tirsdag 12. april 2011

TRENGER DU EN "AWARDFRI BLOGG-KNAPP"?

Først av alt må jeg si at jeg er både overveldet og overrasket over 100% positiv respons på FORRIGE INNLEGG, og at så mange har følt det samme som meg rundt dette med awards. Dette var visst en varmere potet enn jeg hadde trodd... Jeg drister meg til, utifra tilbakemeldingene, å påstå at awards og ikke-interiør-relaterte utfordringer er roten til mye dårlig samvittighet for mange bloggere. Og slik skal det ikke være... For de aller fleste av oss er bloggen en hobby og en lidenskap, og for mitt vedkommende et yndet FRISTED jeg kan rømme til når tidsklemma, samvittigheten og grå hverdager jager meg. Jeg håper at vi kan fortsette å være flinke til å legge igjen en hilsen og heller anbefale våre bloggfavoritter videre til andre. Om det er et hedersinnlegg eller bare en søt anbefaling i en bisetning... Det er så mye koseligere både å gi og få en liten personlig oppmerksomhet av det slaget...:)

♥  ♥  ♥    ♥  ♥ 

Siden jeg har fått en rekke spørsmål om knappe-lån, har jeg laget noen flere knapper som dere kan benytte dere av om dere vil. Jeg har laget dem med to forkjellige tekster og i seks farger. Og hva passer vel bedre enn vårens pasteller på denne tiden?! Værsågod og forsyn deg hvis du har lyst på en awardfri blogg-knapp på bloggen din :)
Og hvis du ikke finner en du liker eller ønsker annen tekst eller design, kan du lage din egen HER.







LISE med bloggen FOSSESTUA har også laget flere knapper som ligger fritt til kopiering. De finner du HER!
Hun har også laget noen knapper til de som gjerne VIL motta awarder.

TAKK FOR STØTTENDE & HYGGELIGE TILBAKEMELDINGER!
Og tusen takk til dere som har delt mitt standpunkt i egne innlegg...

DERE ER HERLIGE 

 

34 kommentarer :

Landlige Hjem sa...

Har selv valgt det samme for en stund tilbake ;-)
Nettopp av den samme grunn du skriver om i forrige innlegg. Fin måte å ta det opp på.
Nydelig knapper du har laget, flink du er ;-)
Nyt dagen!!
Klem Anki

Jennys fire vegger sa...

Herlig! :-) Tusen takk, jeg klikker med meg en grå knapp. :-)

Ha en fin kveld.
Klem Jenny

"Mira" sa...

Tusen takk! Har tenkt på det samme.
Nå var det ikkje så lett å låne de hos deg, så lånte den hos Jenny isteden.

Klen fra Mira , som gjerne kikker litt til i bloggen din nå etterpå.

Ønsker deg ein fin vår!

Gamlefossen sa...

Heisann!
Jeg er såå enig i det du skriver - det er koselig, men også krevende. Jeg er forsåvidt fersk i bloggverden og da jeg mottok min første award for ikke lenge siden visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre. Var såå glad for å motta den, at noen hadde lest og likt bloggen min. Men var ikke tøff nok til å sende den videre sånn på ordentlig... Så jeg låner gjerne en slik "knapp" hos deg og håper en hyggelig beskjed kan erstatte awardene. :-) Takk for kreativiteten og motet til å ta tak i dette. Hilsen fra Linda :-)

Mini-Holtene sa...

fantastisk! Jeg låner med meg en knapp, og er fullstendig enig! :)

Inger Marie

Fossestua sa...

Så koselig at du linker til meg :) Kjempefine de knappene dine også :)
Klem fra Lise

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei:)
Først må eg seie at du antaglegvis har satt ord på det mange har gått og tenkt på, deriblant eg. Veldig bra initiativ og godt skreve:)
Eg har slutta å sende vidare awards for ei tid tilbake. Har rett og slett ikkje tid til å prioritere desse, sjølv om eg blir veldig glad for utmerkelsen.
Eg låner med meg ein knapp.
Veldig fine:)
Ha ein flott dag!
Klem:)

Hjertebank sa...

Flott! Låner en jeg ;)

Merete sa...

Tusen takk:)

Klem Merete

ide-puffen sa...

Hei hopp.
Jeg bestilte vindusfolien forrige uke ons el tors, og den kom i går så det gikk jammen fort.
Du får ringe på dem.
Ble jo bare så fornøyd da. Ser bedre mønsteret i virkeligheten.
Få se når du har satt på din og da.
Kos kveld
Randi

Kristine sa...

Flott innlegg om awarder - kunne ikke vært mer enig. :-) En veldig hyggelig ting å få, men en stor kime til dårlig samvittighet også; de skal jo besvares...

Låner veldig gjerne en knapp av deg! :-)

Klem Kristine :-)

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg skal garantert hente meg en knapp her hos deg! :) Jeg må bare få tatt noen awarder jeg har fått først...

