fredag 29. april 2011

GAVEDRYSS DEL 1 - Arbeidshuset

Tusen takk for alle gratulasjoner i gårdagens innlegg! Skal vi starte feiringen??
Den aller første premien i Tyrifryds Gavedryss  er levert av ARBEIDSHUSET.NO.

Arbeidshuset er en herlig gårdsbutikk med nettbutikk som drives av Eva & Stine, henholdsvis mor og datter. Utvalget i butikken er bredt, her finnes det noe for en hver smak. Selv har jeg handlet i nettbutikken ved flere anledninger, og er
strålende fornøyd med utmerket service og rask levering. Arbeidshuset har også egen blogg som du kan lese HER.

Det trekkes 1 heldig vinner som får alt dette fra Green Gate hjem i postkassen.

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg  du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
 slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.  
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:)

LYKKE TIL

Regner med det er mange av dere som skal følge det britiske prinsebryllupet idag - jeg er pittelitt misunnelig, men kos dere masse!
Selv er jeg på jobb når dette innlegget publiseres, men får sikkert sett en reprise eller to i løpet av helgen:)

FIN FREDAG

71 kommentarer :

Anitas interiør verden sa...

Heisan sååå flott premie, den vil jeg gjerne vinne så jeg hiver meg på trekningen.
Har handlet derfra selv og er kjempe fornøyd med servicen :-)
Lykke til med trekningen og ha en fin dag

Klem Anita

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Suuuuper premien☺
Er meeeeeed☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Drømmepremien ♥
Jeg henger meg heeeelt klart med ja;))

Ha en kjempefin fredag;)

Klem Line

Monica sa...

Må jo selvfølgelig være med på denne, super premie! Hurra, jeg krysser fingrene :)
Ha en flott fredag, og god helg! Klemklem

Vibeke / Mammas Hus sa...

OH YEAH!!! :) I'm in! :D Dette passer perfekt i skapet mitt ♥


PS: Dårlig BLOGGvenninne jo, hadde jo ikke kommentert på lenge! Men vi er da på maaaaiiiiil! ♥

sonja sa...

vil gerne være med:)

Christel - Bakketun sa...

Jeg er med :)

Christel

Frøken H sa...

Heeerlig premie! :) Jeg er helt klart med! ;) Ha en fin fredag og god helg! ♥

klem Frøken H

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Henger meg på her:)
klemklem

Godt Isolert/Victoria sa...

Heyheyhey! Aner jeg muligheten til å skaffe meg mine første green gate og bli bitt av basillen? Klart jeg er meeeeeeeed søteste.

Ja, jeg kan lære deg å hekle poser, det er kanskje det enkleste ever! ;) Kun fastmasker! Og vin er jeg med på anytime. Har ikke planer om flere barn så herfra og inn i evigheten er jeg klar for viiiiiiin! Gjerne i store mengder! ;) NÅ skal gutta leveres i bhg og jeg har tusen ting på lista mi - deriblant litt bryllup!

KLEM

KLEM

Hege- Livet Mat og Minner sa...

Fantastisk flott premie. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen.

Ha en strålende helg;)

Anonym sa...

Åh, de var da utruli nydelige:))) Signerer her og ønsker alle lykke til:)))

Ha en flott helg:))

Mvh
Merete Johansen
8178 Halsa

merete1974@hotmail.com

Veronica sa...

Så flotte premier. Kjempegøy med gavedryss. Så glad jeg får være med.
Ha en herlig fredag!!!
Klem

Anonym sa...

Så koselig premie! Ja, dette vil jeg gjerne være med på, så jeg krysser fingrene :)
Riktig god helg!

Mvh. Sandra

(solsasa@hotmail.com)

Vårt Hus sa...

Nydelige kopper,og kjempe gøy med gavedryss. Jeg vil gjerne være med og ønsker deg samtidig en flott helg.
Klem Yvonne

Audhild sa...

Jeg blir gjerne med å prøver vinnerlykken!
Flotte premier, akkurart de to seriene jeg samler på i GG ;)

Mine hverdager (Anne) sa...

Green Gate er min klare favoritt, så jeg vil gjerne være med :))

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Monica.

Gratulerer så mye med 2 års jubileumet. At du kommer til å blogge til du blir hundre år synes jeg er meget inspirerende, bloggen din er kjempeflott.
Jeg skal prøve å følge deg til jeg blir så gammel at jeg må på gamlehjemmet, da spørs det hvordan det blir etter den tid...hahahah!!

