lørdag 30. april 2011

GAVEDRYSS DEL 2 - Lekestue.eu


Premie nr. 2 i Tyrifryds Gavedryss er levert av LEKESTUE.EU.
Lekestue designer og produserer veggord og veggdekor som mange av oss har blitt så glad i:) Her kan du også designe ditt eget veggmerke dersom du ønsker det. Veggord har blitt en hot trend i interiørbildet de siste årene, og er en enkel måte å fornye hjemmet på. Enten du dekorerer veggen, et speil, gulvet, vinduet eller et møbel. Her er det bare fantasien som setter grenser:) Lekestue selger også flisdekor, Kalas smykker, knagger fra Pluto produkter, Rice og en mengde flotte barneklær.


Det trekkes 1 heldig vinner som får denne herlige Kardemommeloven i grått.

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:)

LYKKE TIL

Vinneren av GAVEDRYSS DEL 1 ble lodd nummer 16 - Mona med bloggen Villa Tverrteigen

Gratulerer så mye, en mail er vei til deg;) 
FIN LØRDAG

42 kommentarer :

Kristin sa...

Kjempefin premie! Deltar gjerne her:) Ha en fortsatt flott lørdagskveld!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med! Fin blogg du har :-) Riktig god helg!
line.strandli@gmail.com
Hilsen Line S.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ja, jeg vil! ♥

sonja sa...

det er rigtig spændende det her:)

Monica sa...

Jeg er med! :)
Gratulerer så masse til Mona :)
God lørdag! Klemklem

Har en drøm... sa...

Heldige Mona som vant fiiiin premie;)
Og denne premien er jo kjempesøøøt ♥
Jeg blir med;))

Ha en flottings lørdagskveld, kos dere!

Klem Line

mammaLise sa...

Jeg vil gjerne være med på denne også :)

Ha en god lørdagskveld!

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Jeg prøver lykken igjenn:o) flott premie!

Mette sa...

Så fin premie :) Im in :)
Ha en fin lørdagskveld :)
Klem

Marianne sa...

Prøver igjen jeg :)
Fortsatt god helg!

Marianne

Kathrine sa...

Jeg er med :-)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Blir gjerne med:)

Klem linda:)

Fru.Underberget sa...

Jeg melder meg på i denne trekningen også. Et veggord ville passe bra hos oss, Kardemommeloven f.eks er absolutt aktuell. God helg til deg!

Anitas interiør verden sa...

Koselig premie, henger meg gjerne på.
Ha en fin lørdags kveld

Klem Anita

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg digger den loven;)
Er veldig med på denne!
Klem:)

Fra huset i svingen sa...

Jeg er med :-D

Klem Karianne

Trollmora sa...

Jeg blir gjerne med!

Mine hverdager (Anne) sa...

Den premien har jeg lenge ønsket meg. Slenger meg med og krysser både fingre og tær :))

Mine hverdager (Anne) sa...

Den premien har jeg lenge ønsket meg. Slenger meg med og krysser både fingre og tær :))

Frøken H sa...

Jeg prøver lykken igjen! ;) Gratulerer til Mona! Ha en fortsatt fin lørdagskveld! ♥

klem Frøken H

Tonemor sa...

Denne hadde passet ypperlig i lekehuset til snuppa mi:)
Jeg er med og håper virkelig på vinnerlykke denne gang:))

Toneklem

Audhild sa...

Jeg er med!!
Frøkena på 4 går og nynner på denne loven :) Hadde passa så bra på veggen på nyrommet hennes da!!!
*tvitvi, for vinnerlykken*

Hulda sa...

Gratulerer! Så utrolig mye fint du lodder ut. Falt for GreenGate, jeg. :) Nydelig måte du presenterer alt på.

Når det gjelder kurvmøblene mine så har jeg spraymalt noe, jeg har også malt med pensel. Det tar jo da lengre tid, men jeg synes det dekker bedre. Det smitter ikke av når du sitter i stolene. Det tørker like godt på kurv som på vanlig tre. :)

Hulda sa...

Forresten; veldig flott greengate-pute du har sydd! :) Lekkert laget, og skjønne bilder du viser.

Anette sa...

Hei :) tusen takk for alle de koselige kommentarene du skriver til meg:) jeg setter veldig stor pris på hver og en av de!!!
Ha en strålende 1 mai :)

Klem

Martine sa...

Kanskje jeg har flaks denne gangen ;) Fin premie!

mimmi-leone sa...

Herlige kardemommeloven!

Ønsker deg en flott 1. mai med hilsen fra mimmi-leone

Christel - Bakketun sa...

Jeg er med her også :)

Klem, Christel

Shus sa...

Så gøy med gavedryss! Eg vil gjerne vere med!

Klem frå Solveig

solveighus@yahoo.no

Jannes lille sted sa...

Jeg er med!
God søndag:-)
Klemmer

GITTE sa...

Kjempe fin premie! Jeg vil være med!
Klem Gitte

Sommerhuset i bakken sa...

Tenk om alle kunne følge den fantastiske Kardemommeloven. Det hadde vært herlig ;-) Jeg blir gjerne med ;-)

Ha en super søndag!

Bente sa...

Loven over alle lover:o) Jeg er med!

Brit sa...

Spennende, jeg håper jeg rekker trekningen!!

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg vil være med! ;)

Alfa sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinner. Blir gjerne med på her også jeg. Kjempe flott premie.
Klem

LykkeLise sa...

Så spennende med gavedryss:):)
Dette var jo en nydelig premie da, jeg krysser fingrene:)

Ønsker deg en super uke:)

Klem Lise

Mattisheimen sa...

Jeg vil gjerne være med! =)

Renate

Kristin sa...

Jeg vil gjerne være med! Klem Kristin

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hipp Hurra og Tusen takk Monica.
Nå ble jeg meget happy og dette var en perfekt start på dagen..
"Dam di dam..." smiler fra øre til øre...
Greengate ollalla...

Tusen Takk!
Ha en fin dag.
Klem

stine sa...

ønsker meg, ønsker meg, ønsker meg:)


stinemor26@hotmail.com

Tonje sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen, den hadde passet fint på datteren min sitt rom :-)