lørdag 23. april 2011

LITT NYTT på badet...

Etter at jeg monterte VINDUSFOLIEN på baderomsvinduet ble det et helt nytt rom. Plutselig fikk vi inn dagslys, og det gjør virkelig underverker! Badet er, som jeg har skrevet før, det rommet i huset jeg har vært minst fortrolig med. Det er gammelt, slitent og tildels upraktisk, men vi har gjort mye med det med svært få midler. Nå liker jeg rommet bare bedre og bedre...♥
Da dagslyset gjorde sin entré på badet så jeg enda bedre hvor grusomt dusjkabinettet vårt er. Det burde vært byttet ut, men det får vente til vi skal renovere hele rommet. Jeg har løst "problemet" med en midlertidig løsning i form av knytebåndslengder som jeg har hengt rundt hele kabinettet. Den fæle dusjen er skjult, og jeg ble igrunnen ganske fornøyd med løsningen. Det er ikke så mye som skal til, plutselig fikk rommet et snev av landlig sjarme. Kanskje ikke det mest praktiske påfunnet, men det får så være:)

Opphenget er laget av gardinstenger og en kjettingstump jeg hadde liggende. Badet er det rommet jeg har blogget minst om, en av grunnene til det er det dårlige lyset vi har hatt der inne. Nå som det herlige dagslyset flommer inn i rommet, er det en sann fryd å ta bilder der inne. Og derfor får dere nå et aldri så lite bilderas. (Vil du se hvordan badet så ut før kan du klikke HER.)

Og nå ser jeg at jeg har fått en VELDIG irriterende flekk på linsa mi...Aaaaargh..!! *Liker ikke*
Men nå blir det jentetur og shopping!! Og shopping, og ikke minst godt selskap, er jo synonymt med ren LYKKE:)

Ha en HERLIG Påskeaften alle sammen

-forhåndspubliert innlegg

9 kommentarer :

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Nydelig :) eit lekkert bad med mange herlige detaljer :)

God påske! :)

Godklem

Hilde sa...

Så lurt med gardiner rundt dusjkabinettet. Den ideen skal jeg jammen notere meg. :-)
Takk for tips!

Påskeklem fra meg.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So koseleg bad du har!☺
Smart med gardina rundt kabinettet!

Håpe du har ei herleg påskeafta♥

Klem M♥

Villa Bjørkhaug sa...

Skikkelig smart ja!! du er så kreativ art eg håper du smitter meg så kreativ du er!
Alltid like moro å inn til deg å sjå kva lurt du har pønska på;)

Ha ein fin påske, klem frå meg!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselig baderom! Flotte detaljer!

Ha en fortsatt fin påske!
Klem

Kristine sa...

Flott bad syns jeg - du er superkreativ! :-)

Kos deg med de siste dagene av påsken!! :-)

Klem Kristine :-)

Trådsnella sa...

Så pent det ble ;) Likte godt dymodetaljene også!!

Ha en fin fin påske videre!
Silje

Hansen- Lind sa...

Så fint det ble:) og en stor forandring med å få så mye dagslys inn.
Mange lekre detaljer :)

Ha en herlig påskeaften!
Klem

Jennys fire vegger sa...

Wow, syns badet deres er kjempefint, jeg! :-) Smart løsning med dusj(kabinett)forhenget og masse fine ting ellers. :-)

Stilig det "Det er her"-skiltet. Hihi...

Fortsatt fin påske til deg og dine.
Klem Jenny