søndag 24. april 2011

PÅSKEPYNT I SISTE LITEN & eget domene...

Igår svidde jeg og to venninner av en hel dag på shopping. Til tross for at vi brukte påskens desidert fineste dag værmessig innendørs, hadde vi en superfin dag uten menn og barn! Bilen ble full og vi ble blakke, men veldig GLADE! Påskepynt var på salg overalt, men dét har jo ikke jeg brukt for som måtte kaste ut PÅSKETREET mitt etter mindre enn et døgn... Jeg har sett på Kremmerhusets eggeholdere mang en gang når jeg har vært innom der, men liksom ikke følt at det var en ting jeg hadde brukt for. Nå var de på halv pris, og siden jeg allerede har planlagt neste års erstatning for et påsketre måtte det bli med meg hjem.


Det ér jo faktisk enda påske, så jeg kunne ikke la være å prøve den med en gang. Jeg har ganske enkelt skrevet ut Dymolapper som jeg har limt på eggene. Ideen har jeg sett hos flere blogger, men det var hos ELIN med DRAUMESIDENE jeg så det først, og fikk lyst til å gjøre det samme selv. Veldig enkelt og samtidig dekorativt. Takk for inspirasjon, Elin.


For noen uker siden fikk bloggen min eget domene. Den nye adressen er Tyrifryd.com. Adresseendringen skal ikke har noe å si for dere som allerede følger bloggen min, da Blogspot videresender all trafikk til det nye domenet. Jeg har alikevel hatt noen problemer med å komme opp i bloggrollene, og har nå vært i kontakt med NIB som har lagt meg inn på nytt og sier det skal være i orden nå. Dette blir et test-innlegg fra det nye domenet, så får vi se om det fungerer som det skal:)


Nå skal vi på påskekaffe borti gata her, og senere blir det litt pusling og kos utendørs. Håper sola titter frem etterhvert:) 
Ha en fin 1.påskedag

10 kommentarer :

Jatte sa...

Stilig pyntet!!

Nyt resten av påsketiden,
Klem Jatte♥

Jatte sa...

Stilig pyntet!!

Nyt resten av påsketiden,
Klem Jatte♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du kommer opp hos meg :))) Så nå er det bare å .com'me! HAHAHA.... Oh, sliten dame ja. Med dårlig humor!

*kleeeeeeeeemmepå*

Smykkas sa...

Det var super pynting. Tror jeg ville hatt et egg hvor det sto late dager også.

Klem

Marthe sa...

Helt greit når det er salg ja:)
Du kom opp i broggrollen min også.

Ha en super søndag!

Marthe

Godt Isolert/Victoria sa...

Shopping? På Sortland? Hvor ble min invitasjon av? :(

Kjempefine bilder!

Kleeeeeeem

Anitas interiør verden sa...

Artig med shopping uansett vær. Fin egge holder med enkelt pyntet egg.
Ny resten av påsken

Klem Anita

Har en drøm... sa...

God kveld Monica;)
SÅ deilig med en hel shoppedag med gode venninner ♥

Kjempeflott med egg med dymo, og den eggeholderen var knallfin!
Spørs om ikke jeg må se etter en slik på tirsdag... til neste år da;))

Ha en herlig siste påskedag i morgen, kos dere ♥

Klem Line

PS: Du er i min bloggroll;)

Mine hverdager (Anne) sa...

Fremdeles ingen tvil om at Dymo er tingen ♥ Håper du har hatt en fin påske :)

Tina sa...

Så flott du har pyntet eggene. Så kreativit og flott. Den må jeg huske til neste år! Håper du har hatt ei fin fin påske!!!