fredag 22. april 2011

EN TRIST DAG...

Idag hadde jeg planlagt et innlegg om badet, som jeg skrev ferdig i går kveld. Men det er utsatt, det blir bare meningsløst på en dag som dette. Som mange sikkert har sett har det i natt pågått en leteaksjon etter en båtulykke i Hadselfjorden... Seaking helikopter og Kystvakt, samt mange frivillige, har lett i hele natt, og vi har fulgt det hele på ubehagelig nært hold. Nå er to av de fire savnede funnet omkommet, og vi vet enda ikke hvem de er - annet enn at de er bosatt på Melbu... Man kan begynne å lure på om det hviler en forbannelse over oss - så mange tragiske hendelser på kort tid, og mennesker som har blitt revet vekk fra livet. Nok en gang iår blir vårt lille samfunn bedekket av et grått og ullent teppe. For det er slik det føles. En forferdelig trist dag...

  Våre tanker går til de pårørende...
Håper dere alle har en fin og fredelig Langfredag. Livet er skjørt, ta vare på hverandre...

18 kommentarer :

Hilde Heimdal sa...

Off.....trist....skjønner at det blir mye når det er et lite samfunn og man kjenner og vet hvem de fleste er.

Ja livet er skjørt skal være sikkert, det har jeg fått merke, da mannen min flytter fra meg etter 8 års ekteskap sånn ålutselig så ble ikke helt den påsken jeg ventet liksom...men alt går :)

Ønsker deg en velsigna go påske videre, nydelig bilde du la ut her :)

Klem :)

. sa...

Uff:( Så forferdelig!! og så grusomt for de nærmeste. Håper det ikke var en hel familie på tur. Uansett grusomt:(

Rart så fort verden kan snu på hodet, må være forferdelig for de nærmeste...har ikke ord (

Landlige Hjem sa...

Utrolig trist når slikt skjer!!
Føler med de pårørende, så tragisk!!
Stor Klem

Randi sa...

Hørte det på radioen nettopp....så forferdelig trist og tragisk. Tenker det legger en demper på en ellers flott dag....

Jeg må trekke meg unna ...følelsemessig...for jeg tar det sånn innover meg...nesten for mye. Unge mennesker i en trafikkulykke i natt....livet henger i en tynn tråd...alkohol/høy fart/for ung/.....tragisk.

Sender deg en go klem.

Mitt lille hjørne sa...

Man vet aldri hva morgendagen bringer...Jeg leste om ulykken akkurat på nyhetene,så ufattelig trist :( Man kjenner at man føler med de som har det tungt og som har mistet noen av sine..

Mine tanker går nordover til de som har det vondt <3

★ Ninas blogg og Super-Lille ★ sa...

Leste nettopp om det på vg.no.
Helt forfeldelig trist og meningsløst - som alltid når det er unge mennesker som må forlate livet så alt, alt for tidlig!

Jeg får frysninger over hele kroppen og kjenner jeg må gi barna mine en ekstra god klem.

Varme tanker sendes.

klem fra Nina!

Mie sa...

Så trist :( Sender varme tanker til de pårørende og til dere som opplever dette på nært hold. Nok en påminnelse om å ta godt vare på hver dag man har med sine kjære.*♥*

simen_0911 sa...

Utrolig trist når slikt skjer!!
Føler med de pårørende, så tragisk!!
Stor Klem Nina.

Ingunn sa...

Ja , slike tragiske hendelser setter ting i perspektiv,det er sikkert.
Da er det plutselig uvesentlig om noen har en "stygg" trampoline foran huset eller om naboen har gule gardiner...for å sette det litt på spissen.
Håper de pårørende får god hjelp og støtte ♥
Klem :)

Pink lady sa...

<3

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Uff så trist :( Livet er urettferdig!!
Viktig å ta vare på kvarandre når slikt skjer.

Klem M♥

Smykkas sa...

Jeg har lest om denne forferdelige ulykken, og det er alltid vanskelig å finne ord i slike situasjoner. Mye av det som opptar oss til daglig, blir rett og slett meningsløst.

Klem

Anitas interiør verden sa...

Uff dette er tragisk, leste om det i dag tidlig, ekstra ille er det jo når det skjer i nærheten av der en bor, og det kanskje rammer noen man kjenner.

Håper de finner alle sammen.
Klem Anita

Vibeke / Mammas Hus sa...

♥ ♥ ♥

Eldbjørg sa...

Ord blir fattige i en slik situasjon...

Kan ikke annet enn å sende masse medfølelse og gode tanker til dere, de pårørende og lokalsamfunnet!

Trasig når slikt rammer igjen og igjen!

For oss langt unna, blir det vanskelig å sette seg inn i hvordan det oppleves...

♥ ♥ ♥
Mange klemmer fra Eldbjørg

Havets Datter sa...

Leste at alle 4 var funnet omkommet nå. Så utrolig trist!!! Det har vært mye på den lille plassen den siste tiden. Dere får ta vare på hverandre og stå sammen.
Tankene mine går også til de som har mistet en av sine, og har det fryktelig tungt nå.

Klem...

Har en drøm... sa...

Huff, så trist... Vanskelig og finne ord når slike tragedier skjer.
Mine tanker går i kveld til de pårørende og alle i bygden deres ♥

Klem Line

Hansen- Lind sa...

Kjempetrist!! Utrolig hvor utsatt lille Mælbo skulle være for tiden :( Gjør vondt innerst inne!!