mandag 21. mars 2011

VIS MEG DINE BOKSTAVER...utfordring...

Det har visst vært uvanlig stille fra meg den siste uken. Ikke fordi blogglysten ikke er tilstede, men tida strekker ganske enkelt ikke til. Dagens vårtegninnlegg utgår, grunnet mangel på vårtegn:)
NIB har en liten utfordring gående som går ut på å vise våre bokstaver. Bokstaver, ord, tall og tegn har vært en stor del av trendbildet det siste året, og jeg kan virkelig skrive under med STORE bokstaver på at vi enda ikke har gått lei...


Emaljeskilt- og bokstavsamlingen min har vokst seg skremmende stor, til (ikke uventet) Husbondens store fortvilelse.
Forståelig nok, det finnes visst en grense for alt:) Det er bare så ubegripelig vanskelig å gå fra disse skjønne skiltene, og store rustikke bokstaver. Jeg har rett og slett problemer med å begrense meg. Dette lille "utdraget" er fra spisestuekroken vår.

Og som dere ser; her øver vi på alfabetet under måltidene (multitasking...?!) Samtidig forventer mor i huset RO under måltidene. Når vi er 6 store og små til bords så er det selvfølgelig på ingen måte gjennomførbart. Da faller jo også LEV VEL på sin egen urimelighet. Selvom hvert enkelt av disse elementene har en betydning ser jeg jo at sammensetningen kanskje ikke er den mest gjennomtenkte. Men det er da i det minste pent å se på, og det holder lenge for meg! *ler*
(Den søte Tilda-engelen er laget av Line med bloggen Har en Drøm, trykk HER for å komme til hennes bloggshop.)

Og som om ikke det var nok, så er det også tekst på undersiden av trekassen. Om jeg skulle falle for fristelsen til å kjøpe enda et skilt, er det nok ett ordtak jeg bør styre unna. Ett ordtak jeg åpenbart ikke klarer å etterleve: LESS IS MORE...:)

17 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååååå fint!

Vet du, jeg skulle ønske huset deres sto i nabohagen jeg... ♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

I♥bokstava!☺
Og dine er kjempefine!

Nyyyydeleg header!☺

Klem M♥

Frøken H sa...

Nydelige bokstaver og nydelig header! :) Fikk skikkelig vårfølelse når jeg kom innpå her nå! Herlig! :)

Klem Frøken H

Smykkas sa...

Gratulerer med ny header. Den var virkelig flott.

Jeg har faktisk ikke bokstaver, så her står det i null.

Klem

gode grunner sa...

Kjempefint! ALT var kjempefint! Ja, jeg likte absolutt alt! Bokstavene RO synes jeg passet utrolig godt ved spiseplassen. Det er jo det vi ønsker (ro, men ikke stillhet), selvom det ikke alltid er så gjennomførbart.. Takk for fin inspirasjon :)
klem

Auroras hjem... sa...

Wow ! For en flott blogg du har. Denne vil jeg følge :) Klem merete

Iselin - Heime hos Oss sa...

Lekker header du har fått deg!
Og du - det alfabet-skiltet, hvor er det fra?? Likte det kjempegodt altså!! :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Mange fine bokstaver her:)Har egentlig ikke så mange jeg....ja ja..kan jo komme flere:)
Ha en fin dag
klemklem

Jennys fire vegger sa...

Helt nydelige bilder! :-) Jeg liiiker bokstavene dine!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Sìv`s verden sa...

For noen flotte bilder du viser!:) Flotte bokstaver & tekster!

Klem

bodil sa...

Hei.Så mye fint.Lev vel nydelige ord.Kassa de på veggen kjempe stilig.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Nydelige bilder til utfordringen på Nib. Lykke til.
Ha en fin Tirsdag.

Fru.Underberget sa...

Dette var flotte bilder og bokstaver! RO og Lev Vel gir en god atmosfære! Kjempefin stileben, den flotte gamle kassen, røffe bokstafer, søt tavel, hjerteranken - ja, ALT var bare kjempefint. Misunner deg jammen pitttelitt..

Millas hem sa...

Jag är också svag för bokstäver. Här hemma hittar man dem lite överallt på väggar och i fönster!=)

Kram Camilla

Hansen- Lind sa...

Man får da vel ikke nok!! :)
Du har det kjempelekkert :)
Ha ei fin uka videre..
Klem

Mattisheimen sa...

Hei Monica,

For en nydelig blogg du har! Jeg fant deg via en annen side, og er kjempeglad for det! Du viser mange flotte bilder, og det du har gjort med spisebordet ditt, falt jeg bare pladask for :)

Lykke til i konkurransen hos NIB. Legger meg til som følger hos deg.

Renate

ps: ser du jobber i Byggmakker. Det gjør jeg og - sitter med økonomi i Narvik :)

Randi sa...

for en nyyyydelig hedder...må se om jeg får laget meg en jeg også...til våren.
Bokstaver ja....det har jeg faktisk ikke tatt av på ennå...hmmm...

Matro...husker med GLEDE da vi hadde alt annet enn matro jeg...4 barn som skravlet i munn på hverandre og en mann som sukket og bar seg over 5 høner som kaklet og skravlet så han aaaaaaaldri kom til orde...hehehe
Det var tider det. Nå er det vi 3 stykker og det er ro og fred, mannen får sagt det han vil så da er han fornøyd også...hihihi

kos deg med uværet...godt å være inne om ikke annet.