torsdag 28. april 2011

HIPP HURRA for Tyrifryd...


...som fyller 2 år idag!!

Det er ikke noe nytt at tiden flyr avgårde i rasende fart, men det rart å tenke på at jeg har blogget i 2 år allerede. I løpet av disse 2 årene kan jeg nok telle på én hånd hvor mange dager jeg ikke  har lest blogger. Jeg har sagt det mange ganger før, men det kan ikke sies for ofte; Bloggingen har gitt meg så utrolig  mye!! Tonnevis med inspirasjon, utrolig mye glede og ikke minst VELDIG gode venner Blogglandia betyr ubeskrivelig mye for meg i min hverdag, og jeg skal fortsette å blogge til jeg blir hundre år, eller eventuelt til krampa tar meg:) Takk til alle som legger igjen hyggelige hilsner og som vil følge bloggen min - jeg setter så stor pris på dere alle! Uten dere hadde ikke bloggingen vært det samme, og jeg vil ikke være foruten all inspirasjonen dere gir meg.


Som seg hør og bør må dette feires med et aldri så lite GAVEDRYSS, og i den sammenheng har jeg fått med meg en rekke flotte bidragsytere. Spekteret av gevinster er bredt, de neste to ukene vil dere få presentert både veletablerte og nye nettbutikker, kjente og kjære bloggbutikker og interiørmagasiner. Hver bidragsyter vil få sitt eget innlegg, og ALLE som vil kan legge igjen en kommentar i det aktuelle innlegget. Mer om "kjørereglene" kommer i morgen i GAVEDRYSSETS Del 1 :)

Dette må dere få med dere!

Den store dagen skal feires med Farmen, et glass brus, en kjøkkestol og malerkosten:)
Tuddels!!

28 kommentarer :

Hjertedamas blogg sa...

Grattis!!!!! Klemz Grethe

Alfa sa...

Grattis med 2 årsdagen:0).
Du har inspirert meg masse, og gleder meg til å følge deg flere år.
Klem Alfa

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med dagen Tyrifryd☺
På min snille bror sin bursdag...☺

Klem M♥

mammaLise sa...

Gratulerer med 2 års dagen :)

Mine hverdager (Anne) sa...

Gratulerer så mye med 2års dagen :) Og takk for en super blogg som jeg var så heldig å "finne" for ikke så lenge siden ♥

Fossestua sa...

Gratulere med to års jubileum :) Superspennende med giveaways! Herlig med litt spenning i hverdagen :)
Ps. Hanne med bloggen Hannes dagbok har nettopp bydd over deg på det franske skiltet jeg skal selge.... ;)
Klem fra Lise

Anitas interiør verden sa...

Gratulerer masse med to års jubileum:-)))
Spennende med giwe away.

Klem Anita

Mie sa...

Gratulerer så mye med 2årsbloggebursdagen! Så gøy at vi har samme bloggbursdag :D
Utrolig hvor fort tiden går, jeg kan liksom ikke helt skjønne at det er et helt år siden jeg begynte med bloggingen. Skulle ønske jeg hadde oppdaget hvor gøy det er for flere år siden! :) *♥*

Bettum Villa sa...

Tjohei!! Hurra for Tyrifryd :D. Tenke seg til at det er 2 år allerede. Tiden flyr når man har det gøy.
Gleder meg til å være med på gavedrysset.

Klem Madelén

ANETTESHUS.COM sa...

GRATULERER så mye med 2-års dagen!!:)

STOR klem
Anette:)

Har en drøm... sa...

Gratulerer snuppa!
Herlig at du lover og blogge til du er 100 år, da ble jeg glad;))
Du vet jo at du er en av mine favoritter ♥

Så kult med gavedryss! Det er jo såååå gøy og arangere, selv om det jo er litt jobb og;))
Jeg har fortsatt igjen 20 premier hos meg;)

Gleder meg til innlegget i morgen;)

Klem Line

Fru.Underberget sa...

Gratulerer så mye med 2 års bloggebursdag!! Du har en nyyydelig blogg!

Jatte sa...

Gratulerer så mye med dagen til bloggen!:)

SPENNENDE med gavedryss - gleder meg :)


God fredag,
Klem Jatte♥♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Gratulerer så masse med 2 års jubileumet! :)
Herlig!! Du er jo så flink!

Stor klem til deg!

Frøken H sa...

Hurra for Tyrifryd! ♥ Gratulerer så mye med 2-års dagen! :) Gleder meg til å følge deg videre, og helt til du blir 100 år! ;) Vi har masse herlig inspirasjon i vente! :)

klem Frøken H ♥

Frøken H sa...

Og kubbelysene du spurte om er surret inn i gamle Aftenposten ja! :) Fant masse gamle aviser i uthuset som jeg fikk reddet ut før det ble jevnet med jorden! Kan vise de frem litt bedre en dag! ;)

klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Tre ganger tre hurra! :) I♥U

Hansen- Lind sa...

Hipp hurra for Tyrifryd!! Veldig glad for at du blogger isåfall :)

Klem

Linda - HJERTEHUSET sa...

Gratulerer med 2 årsdag:-))
klem

Lulle og Laban sa...

Hei!

Gratulerer så masse med 2 år som blogger :O)
Det er første gang jeg er her inne og det blir ikke den siste :O) Nydelig blogg og fantastiske bilder. Gleder meg til å kikke meg bedre om her i morgen!

Ønsker deg en god fredag :O)

Carina :O)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Gratulerer!! Gøy med gavedryss : )
Du har en fantastik vakker blogg - så fint at du skal blogge til du er 100, hi,hi! Klem Cecilie

MissMette sa...

Hei Monica :)
Gratulerer så mye med 2 års dagen ღ
Nydelig og inspirerende blogg, som
jeg gleder meg masse til å følge med
fremover :)) Ha en strålende fredag ღ
Stor klem fra Mette

tove sa...

Gratulerer med to år. Jeg har akkurat feiret 1 år. Bloggen er blitt en viktig del av hverdagen og en hobby jeg virkelig koser meg med. Selv om tiden har vært litt knapp i det siste.
Ønsker deg en fin helg
Klem Tove

Iselin sa...

Gratulerer så mye:) Har lest bloggen din en stund, og tenkte nå at jeg måtte legge igjen en kommentar. Du tar så mange fine bilder, og jeg gleder meg til følge med videre:)

Ha en kjempe fin dag!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har vært en dårlig bloggvenninne!! Har faktisk ikke åpnet laptop'en hjemme de siste par dagene, skrev et kjapt innlegg i går, that's it. ;P

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN ♥ Hurra for at vi blogger - glad i deg Monicamin ♥ ♥

Og LEKKER pute du har sydd!! Flinkisen min!!

Monica sa...

Gratulerer så masse med 2-årsdagen! :)
Du har en nydelig blogg, kjempemasse inspirasjon! :)
Klemklem

Karma sa...

hipphurra for deg!

Klem Kaja :)

-ingrid- sa...

for det første:du har en kjempe fin blogg som eg stadig er innom å besøker!eg lurer på en ting: kor har du kjøpt den trekalenderen som du viser i dette innlegget?eg kom over ein slik for ett års tid sidan,men har heilt glømt kor det var og har leita etter ein plass som selger slike etter det..håper du kan hjelpe meg;)da hadde eg blitt sooo glad!ha en fortsatt fin dag da..:)