mandag 2. mai 2011

GAVEDRYSS DEL 3 - Lunehjem.no

Festen & feiringen fortsetter og premie nr.3 i Gavedrysset er levert av LUNEHJEM.NO

De aller fleste har nok stiftet bekjentskap med denne drømmen av en nettbutikk allerede. Lunehjem.no åpnet som nettbutikk høsten 2006, og var med det blant de aller første som åpnet nettbutikk innenfor den landlige stilen her i Norge. Utvalget i nettbutikken er stort og bredt, og her finner du ting du ikke finner hos "alle andre".
Lunehjem.no ble kåret til Årets Nettbutikk i 2010  av Boligpluss' lesere. Jeg har avlagt opptil flere besøk i nettbutikken, og vil anbefale deg å gjøre det samme dersom du liker det landlige og rustikke, det er nesten som å gå på skattejakt. Og skattejakt-opplevelsen forsterkes nok ytterligere om du besøker Tønsbergs gamle brannstasjon, der Lunehjem har sin butikk.


Det trekkes 1 vinner som får et gavekort på kr.300,- hos Lunehjem.no

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:)

LYKKE TIL ღ

Vinneren av Gavedryss Del 2  ble lodd nummer 3! 
Loddet er trukket av Vibeke i MammasHus
Nå har det seg slik at Vibeke og jeg kjenner hverandre godt, men trekningen er altså foretatt på redelig vis, ved hjelp av Random.org .
Gratulerer så mye, Vibeke:) Wallsticker er straks på vei til deg...

Kveldens program er tettpakket, først Farmen og deretter finale i Ungkaren. Åsså skal huset kraftvaskes i mellom slagene. 
Når sola kom, kom også arbeidslysten, så nå skal det males! Og gjett hvilken farge?! ;) 

Håper dere koser dere på denne flotte maidagen

67 kommentarer :

Hansen- Lind sa...

Jeg trekker såklart lodd jeg :)
Ha ei herlig uka :)
Sola skinner over Trøndelag for tiden, så man klager ikke stort :)

Klem

Jatte sa...

Gratulerer til heldig vinner!

Jeg vil være med :D

Ha en herlig kveld,
Klem Jatte♥

Monica sa...

Jeg er med! :)
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Im in baby :)

ungkaren♥

Klem M♥

Randi sa...

Jeg er gjerne med:)
Ha en fin-fin kveld!!

Linda sa...

Hiver meg med på denne jeg:D Elsker den nettbutikken<3

Fruen sa...

Jeg prøver meg her jeg:)
Du har så flott en blogg:)
Ha en fortsatt fin mai-dag!
Klem, Fruen i nord!

Alfa sa...

Prøver lykken igjen jeg:0)
Ha en superduper kveld.
Klem

Fra huset i svingen sa...

Jeg er selvfølgelig med :-D

Klem Karianne

Marianne sa...

Jeg vil også være med :-)

Ha en flott mandagskveld!

Hilsen Marianne på landet

Anitas interiør verden sa...

Blir selvfølgelig med ,flott premie


Klem Anita

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hohohoho, hurra for meg! :D

Jeg blir med på denne også jeg. ;)


PS: Jeg vet hvem Brad velger jeg. :((( Teite seher.no hadde det på FORSIDEN i påsken.

Røsslyng sa...

Jeg er med :)

Audhild sa...

Jeg er med ;)

tove sa...

jeg er med!
Klem Tove

Tonje sa...

Jeg prøver gjerne lykken igjen :-) Flott premie!

Frøken Tunhøgda sa...

Åh, dette hadde vært herlig å vinne når lommeboka sender ut penger til mindre hyggelige men nødvendige utgifter for tiden. Interiør blir huset og frøkna alltid glad for! :)

Jeg elsker bloggen din Monica! Håper du fortsetter i mange flere år. Du inspirerer veldig! :)

Nyt dagen og feir jubileet med å unne deg selv noe også. :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ikke si hva da......? (Jeg har muskelstrekk i nakken og sitter med is på, så hjernen er HELT død)

Mattisheimen sa...

Jeg prøver lykken i dag og :)

Mie sa...

Er såklart med på denne trekningen, LuneHjem har SÅ mye fint! *krysser fingrene hardt* *♥*

Smykkas sa...

Klart jeg må være med.

Det er en uke siden sist jeg ga lyd fra meg, så det er nok en del ting jeg har gått glipp av.

Klem

hobbyvimsa sa...

Gøy!!!

Jeg blir gjerne med:)

Klem Linda:)

Ha en fin uke:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herremin, jeg er faktisk hjernedød i dag. "Hvem som vant?? For pokker, det var jo jeg som vant, du har jo skrevet det i innlegg....ååååh, Ungkaren!" *flire*

Hvem håper du på?

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med ♥

Klem

Fru.Underberget sa...

