søndag 15. mai 2011

EN HERLIG PRODUKTIV HELG...

Det er ikke verken første eller siste gang jeg setter igang med tusen prosjekter på en gang. Det kan være lurt å fullføre det ene før man setter igang med det andre, men iveren tar alltid overhånd. Når jeg er midtveis og alt står halvferdig rundt meg virker lyset i tunnelen nokså langt unna, og arbeidsmengden føles fullstendig uoverkommelig. Men så løsner det plutselig...heldigvis.

Og det har det gjort denne helgen. Framsida av huset er ferdig malt med to strøk, DIY-hagebordet er ferdig snekret og beiset, pallesofa på plass og malerutstyr er ryddet bort for en liten stund. Lørdagen hadde Minste-S og jeg et lite avbrekk, og reiste på besøk til Godt Isolert-huset, hvor vi hadde en koselig dag sammen med Victoria og tvillingene

Tidligere denne uka var Snilleste Victoria på en aldri så liten kjøretur for å hente et bord jeg har kjøpt på Jungeltelegrafen,
vår lokale Finn-variant. Tusen tusen takk for at du kjørte cirka tusen mil på en én meter bred veg  for meg Victoria....

Bordet (som jeg ikke trengte og som jeg ikke hadde noen plan for) har fått plass mellom de nye ørelappstolene på verandaen.
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe med bordet som var i ubehandlet furu, men understellet var ikke særlig pent. Nå har det fått en runde med hvit gulvmaling og Naturgrå terrassebeis. Jeg syns det passet perfekt til stolene slik det ble.

 Her har vi endelig fått kjenne vårværet på kroppen den siste uken, helt herlig! Det er livlig aktivitet i nabolaget, sola skinner og endelig har det blitt GRØNT. Melkespannet er fylt med seljekvister, og (klok av skade) allergitabletter er inntatt:)

ღ Håper dere har hatt en herlig helg


14 kommentarer :

Stine sa...

NYDELIGE detaljer!!

Elizabeth sa...

Bordet ble fantastisk! *sukk*

Utrolig flotte bilder!

Klem

Frøken H sa...

Wow, så utrolig fin plass dere har fått på verandaen! :) Både de nye stolene og bordet var nydelige! Passer veldig godt sammen! :) Dere har virkelig hatt en produktiv helg, flinke dere er! Gleder meg til å se pallesofaen også! ;)

klem Frøken H

Fru Hansen sa...

Å så koselig du har fått det på terrassen. Bordet passet helt ypperlig til ørelappstolene.
Ha en super uke :)

Har en drøm... sa...

Åååååå Monica!
Du er så flink!!!
Bildene dine ser jo ut som de er tatt rett ut fra en møbelkatalog;)
Herlige detaljer, nydelige stoler og knallfiiint bord ♥
Kjempekoselig ble den kroken... tenk og sitte der på sene sommerkvelder med et glass vin a... sukk.... ♥

Gleder meg til å se pallesofa'n;)

Klem Line

Hulda sa...

Så flott dette var! :)) Nydelig på terrassen hos dere. Så skjønt det bordet var, nydelig med skuffen, det passet jo så godt til de flotte stolene. Virkelig superfint! :) Bildene ga meg mye inspirasjon.

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så koslig du har gjort det:)
Møblene var nydelige!!

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda;)

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, ca en meter bred veg, men når jeg kom til brua var jeg et lite øyeblikk i tvil om det var innfartsåra til new york jeg havnet på - makan til bred bru altså! Men på andre siden var veien en meter bred igjen. Jaja! :)

Bordet ble nydelig, stolene var kjempefine, bildene var helt fantastiske og du er best! ♥

Mine hverdager (Anne) sa...

Utrolig fint bord, og ikke minst uteplass :) Jeg vil gjerne se pallesofaen og ♥

Karma sa...

Det ble jo knallfint! Og de stolene ser jo ut som de bare heeeeeerlige å sitte i. Håper du får en fantastisk dag i morgen!

Klem Kaja :)

Smykkas sa...

Så flott det er blitt.

Du er nok ikke alene om dette med å ha mange prosjekter på gang. Slik er det her hos meg også, og lyset i tunellen ser jeg ikke helt.

Ha en flott 17. mai.

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herremin, så lyst som jeg har til å drikke vin der!! NYYYYYYDELIG!

De stolene var LEKRE - jeg ønsker meg sånne merker jeg. Veldig!

Bordet var blitt kjempefint - kan du komme og male litt for meg også??? Pliiis!

bodil sa...

Hei.Nydelige bilder.Så mye fint.Du har det kjempe fint,vakkert.Ønsker deg og dine en riktig fin 17 Mai.Klem fra Bodil.

Tonje sa...

Aahhh lekkert!