søndag 3. april 2011

SISTE DAG HJEMME...

Siste dag på Lillehammer i denne omgang har vi tilbrakt på hytta. Det er liksom obligatorisk med en tur innom der når vi er hjemme. Hakkespetten har fått boller og kjeks av Minste-S, og har helt sikkert spist seg ustyrtelig mett etter at vi gikk:)

Såpebobler blir aldri kjedelig for Minste-S, de kan vi jakte på og fange i timevis...

Etter den lille hytteturen dro vi til Lillebror og hans familie og spiste middag. De to små tuppene våre er forferdelig glad i hverandre, men ser hverandre dessverre bare et par ganger i året...
Det var en trist og hjerteskjærende avskjed, og vi vet jo at det er så altfor lenge til neste gang de sees...
Eventyrstund på fanget til Bestemor er koselig, selvom de mister interessen for selve eventyret omtrent før det har startet;) For små kropper med et energinivå jeg bare kan drømme om, er det jo mye morsommere å herje med pappa, onkel og bestefar...

Vi har koset oss veldig på langhelg-ferien vår, og har møtt venner og kjente som vi ikke har sett på lenge... Tiden går bestandig altfor fort, men slik er det nå en gang.. Ferien er over, koffertene pakket og vi vender nesen nordover igjen. Takk for oss:)


6 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Goooooood tur hjem igjen, vennen ♥ Sååååå godt å se deg, savner deg allerede!!

Herlige bilder av dagen! ♥

Har en drøm... sa...

Høres ut som dere har hatt det knallfint ♥ Så fine bilder!
Nydelige små kusiner;)

God tur hjem!

Klem Line

vintagepia sa...

Dæilie bilda du tar...både stæmningsfuillt og energisk mæ æventyrlæsing og hærjing :o) Vintagepia

Smykkas sa...

Jeg kan faktisk kjenne hvor koselig dere har hatt det. Kjempekoselige bilder du deler med oss. Jeg er så glad jeg har mine i samme by.

Klem

salige lavendel sa...

Koselige bilder =) Familien min er også spredt ganske langt utover både landet og utlandet, så det blir noen triste avskjeder iblandt her også. Men så blir tiden man har sammen ekstra verdifull og brukes med omhu. Ha en fin dag!

Godt Isolert/Victoria sa...

Nydelige bilder! :) Skikkelig gooooooooood stemning på bildene ja! Håper det var greit å komme tilbake til nord!

Jeg tror jeg gikk på bloggen - innstilliger og publisering for å endre til eget domene. Blogspot sender de som bruker blogspotadressen videre så jeg trengte ikke å gjøre annet enn å fylle ut punktene som kom opp og betale for domenet da. :) Eneste jeg merket som skjedde var at jeg mistet bloggrollen min...

Takk for gratulasjon! Jeg tenker at det kanskje er på tide med en liten giveaway i anledning det o'store 50.000-jubileet. Jeg har forresten fått ordrebekreftelsen fra Ramsign. :) Gleder meg til skiltet kommer!

KLEM