Så mange fine premier du legger ut dag etter dag. Melder meg på denne gangen også:-)

Sommerhuset i bakken sa...

Så flott premie!

Jeg blir gjerne med ;-)

Ha en super kveld!

Bettum Villa sa...

Jeg blir med vettu!
Elsker denne butikken :D

Klem Madelén

Jannes lille sted sa...

Jeg er såklart med i dag igjen!

Klemmer JM:)

mammaLise sa...

Er med i dag også :)

Ha en fin kveld!

Shus sa...

Oh yes, eg tar eit lodd på denne og!!

Klem frå Solveig

Trollmora sa...

jeg er med!

I`Døsset sa...

Blir veldig gjerne med, spennende

Renate sa...

Æ vil også vær med! Renate i svingen ;)

martine sa...

Jeg vil være med!! :)

Har en drøm... sa...

GØYYYY!
Jeg trekker selvfølgelig lodd;))
Er så artig med gavedryss altså ♥

Gratulerer så masse til skjønne Vibeke;))

Ha en fin kveld på deg;))

Klem Line

sonja sa...

vil gerne være med.

Marit sa...

Jeg prøver lykken og trekker et lodd.

Catje sa...

Jeg blir gjerne med på trekning!

Catje

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nåååhhhh....søteste Line da ♥ ♥ ♥

Kathrine sa...

Ja takk, lodd til meg :o)

Licentia Poetica sa...

Jaaa, æ hiv mæ med! Spennanes:)

Klem M

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Jeg hiver meg på :) Det er sååå mye lekkert der :)

Kristin sa...

Ojoj, denne vil jeg veldig gjerne være med på - lunehjem har jo såå mye fint:)

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg vil være med! ;)

Christel - Bakketun sa...

Jeg er med :)

Christel

Vårt Hus sa...

Denne vil jeg gjerne være med på. Har ikke kjøpt noe på Lunehjem enda, så det er vel på tide. Har vært innom nettbutikken og de har jo bare så mye lekkert.
Klem Yvonne

Hege- Livet Mat og Minner sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen.

Ha en strålende uke i sola;)

Hege

Anonym sa...

Heisan!

Jeg vil gjerne være med, og krysser fingrene! :)

Mvh. Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Oj! Jeg som skulle innpå bloggen din for å takke for en hyggelig kommentar...Så dumper jeg rett oppi et flott gavedryss!!
Da vil jeg gjerne være med :)

En fin uke til deg!
Klem Anita

Tonemor sa...

Dette er en super nettbutikk - jeg er helt klart med:))

Ha en super uke videre!

Huset i skogen sa...

Lunehjem er en super butikk, så jeg vil gjerne være med:)
Er rett som det er innom der og ser på det flotte de har.

Ha en fin dag:)

Veronica sa...

Hurra!
Kan jeg være med?
HELDIG den som vinner.
klem

Mine hverdager (Anne) sa...

Lunehjem er en av mine fovoritter så jeg er med! Jeg er spent på hvilken farge du maler med :)

Hilde♥ sa...

Å for en flott premie.
Blir gjerne med.
Ha en fin tirsdag ettermiddag.
Klem Hilde

Grip dagen sa...

Jeg trekker et lodd og krysser fingrene. Håper lykken står meg bi.
Klem Marit

-ingrid- sa...

herlig butikk,så eg er med:)

Jane sa...

Jeg trekker veldig gjerne et lodd :o) Har akkurat fått nytt hus og her passer en landlig og rustikk stil perfekt ;o) hihi..

Ha en flott tirsdagskveld!

Jane

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg vil kjempegjerne ha lodd!:)
Fin kveld til deg!
Klem:)

Amalie Iselin sa...

jeg er veldig gjerne med! Krysser fingrene

Ha en finfin kveld!

klem
Amalie Iselin

Hilde sa...

JEG VIL GJERNE VÆRE MED PÅ LODDTREKNINGEN. :-)

Home By Virginia sa...

Jeg prøver gjerne lykken... :)

Ha en fin kveld!

*--- Klemmer ---*

madam mim sa...

Elsker lunehjem! Så da MÅ jeg bare bli med :-)

Kristin sa...

Lune hjem er en av mine yndlingsbutikker, så må prøve lykken!

gode grunner sa...

Så bra at du holder denne åpen en dag til, så er jeg heldig og får slengt meg med! Ikke noe problem å finne noe man ønsker seg hos Lunehjem!! Krysser fingre for at dette er vinnerloddet :)
Klem fra Hedda

City Romance sa...

Her må jeg jo prøve lykken!!

Håpe, håpe...

"En Vintage Drøm" sa...

her var det mangen om loddet.. må jo prøve meg, kanskje du trekker mitt lodd.. ha en god vårdag klem

ღ Inger ღ sa...

Jeg blir også med! Veldig fin blogg du har :)