torsdag 10. mars 2011

OG VINNERNE ER.......trommevirvel...

Vinnerne av min 50.000-giveaway er nå trukket!! Nesten 200 har lagt igjen en hilsen, tilsammen ble det tatt 484 lodd!! Jeg er helt overgitt over den overveldene responsen! Tusen takk til alle som har meldt seg på! Det var ikke så lett å telle seg frem til vinnerne, da noen kommentarer har kommet dobbelt, og noen har meldt seg på opptil flere ganger. Jeg pleier å sverge til Random.org, men nå måtte jeg frem med penn og papir og det gode gamle lappesystemet for at alle skulle få riktig antall lodd, og for at trekningen skulle bli mest mulig rettferdig. Hver lapp fikk et loddnummer, og vinnertallene ble trukket av min  aller beste hjelper Minste-S♥

Og de tre som kan vente seg en overraskelse i posten om noen dager er:


GRATULERER! Jeg har ikke helt bestemt meg for hva dere har vunnet, men siden alle vinnerne har egen blogg denne gangen har jeg muligheten til å besøke dere og snuse meg frem til hva dere liker. Så får vi se om jeg treffer blink;) Send meg en mail med adressene deres, så krysser jeg fingrene for at dere liker det som dukker opp i postkassen om litt. Og til dere som ikke vant denne gangen; FORTVIL IKKE! :) Om et par uker ruller jeg igang en heidundrende feiring av Tyrifryds 2-årsdag med enda flere og enda flottere premier! You don't wanna miss it! Det har blitt mye giveaways her i det siste, og det er jo alltid moro med litt hurramegrundt-stemning. Samtidig håper jeg at dere leser bloggen min av andre grunner enn giveaways og baluba;)

Takk til alle som har deltatt, alle som legger igjen hyggelige spor etter seg her inne, og hjertelig velkommen til dere som har lagt dere til som følgere i det siste! Jeg håper dere vil trives her, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere:) FIN TORSDAG!
Imorgen blir det blogganbefalinger;)

14 kommentarer :

Hulda sa...

Gratulerer til de heldige! Så stilige bilder under her fra H&M Home. Dere er heldige som får den i nærheten!

Hulda sa...

Ser nå at du også bor i nord, og slett ikke nær denne butikken. ;)

Godt Isolert/Victoria sa...

Hva, vant ikkje jeg? *furter* ;)

Søøøøøøøøte Minste-S <3

KLEM

Grip dagen sa...

Din datter ser riktig ivrig ut. Skulle tro hun hadde endel lodd i boksen hun også! Flink pike. Bare synd hun ikke fant mitt navn oppi der...he, he.
Gratulerer til de heldige vinnere.
Klem Marit

Li/Småtingene sa...

Gratulerer til heldige vinnere!!

:-)

Mie sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne :) *♥*

Villa Klaraberg sa...

Gratulerer så masse til de heldige vinnerene:) Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

Huldra sa...

Gratulerer så mye til vinnerne! =D

Og en riktig god helg til deg. :)

Beate i Husets Hjerte sa...

Så moro. Tusen takk! Kjempespennende å se hva premien blir. Ha en flott dag!

Kittys Paradis sa...

OI! SÅ gøy! Det var en fin overraskelse på en fredag. Gleder meg til å se hva premien blir. Tusen takk :)

Kristine

Marit sa...

Gratulerer til de heldige.
Ha en fin helg. :)

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer til vinnerne! For en HERLIG start på helgen! :-D

God helg!
Klem Jenny

Vibeke / Mammas Hus sa...

MAKAN! Jeg tror V og V må ha et trekke-riktige-lapper-kurs med minste-S... *fnise*


Gratulerer så masse til de heldige vinnerene!!! ♥

Ruths datter sa...

Nei så glad jeg ble da. dette blir superspennende. Oj oj. Ønsker deg samtidig en god helg.
Klem