torsdag 7. april 2011

♥ DYMO ♥

Som fortalt tidligere gikk jeg i anskaffelse av en (lenge etterlengtet) DYMO mens jeg var hjemme på ferie. Etter å ha snyltet lapper av Victoria, var det på tide med min egen. Og siden Clas Ohlson endelig har åpnet på Lillehammer var jeg ikke sen om å avlegge dem et svært så målrettet besøk. Tenk at en død, fullstendig unødvendig dings kan gjøre meg så hoppende glad!
Så er det om å gjøre å begrense seg når det gjelder hva man skal merke, og hva man strengt tatt bør styre seg for. Jeg har en tendens til å bli litt ivrig når det kommer til bokstaver og tall, og jeg har store problemer med å etterleve begrepet "less is more" på dette området. Vel...det gjelder vel igrunnen ganske mange andre områder også. Jeg ser jo selv at det er overflødig å merke sølvtøyglasset, for alle ser jo at det er det det er, men jeg ble vel innhentet av Herr Ivrig & Fru Begeistret da....igjen;)
Foreløpig har jeg forholdt meg beskjeden, ihvertfall etter min målestokk. Så får vi se om også jeg blir nødt til å
KASTE STEIN I GLASSHUS slik som enkelte andre har gjort...;P No affence, Victoria - se på det som en kjærlig payback;) 
Kommoden i gangen er et yndet sted å tømme lommer og slenge fra seg småtteri.
Jeg liker jo som dere vet å ha det ryddig, så alt som havner på kommoden, havner i kurven. Ute av syne, ute av sinn. 
Medisinboksen på badet står høyt oppe på en hylle og er utenfor rekkevidde for nyskjerrige småtroll.

PS: Jeg har laget ny header IGJEN...den forrige var vårlig og frisk, men jeg fikk den liksom ikke til å henge sammen med resten av bloggen. Bildet i den nye headeren oser ikke akkurat av vår, men jeg syns den passet bedre til helhetsinntrykket.

Ha en fortryllende torsdag! :)

24 kommentarer :

Monica sa...

Åååå, jeg vil også ha dymo! :) Oslo i morgen, tror jeg må ta en tur innom C.O. :)
Kjempefin ny header du har fått!
Klemklem

Anita sa...

Dymo står på ønskelista her og!! :)
Du tar fantastiske bilder :) Ønsker deg en god dag:)

Klem♥

Anita sa...

Dymo står på ønskelista her og!! :)
Du tar fantastiske bilder :) Ønsker deg en god dag:)

Klem♥

Li/Småtingene sa...

Har nettopp kjøpt meg dymo jeg også! Men faktisk ikke merket så mye ennå... Har et annet prosjekt i tankene... Men dette var jo kult, da!

Flott header forresten!

Ha en fin kveld!
:-)

Mie sa...

Liker den nye headeren din :) Jeg hadde DYMO når jeg var liten, må ha vært tidlig 80-tall tror jeg. Veldig kjekt å lage slike lapper med navnet sitt på og andre ting. *♥*

Fru.Underberget sa...

Dymo er kult! Mange fine bilder og ideer av hva du har brukt den til her!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Dere er nå så søte da, du og Victoria!

Jeg HAR faktisk DYMO, så jeg kaster ikke sten i glasshus, jeg bare bruker den ikke. ;P

Frøken H sa...

Dymo hadde vi når jeg var lita husker jeg, hehe! Ønsker meg en ny nå! ;) Kjempe fine bilder, det er du god på å ta! :) Ha en fin kveld! ♥

klem Frøken H

Hulda sa...

Utrolig stilig med disse merkene. Passer supert til industristilen. :) Lekkert hos deg ble det iallefall!

Anita sa...

Hei igjen :)
Eg googla urskiver og printa bare ut bilder :) Enkelt og greitt ;)
&-tegnet har eg bestillt frå www.mangarum.se :) Det er kjempestilig- godt fornøgd med det :)

Klem

Ellemell sa...

kjekt med dymo- har ikke hjemme, men merker i overkant mye på jobben! der skal alt ha sin egen plass- og da må dymo til!

klem ellemell

Fru Wonka sa...

Hei:) Fint bord du har pusset opp..:))) NYDELIG blogg du har!!! La meg til som følger jeg:)
Tusen takk for titten. Klem:)

Mine hverdager (Anne) sa...

Må vel bare slenge meg på dymoønskelista jeg og! Bestilles fort som bare det :) Hihi.

Gratulerer som den heldige eier av en DYMO ♥

Håper du får den mye moro :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fint ble det :)
Koselig det var hos deg !:)

Den ginen finner du i butikken som jeg jobber i! Huset!! Du finner linket i innlegget mitt!

De ginene er så fine og dekorative! :)

KLEM til deg!

Hansen- Lind sa...

Gjett hva jeg skal kjøpe neste gangen vi er på Steinkjer og clas ohlson? ;) Ikke vanskelig å skjønne;)
Å header din? Den ble rålekker! Passet veldig inn på bloggen din!

Klem

Jannicke sa...

Hei :o)
Tusen takk for hyggelig hilsen.
Vasen er kjøpt på Riviera M :o) den har en lite vase oppi en stor vase - men de er ikke limt sammen og kan fint brukes hver for seg :o)
God helg!! Klem J.

Har en drøm... sa...

God kveld søte;)
Er så stilig med slik dymoskrift altså;))
Og det var da mange orginale steder og sette de, kjempekult!!!

Snart er det helg - deilig ♥

Klem Line

Merete sa...

Herlige bilder du viser! En slik må vel jeg også gå til anskaffelse av...har tenkt på det lenge, men det blir vel sånn med meg også at ALT plutselig skal merkes og da blir det kanskje litt mye, hehe...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!

Gog helg!

Klem Merete

Catje sa...

Jeg fikk en "moderne" dymo til jul. Den gjør jo nytten, men det blir ikke like mye schwung over etikettene. Men kan leke litt med fonter og slikt, kanskje jeg kan finne noe som ligner på gammel dymo-font? :) Fine bilder og fin header!

Catje

Har en drøm... sa...

Hei igjen Monica;)
Ang Tilda med tåkeblå kjole...
Jeg har noen blå jenter som snart er ferdige, men vet ikke om det er den fargen du mener:-)
Var innom S&S i sted, men fant ikke så mange blå farger egentlig... Men hvis du ev ser noen fine stoffer på nettsidene til S&S så får du si ifra, jeg er ofte innom der;-))
Jeg sender deg i alle fall bilder av de jeg har når de er ferdige, så kan du jo se;-)

Ha en flott fredag!

Klem Line

Smykkas sa...

Jeg så at du hadde fått ny header med en gang, og den var kjempefin. Gratulerer så mye.

Jeg skal si du har slått deg løs med merkingen. Kanskje dette er noe for meg også? Jeg husker ikke alltid hvor jeg legger ting og tang.

Klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Stilig! Du har funnet mange gode bruksområder, nå ble jeg veldig inspirert. :-)

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Veldig lekkert med den zalo-flaska. Tenkte å lage et innlegg med alle tipsene. Håper at det er ok at jeg låner bildet ditt? (linker til deg, selvføgelig)

klem til deg

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Veldig lekkert med den zalo-flaska. Tenkte å lage et innlegg med alle tipsene. Håper at det er ok at jeg låner bildet ditt? (linker til deg, selvføgelig)

klem til deg