Jeg blir gjerne med på trekningen.
Hurra!!!!
Ha en fin helg og 1 mai.

Mai klemmer fra Mona

Jorunn sa...

Klart jeg vil være med ,heldige den som vinner denne premien:)

Ønsker deg en superduper helg :)

Hjertedamas blogg sa...

Jeg er med!!! Klemz Grethe

Mona sa...

For en fantastisk premie!! :)
Blir gjerne med i trekningen!

Ha en fin helg! :)

Gunn Merete sa...

Gratulerer med to års blogging!! =)
Jeg vil veldig gjerne være med =)

Klem

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Så flott premie! :o) Sikle sikle sikle! Jeg vil gjerne være med i trekningen:o)

Solveig sa...

Klart jeg er med - elsker Greengate;o)))
Spennende med bryllup - et skjønt par;o)
Ønsker deg en flott dag i solen og takk for koselig hilsen;o)
Klem fra Solveig

Tonemor sa...

Så herlige premier - jeg signerer og er med i trekning:) Krysser fingre!
Og gratulerer så mye med 2års dagen. Bloggen din er superfin - mange herlige bilder og mye inspirasjon og finne her:))
Stå på videre for jeg vil gjerne lese mer! ;)
Ha en strålende og fantastisk helg!
Toneklem

skjerstad sa...

Flott premie ! Tusen takk for trivelig kommentar inne hos meg :)Ja Cowboy strekk er brodert , jeg og min svigerinne har en bloggbutikk sammen : Putegeriljaen.blogspot.com . Hvis du vil se ;)
Hilsen Janne

STYLIZIMO sa...

Gratulerer så mye med 2 FINE år! Kan jo ikke annet en å være med på denne flotte giveawayen. Jeg er veldig svar for Green Gate :)

Her er det bryllup på tv ja. Stas :)
God helg til søte deg.
klem Nina

Anonym sa...

Jeg blir gjeerne med i "kampen" om GG-premie :-)

Gratulerer med 2årsdagen!!

Klem Therese (thereses88@gmail.com)

Trude sa...

Ååååh så fint. Arbeidshuset har for mye fint så lommeboka blir fort tom når man er inne der.
Jeg er med :

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott premie! Jeg vil gjerne være med i trekningen! :)

God helg!
Klem

stine sa...

Gratulerer med dagen, du har fått til en super fin blogg!

Super premie også, så jeg melder meg på konkurransen:)

Ingen blogg, men mailadresse:
stinemor26@hotmail.com

Renate`s kreative hjørne sa...

Gratulerer :) Jeg vil veldig gjerne være meg! Elsker green gate <3 Ha en fin dag. Klem

Marit sa...

Gratulerer.
Jeg blir gjerne med.
Ha en fin helg.

Min stil sa...

Oj oj, sånn ønsker jeg meg, masse!
Jeg krysser alt jeg har for at jeg er den heldige vinneren.
God helg.
:) Susanne

Jatte sa...

Hei på deg,

Så GØY!
Jeg er selvsagt med, GG er jo så nydelig og kan mixes og matches i det uendelige! :)

Ha en herlig helg,
Klem Jatte♥

Martine sa...

Nydelig premie! Jeg krysser fingrene for flaks ;)

martii.blogg.no

Anette Willemine sa...

Gratulerer så mye med 2 flotte år! Jeg blir gjerne med og feirer. :)

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
AW

GITTE sa...

Gratulerer med 2 år:)
Fantastisk gave! Elsker GreenGate!
Jeg er med!
Klem Gitte

Hansen- Lind sa...

Super gave:)
Er selvfølgelig med.
Klem fra Anne Rita

Elisabeths idyll. sa...

Awww, dette er det fineste serviset fra Grenngate syns jeg ;o)) Elsker lyseblått...nydelig ;o)))

Krysser fingrer og tær ;o)
Klem Elisabeth

Fru.Underberget sa...

Dette settet fra Green Gate er helt nydelig og jeg har ønsket meg det. Håper på vinnerlykke:-)

Røsslyng sa...

Gratulerer med 2-årsjubilèet!
Jeg blir gjerne med på dette gavedrysset, knallfin premie :)
Ha en solfylt og finfin vårhelg!

Anita sa...

Gratulere med 2 årsdag ♥
Blir gjerne med på trekningen :)

Klem Anita

Evelyn sa...

