønske jeg var rik:o) Ha en fin kveld!

Li/Småtingene sa...

Hei - vil gjerne være med på lotteriet ditt!
Flotte premier; og akkurat noe som jeg trenger akkurat nå... :-)

Ha en fin onsdagskveld videre!
:-)

★ Ninas blogg og Super-Lille ★ sa...

Vakker!
Er helt klart med på dette :)

Klem Nina

Kristin sa...

Jeg er med!

Marianne sa...

Hiver meg med på denne også jeg da :)

Hilsen marianne på landet

LykkeLise sa...

MMmmmM Tolix:):)

Veldig flotte gaver altså:) jeg blir så klart med på denne også:)

Ha en super kveld:)

Klem Lise

Mattisheimen sa...

Jeg er med - igjen! =)

Renate

hobbyvimsa sa...

Herlig jeg hiver meg på igjen:)

Klem Linda:)

gode grunner sa...

Jeg blir også med! :) Fine premier du har i gavedrysset!!
Håper du også får en fin torsdag! :)
-Hedda-

Jatte sa...

Heii, så moro å vinne :D Tusen takk!!

Vil være med igjen også jeg vettu - moro dette her!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Har en drøm... sa...

Gratulerer så masse til Jannicke ♥
Nydelig hylle - jeg blir selvfølgelig med;))

Og jepp, selvfølgelig må du kjøpe deg en gave selv og, stolen er LEKKER!!

Ha en finfin kveld og ny, fiiin dag i morgen;))

Klem Line

Frøken H sa...

Må jo utnytte enhver begivenhet (les: unnskyldning) til å shoppe litt! ;) Stilige disse stolene! :) Jeg prøver lykken igjen, nydelig hylle og knaggrekke! Ha en fin torsdag! ♥

klem Frøken H

Anita sa...

Blir gjerne med på denne!! Supre premier :)

Klem Anita♥

Fossestua sa...

Såklart bloggbursdag gir gyldig shoppinggrunn ;)Skulle jo bare mangle ;)
Blir gjerne med på den fine giveawayen din! Kjempefine premier, og moro å få vite om nye interiør-nettbutikker. Skal ta meg et tur inn dit å titte med en gang etterpå :)
Klem fra Lise

Jannes lille sted sa...

Såklart jeg er med nå også! Så fin premie!
Klem Janne Merethe

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med!
Hilsen monica
mo-skog@online.no

stine sa...

Jeg blir gjerne med i dag igjen:)

Hilsen
stinemor26@hotmail.com

Stine sa...

Hurra hurra! Jeg er med!!!'

Klemmer fra Stine

Godt Isolert/Victoria sa...

I'm in! :)

Klem

Fru Hansen sa...

Jeg blir gjerne med på ett lodd :)

Ha en strålende uke!

I drømmeslottet sa...

flotte gaver du lodder ut om dagen, jeg vil GJERNE være med i trekningen. Ha en strålende dag! Klem

Anitas interiør verden sa...

Jeg blir med :-))
Ha en fin dag

Klem Anita

Bekka sa...

Så fine ting, dette vil jeg gjerne være med på! Krysser fingrene :)
Klem fra Bekka

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nr 48 blir nok lykketall! :D

Fiiiiiine butikken!

Catje sa...

Kaster meg på igjen :)
Den knaggrekka var veldig søt.

Catje

I en Eske sa...

Jeg blir veldig gjerne med=)
Premien hadde passet perfekt inne på kjøkkenet mitt!

=)

Smykkas sa...

Her må jeg hive meg med. Jeg krysser fingrene og lever i håpet om at nettopp jeg blir den heldige vinneren.

Klem

Hansen- Lind sa...

Er fortsatt med på feiringen jeg..trekker meg lodd :)

klem

Vimså sa...

Flotte premier - jeg prøver min lykke.
Mari Johanne

Kristin sa...

Så flotte premier! Krysser fingrene...

Home By Virginia sa...

Prøver lykken igjen... ;)

*Klemmer*

Camilla Thorstensen sa...

Flotte gaver, jeg vil gjerne være med!

Hilsen Camilla
camilla.st@ebnett.no

Mie fra Mies Mirakler sa...

Slenger meg med på denne, trodde jeg var påmeldt men ser ikke innlegget mitt så må ha blitt noe kluss. Tvi tvi! :) *♥*

Kathrine sa...

Jeg er med :o)

Sandoren og Blåsten sa...

Jeg blir gjerne med, fin rustikk hylle!

God helg!

Frk Kastås sa...

jeg er med!;)

god helg!!

Fru.Underberget sa...

Jeg prøver lykken igjen:-) Kjempefin premie!

I`Døsset sa...

Prøver gjerne lykken.

Christine sa...

Flotte gevinster!! Jeg er gjerne med i trekningen=)

Ha en koselig helg.
Klem fra Christine

Christine sa...

Flotte gevinster!! Jeg er gjerne med i trekningen=)

Ha en koselig helg.
Klem fra Christine

KROnPRINSESSENE sa...

Så fine premier!
Melder min interesse med denne kommentaren ;)
Ha en fin lørdag videre.
Klem May Helen

bodil sa...

Hei.Har veldig lyst å bli med.Kjempe fint.Nydelige spisemøbler, hagemøbler på innlegget etter hær.Kjempe stilige puter på stolene.Du er hjertelig velkommen å bli med på Giva Away til meg å.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.