tirsdag 8. mars 2011

VINNEREN TREKKES OM 2 DAGER......

Tenkte jeg skulle poste en reminder om min "50.000-GIVEAWAY" som avsluttes på torsdag. Utrolig morro at så mange vil være med på min lille feiring. Tusen takk for alle gratulasjoner og hyggelige kommentarer! Hvis du ikke meldt deg på enda har du fortsatt sjansen:) Skriv en kommentar under DETTE innlegget for å være med. Husk å skrive hvor mange lodd du vil ha, "reglene" kan du lese i innlegget. Torsdag kveld trekker jeg 3 heldige vinnere som får hver sin overraskelse i posten!


Men det stopper ikke med det: I april blir det nemlig STORSLÅTT feiring av Tyrifryds 2-årsdag!
Her er det maaange flotte premier som jeg GLEDER meg til å presentere for dere! Jeg er helt overveldet over hvor mange som vil være med på begivenheten:) Her blir det premier for en hver smak i lange baner! Heng med, dette bør dere ikke gå glipp av;)

Her blir det ingen nevneverdig kvinnedag-markering, men jeg skal da bruke den for det den er verdt og legge beslag på husets fjernkontroller. Idag må Discovery, fisking og alskens bil- og båtprogrammer vike. Jeg skal nemlig løse verdensproblemer i Wisteria Lane! Og når jeg tenker meg om, så blir jo det som en helt vanlig tirsdag....*ler*:) Anyways; det er VÅR dag idag!

Gratulerer med Kvinnedagen, jenter!
-Hva hadde vel verden vært uten oss?! :)


-forhåndspublisert

6 kommentarer :

ide-puffen sa...

Spennende!
Nydelig dikt under her og herlige vårbilder.
Du får til så kule bilder med skrifter og sånn. Tør jeg spørre hvilket program du bruker, du proffen?
Grattis med dagen til deg også. Tenk feittirsdag på samme dag he he he.
Klem
Randi

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja grattis med dagen til deg og....og med feiring av bloggen:)
klemklem

Godt Isolert/Victoria sa...

Nei, det bør du IKKE nevne! ;) Jeg er helt frustrert over dette blå altså! :P
Hiv deg i bilen og kom du også! :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Monica.
Gratulerer med kvinnedagen:)
Håper du har hatt en fin dag og får en fortsatt fin kveld.

Nydelig sammensetting av bilder her hos deg...som vanlig;)

Klemmer

lenapenas-verden sa...

Gratulere med dagen du og,og spennende med trekning :)

kos deg med fruene i kveld : )

Bondekåno sa...

Så spennende! Best å følge med framover ;)