KLEM til deg bestesnupps!

Violetta sa...

Tusen takk! Så tøffe! Låner med meg en jeg også! :)

I`Døsset sa...

Jeg sier tusen takk, og benytter meg av ditt tilbud om å bruke en knapp fra deg. Du har satt ord på noe som nok mange har tenkt, på en flott måte. La oss bruke tid på det vi aller mest ønsker, interiør, tips,DIY prosjekter etc. Ønsker deg en flott kveld.

HusmorDronninga sa...

Fantastisk!
Jeg har i lengre tid bare "oversett" flere awarder... og nesten fått litt dårlig samvittighet... Sånn skal det jo ikke være.. Bra at det kommer frem i lyst at det er flere av oss.. som ikke er så glad i denne Award farsotten... :))

Har en drøm... sa...

Takk, vennen ♥
Du er snill du - OG flink!

Klem Line

Godt Isolert/Victoria sa...

Farga ble faktisk irriterende bra på bildet, men den er stygg i virkeligheten! :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, irriterende bra! :) Den er mye knæsjere i virkeligheten. Jeg har vurdert å la den være gul, men jeg klarer det ikke... ;)

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg har intet mindre enn fire av de stolene! :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Jepp, fire som jeg har malt hvite! Er de ikke fine??? Pluss at jeg har enda en som er likedan de to jeg pusset opp før jul (de med trekk på stolputene) bare at den ikke har pute... Pluss iallefall tre nyyyyyyyydelige krakker i kjelleren! Stoler vet du, DET har jeg nok av!

Godt Isolert/Victoria sa...

Trenger du flere hvis du allerede har fjorten på loftet? HAHA

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kan ikke si meg mere enig:)
Tar med meg en knapp jeg:)
ha en flott vårdag..
klemklem

Hilde♥ sa...

Så fine knapper.
Vil ønske deg og dine en flott påske. Nå blir det påske ferie på oss.
Påske klem fra Hilde

Annfrid sa...

Er veldig enig med det du skriver om Awards. Jeg er veldig fersk i denne verden, men merker at det jeg setter aller høyest er kommentarer og hilsner.
Jeg vil veldig gjerne kopiere en knapp hos deg.

Forresten en kjempe fin blogg du har.

Klem Annfrid

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Jeg er heeeeelt enig med deg :) Så jeg har lånt meg en rosa knapp :) Takk som deler :)

Smykkas sa...

Flott og tusen takk.

Jeg tror jeg har skrevet før at jeg aldri klarer å følge opp awarder. Støtter deg 100% i at det er mye hyggeligere med en kommentar. De koser jeg meg virkelig med, og det er gode lys hvis hverdagen synes litt grå.

Klem

Ida sa...

Hei på deg!
Så deilig at du skriver om dette i det forrige innlegget ditt, og jeg også som de andre støtter deg 100%.
Jeg er overveldet over responsen min på bloggen etter bare et par mnd med blogging, og har fått mange awarder. Synes det er fryktelig vanskelig å gi de videre, og føler mange av spørsmålene er urelevante...
Så låner en knapp, og fra med idag skal jeg også ha en awardfri blogg.

Klem til deg fra meg!:)

Man tager hva man haver sa...

Tok meg den frihet og kopierte en knapp jeg også. :) Har riktignok ikke vært her lenge, men har da forstått at det blir litt arbeid om man får en award. Spesielt om man må svare på 10 spørsmål og sende videre til 10 andre blogger.

LykkeLise sa...

Så flott, jeg har tenkt på dette lenge:) Mange awarder jeg har fått som jeg ikke har gitt videre...syns hele greia er noe pes:P
Flotte knapper, jeg stjeler en;)

Klem klem

Frieblonder sa...

Jeg har nettopp lagt ut min første award, fordi jeg følte at jeg måtte. Men disse knappene var jammen geniale! Da får mang sagt det på en fin måte :)

Ønsker deg en fin kveld!
hilsen frieblonder

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Da låner jeg en også,tusen takk!!
Ha en fin påske:)

Klem Linda:)

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Kjempeflott Monica!
Jeg bestemte meg for en god stund tilbake at jeg ikke orket holde på med alle disse awardene som jeg ble sittende med så mye dårlig samvittighet for. Hvis man skulle svart på alle de, ville det ikke blitt mye tid til overs for vanlig blogging. Synes derfor innlegget ditt her var helt supert, og jeg låner veldig gjerne en knapp. Tusen takk!

Klem

Hvite tulipaner sa...

Hei!
Jeg tar med meg en knapp hvis det er greit:)
Endelig noen som turte å skrive det jeg har tenkt på i evigheter, tusen takk!
Klem fra meg

Tone's dager sa...

har brukt litt tid på bloggen din idag, fant den sånn helt tilfeldig. Fin blogg, du er flink. Jeg låner meg en sånn knapp som du har lagt ut her, forsto at det var greit :)
mvh Tone