lørdag 2. april 2011

ET LITE LIVSTEGN...

Vi koser oss fortsatt på ferie! I tillegg til å være sammen med familien har vi vært på besøk hos gode venner som vi ser så alt for sjelden. Når man tar ferie mens alle andre er på jobb er det et lite puslespill å få kaffeslabberaskabalen til å gå opp, så det har blitt noen hektiske og sene, men veldig koselige kvelder;) Nå er det straks bytur og cafe


I ettermiddag skal jeg på shopping/middagsdate med VIBEKE, og jeg gleder meg bare pittelitt :) ♥

Psssst: Gulvet i innlegget under er innkjøpt, og gjett om jeg gleder meg til å få det lagt!! :) SO LONG

10 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

*gleeeeeeeeeedermeg*

Tyrifryd ♥ Monica sa...

♥♥♥

ennahs lille hjørne sa...

Kos deg masse med ferien og NYT den:)
Hørtes digg ut må jeg innrømme..;)
Nydelige bilder også, likte det sink hjerte veldig godt!!
Blir spennende å se hvordan det blir med gulvet.
Klems

Mette sa...

ღ kos deg masse - stor klem ღ

Hilde♥ sa...

Å det er deililg med ferie.
Kose deg masse.
Ha en flott lørdag.
Gleder meg til å se gulvet.
Klem Hilde

siren sa...

Jeg må bare få takke deg enda en gang, du er super! En helt ny skrive verden har åpnet seg for meg! Jeg har vært borti den siden før, men visste ikke at det var så lett å legge skriften inn! :)

Kos deg masse på ferien din, herlige bilder hos deg som vanlig. Stor klem i fra meg! :)

Godt Isolert/Victoria sa...

KOS dere MASSE i ettermiddag da! Jeg er bare bittelitt misunnelig! ;)

KLEEEEEEEEEEM

Karma sa...

Herlig med et lite pip fra deg. Har ikke hatt så mye tid til bloggtitting i det siste så må bare få sagt hvor mye jeg liker headern din! Nyyydelig!

Klem Kaja:)

Hansen- Lind sa...

Kjempelekkert gulv!!
Nyt ferien videre! Er alltid godt å være sammen med familie & venner man ser sjelden.
Klem

Lille Liljehvit sa...

Hei snupp!! :)

Jeg vil bare innom og si at jeg IKKE har glemt deg og gaven din!! :o) Jeg har desverre hatt omgangssyken, og har blitt helt krise på jobben pga og da blir all reisingen skvist sammen nå når jeg er tilbake på jobb :) Men jeg har ikke glemt deg, og så snart jeg er hjemme og faktisk Posten er ÅPEN, så skal jeg få sendt deg en overraskelse!!! Det er jo litt gøy å gå å vente på gave også? :o) Håper jeg :) ha ha :)

Ha det strålende på ferie!!! Helt misunnelig!! ;o)

Lilja