Lykke til med feiringa og Gratulerer :):)

Dette blir jeg med på..

Spennede :)

Hilsen Evelyn

Mette, Fjellro-sa ♥ sa...

GRATULERER med 2 år!!!!
Vil vere med og feire:)
Kjempefine premier frå Green Gate♥
Har vore på Arbeidshuset eit par gongar...og det er berre den skjønnaste butikk ☺

Ha ei fin helg!!!
Klem frå Mette.

Bettum Villa sa...

Så fine farger!! Hadde passet perfekt inn på kjøkkenet mitt vettu.. ;)

Klem Madelén

i mitt lille rekkehus sa...

Klart jeg vil være med!! Nydelig premie og fine fine farger!! Krysser fingre for vinnerlykke;)

Renate sa...

Gratulerer med dagen i går! Må jo legg igjen et lite spor å også :) God helg borti gata! Klem Renate

Mona Christin sa...

Hei.

Koselig at du titter innom.

Grattis med jubileum. At blogging gir masse tilbake er jeg helt enig om. Kjekt at jeg oppdaget bloggen din forleden.

Dette var en strålende flott premie. Tenk; for 2 år siden visste jeg ikke hva GG var. Takket være bloggen har jeg oppdaget masse fint.

Ha en fin kveld.

Klem Mona C

Hilde sa...

Grattis! Jeg blir gjerne med på feiringa! Søte premier! :-) God helg!

Annie sa...

Hei. Jeg vil mer en gjærne være med på trekning av denne flotte gaven :)

Ha en fin helg!! :)

mammaLise sa...

Jeg har sett på bryllup i dag :) Han er jo min gamle drømmeprins ;)

Jeg vil også gjerne være med på giveaway.

Ha en flott helg!

Guttemamma sa...

Gratulerer SÅ mye med to år, Monica!! Du har en flott blogg, keep up the good work!!
klemmer♥

Jannes lille sted sa...

Hei
Gratulerer så masse med jubileum!
Og jeg blir såklart med! Nyydelig premie!
Ha en flott helg
Klem Janne Merethe

Jane sa...

Gratulerer så masse med jubileet ;) Veldig artig :D Og bloggen din er for min del spekket av inspirasjon ;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer så mykje med jubileet:) Du har ein superfin blogg. Og eg vil gjerne vere med i kampen om den flotte premien:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Marianne på landet sa...

Gratulerer!!
Som fersk amatørblogger er blogger som din en stor inspirasjon!

Jeg vil også være med! :)

God helg

Marianne på landet

Alfa sa...

Så nydelig premie da:0). Krysser fingrene på at det dukker opp i postkassen min.
Ha en super helg.
Klem

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Heeelt herlig premie!
Jeg er med :)

Klem Anette

Kristin sa...

Kjempefin premie!! Deltar gjerne her:)

Fruen på Skogmo sa...

Den som intet våger intet vinner, så jeg blir gjerne med på trekningen ;o)

Ha ei finfin helg!

Linda sa...

Ååååh..ja dette vil jeg være med å kbive om;) Såå søtt da!

Anette - Opalveien - sa...

Er det for sent? jeg vil veldig gjerne vinne disse søte koppene!!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med!

Hilsen fra Lillehammer:)

(irenesten@hotmail.com)

♥ Stines hverdag sa...

Oi oi så flott premie! Dette vil jeg gjerne være med på :)

Ha en fin lørdag!

Karma sa...

Jeg eeeelsker greengate så selvfølgelig vil jeg være med på dette:) Krysser fingerne alt jeg kan.

Klem Kaja:)

tinemari sa...

Grattis med 2 fine år!! Deltar gjerne i trekningen, kan aldri få nok kopper i spot pale blue :)

Ann-Kristin sa...

Jeg vil gjerne være med på gavedrysset ditt :)
Kjempefin premie og ikke minst blogg!
Klemmer fra Ann-Kristin
annk_olse@hotmail.com

Licentia Poetica sa...

Heisann!
Grattis med 2 års-bloggjubileum!!:) Fin blogg, med mye inspirasjon!
Fin premie også, så æ hiv mæ med i trekninga, og krysse fingran;)

Go lørdag!

Klæm-M

Bringen Blomster sa...

Gratulerer så masse med 2 årsdagen :))
Så flotte premier!
-synnøve-

Anonym sa...

Så flott premie :-) Jeg er med!
line.strandli@gmail.com
Hilsen Line S.