tirsdag 1. mars 2011

PIF-MOTTAKER & Endelig Mars...

Random og jeg har nå trukket Pay It Forward mottakeren, og "vinneren" ble den siste som meldte seg på.
Nr. 16  HAR EN DRØM.
Send meg en MAIL med adressen din, så vil du motta en gave fra meg i posten innen 30 dager:)
***
Man skal jo ikke ønske frem tiden, den går vitterlig fort nok som den gjør. Jeg syns snart ikke det er noe annet enn mandag og fredag i løpet av en uke. Samtidig har jeg lengtet lenge etter å kunne skrive 1.mars. Nå virker ikke lenger vår og sommer så håpløst langt unna. Og vi blir langt i fra arbeidsløse på hjemmefronten i år.. Så fort frosten i bakken har dratt sin kos, bretter vi opp ermene og setter igang med en rekke prosjekter. Som jeg gleder meg! Det skal bli så artig å få orden på hus og hage!

De siste kveldene har vi brukt til planlegge og tegne dører og vinduer til nybygget som er absolutt førsteprioritet i år.
Det er jo så mye som må taes stilling til... Og i tillegg er det jo en viss fordel at vi blir enige! Det har vi omsider blitt. Men det gjenstår fortsatt å planlegge hvordan vi skal ha det innendørs, og der har jeg en aldri så liten følelse av at vi møter på større utfordringer hva gjelder enighet... Hva vi har valgt så langt skal dere få se i et eget innlegg senere i uken.

Tirsdag er O'Store Tv-kveld her i huset. Må virkelig tv-kanalene sende alt som er verdt å se på en og samme dag, og gjerne også på samme klokkeslett?! Jammen godt det har kommet sånne fancy opptaker-duppedingser, så kan jeg selv ta ansvar for å fordele programmene utover uka. Jeg husker å sette på opptak, men tror du jeg husker å SE opptakene?! Neiiiiida, jeg gjør ikke det vettu...så jeg får vel bare gjøre meg klar til zappe-maraton. Tuddeluuu, kos dere!!

14 kommentarer :

Frøken H sa...

Gratulerer til Line! :) Jeg får melde meg på nytt igjen der, har sååå lyst til å være med! ;)

Blir spennende å følge med på alle prosjektene dere har til våren! Morsomt med uteprosjekter også, her har vi også en hel del å gjøre ute på gårdsplass og i hage! ;)

Kos deg med zappe-maraton i kveld! ♥

Klem Frøken H

Har en drøm... sa...

Wiiii;))
Kuli, jeg digger dette bloggelandet altså;) Og jeg som aldri trekker det lengste strået i "det vanlige liv" hihi!!

Happy me!

Ha en fin zappe-kveld;) Her er det selvfølgelig Fotball på TV, og jeg er dronningen av å ta opp! Glemte selvfølgelig og ta opp Fruene sist Tirsdag, så jeg har et hull der som må fylles;))

Kos & klem fra happy-Line

Jennys fire vegger sa...

Nydelige bilder! :-)

Den ta-opp-funksjonen er kjekk, jeg ser som regel alle programmene i helgen, da har jeg goood tid på kveldene. :-)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Har en drøm... sa...

Hei igjen skjønne du;)
Jeg har en liten something til deg inne hos min lille blogg ♥
Og da må jeg jo nevne at dette ikke har noe med denne PIF'en og gjøre, hihi... Det er kun fordi du er du;)

Klem Line

lena sa...

Har fulgt spor i blogglandia og havnet her,og vips hadde du en ny følger av bloggen din..herlig lesning : )

Fin tirsdag til deg :)

Lises drømmer sa...

å så nydelig blogg! Legger meg til her hos deg! Ha en strålende kveld:)
Klem

Frøken H sa...

Og mandeltre-grenene har jeg forresten kjøpt på Plantasjen, glemte visst å få med det i går! ;) Og utfordringen får du ta hvis du gidder, hehe! :)

klem Frøken H

★ Ninas blogg og Super-Lille ★ sa...

For en vakker blogg du har :)
Legger meg gjerne til som følger her!

Mvh Nina

bodil sa...

Hei.Høres spennendes ut med planleging.Koselig.Vi å sitter hær nå med forslag fra kunstner,arkitekt om forslag til oppusingen nede i første etasie hær.Koselig å planlege.Gleder meg å se hvordan det blir til slutt.Nydelige bilder du viser.Du er kjempe flink å lage blogg.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Hansen- Lind sa...

Er herlig med mars :) gleder meg til å bli i form til å blogge igjen. I mellomtiden koser jeg meg med alle andre sine blogger :)

Klem

Solveig sa...

Visst er det deilig med mars! Tror vi er mange rundt det ganske land som lengter etter vår nå;o)))
Og så er det veldig deilig med både hus- og hageprosjekt å kose seg med! Og så blogging selvsagt;o)))
Ønsker deg en flott ettermiddag. Nydelig header du har, by the way;o)
Klem fra Solveig

LykkeLise sa...

Line er jammen heldig:) Men så fortjener hun det også da:D

Nå lengter jeg ille etter våren selv.. dra på piknik, sykle turer, plukke vårblomster, finne fram vårklær...ja..sukk;)

Masse på tv den uka her ja..ikveld starter Torsdag kveld fra Nydalen igjen og imorra Norske talenter:) Må ha noe å kose seg med mens en venter på våren;)

Klem Lise

LykkeLise sa...

Sorry, feil info ser jg, var visst neste fredag det starter;);) litt tidlig ute jeg;)

Klem klem

Loppeline sa...

Hei Monica!

Så artig med husbygging! Vakker dør og farge! -Jeg synes det er ekstra artig å se husbildene dine; jeg er nemlig fra Melbu og kjenner meg igjen;)

Takk for hyggelig hilsen på barneromsinnlegget mitt! Dymoen er kjøpt på Claes Ohlson; billigvariant til 119,-!

God helg til deg;)

Klem