søndag 27. mars 2011

SOMMERTID & Klokkedilla...

Her har det vært sørgelig stille de siste ukene. To innlegg på to uker er ikke akkurat mye å slenge bakenden i taket for...
Den siste uken har vært i overkant travel, og ble avsluttet med en real fest på fredagen. Godt selskap og høy stemning førte til at det ble konsumert LITT for mye rødvin for undertegnedes del. Dette kombinert med lite søvn og lite mat gjorde lørdagen lang og lei, og formen er enda ikke helt på topp. Men det er vel straffen for å drikke som en fjortiss og oppføre seg deretter;) Men såvidt jeg kan huske hadde vi det veldig artig! Eller?!?! ;P


Uansett; Vi har endelig gått over til sommertid, og jeg har tatt en liten varetelling i huset. Det er visst ikke bare emaljeskilter som har en tendens til å hope seg opp her i huset. Jeg må vel bare innse at jeg har en dragning mot klokker, og eier langt flere enn jeg strengt tatt trenger. De aller fleste husstander besitter en rekke duppedingser og gadgets som er utstyrt med klokker nå til dags, enten man vil det eller ikke. Så med andre ord er de gode gamle veggurene egentlig fullstendig overflødig i 2011. Jeg er stort sett alltid for sent ute, så her i huset har vi klokker i alle rom, sånn for sikkerhetskyld liksom... Dessverre synes ikke noen av disse klokkene å spille på lag med meg, men de er da ihvertfall dekorative:) Her kommer et lite bilderas:


Håper dere har en litt mer energisk søndag enn meg, og at dere får en fin start på atter en ny uke. Vi skal jobbe i to dager, og deretter blir det en ukes ferie og en etterlengtet Lillehammer-tur....Det er 7 mnd'er siden sist, så dere kan tro det gledes!! :)

15 kommentarer :

Beate sa...

mange fine klokker!!!

ønsker deg en herlig søndag

klem beate

Godt Isolert/Victoria sa...

Heeeeeeeeerlig med sommertid! :)

Jeg skjønner jo nå at jeg ikke har så mange klokker - noe jeg kanskje må gjøre noe med... ;)

KLEM

Smykkas sa...

Med så mange flotte klokker burde jo du være klokkeklar i toppen til enhver tid. Men kanskje ikke lørdag?

Klem

Smykkas sa...

Med så mange flotte klokker burde jo du være klokkeklar i toppen til enhver tid. Men kanskje ikke lørdag?

Klem

Hulda sa...

Supre klokker! Virkelig mange fine du har. Jeg falt for de fine layouten dine også. Ja, det merkes godt at klokken er stilt fram nå. :) Lyst enda klokka snart er 8.

Monica sa...

Så mange fine klokker da! Her gikk overgangen fra vinter- til sommertid lekende lett, jeg måtte stille klokka på mobilen (den er så gammel at den ikke gjør slikt selv ja) og det var det! Armbåndsurene mine trenger nye batteri, og veggklokkene mine finnes ikke... Jeg ser nå at jeg trenger noen :)
God tur til Lillehammer! :) Klemklem

Nisu design sa...

Så nydelig blogg du har!!! Legger meg til som følger.
Kjenner meg igjen når det gjelder klokker, får ikke nok av de!
Har akkurat lagt ut bilde av en klokke jeg har på veggen, så ta gjerne en titt.
Klem, Nina

Fru.Underberget sa...

Så mange fine klokker du har!

Har en drøm... sa...

God kveld Monica;)
Så fint og høre at du har kosa deg i helgen, hihi ♥ En real fest med gode venner er GØY!

Så flotte klokker du har!
Her er det kun mobilen som brukes som klokke, og på TV'n, på micro'n og på PC'n;)) I tillegg ønsker jeg meg veldig en Triwa, til bursdagen kanskje??

SÅ bra det skal bli med litt ferie, har du familie i Lillehammer kansje? Blir nok deilig ♥

Ha en fantastisk flott, ny helg!

Klem Line

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så bra det ble lystig lag, selv om det var slit på lørdag! :)

Det er en del klokker her i huset også, det registrerte jeg i alle fall i dag. ;P

Lillehammertur liker jeg også, OM jeg får litt av din tid. ♥ ;)

*kleeeeem*


PS: Ja, det er Ikea :)

Hansen- Lind sa...

Så mange flotte klokker dere har. Vi har også den som er klokke på begge sidene (grand terminal central.) Men plages med at de stopper fort, bytter batteri ofte og i tillegg nekter dem å gå likt!!

KLEM :D

Mie sa...

Mange fine klokker å hvile øynene på her, jeg har en viss klokkedilla også, men mest klokker til å ha på seg, ikke på veggen. Min mor har derimot minst en klokke i hvert rom, så mulig det er genetisk, hehe. *♥*

Bettum Villa sa...

Ja, klokker er noe også jeg elsker å fylle huset mitt med. I første etasje så er det vel 6 klokker allerede, men jeg vil gjerne ha flere ;P.
Ønsker deg en flott uke med klokkeklar, god form.

Klem Madelén

Birte sa...

Rødvin og teenage oppførsel kjenner jeg godt til :-))
Men men, kjekt er det innimellom !

Så fin bilder og klokker du viser..

Klem Birte


ps: får håpe formen er bedre idag:-)

Randi sa...

Men klokkene dine er jo så flotte...det skal du ha...selv om du har mange...hihihi

Her snør vi ned...som om det er noe nytt...jeg er MØKK LEI!!!
En ting er sikkert, og det er at samme hvor jeg er..men den dagen solen titter frem igjen og det er VARMT da skal jeg sitte ute...okke som!!:-)

kos deg med mandagen