mandag 28. mars 2011

JEG ♥ RUST...

Det er vel ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i alt som ruster. Og jo mer jo bedre. Jeg er ikke helt sikker på hva denne forelskelsen skyldes, men jeg liker fargene og patinaen rusten gir. Dessuten liker jeg tanken på at en rusten gjenstand har en historie...Et liv... At det ikke bare er enda en reproduksjon som er laget for å se gammel ut. Mange ser ikke nytten i slikt, og det gjør forsåvidt ikke jeg heller. Men jeg ser skjønnheten!  I mine øyne er forfall, i de aller fleste tilfeller, VAKKERT!


Da jeg var på besøk hos VICTORIA i forrige uke fant hun frem denne herlige parafinlykten som hun ville gi til meg!
Og gjett om jeg tok i mot med åpne armer og vel så det:) Tusen takk, Victoria! Til og med Husbonden falt for den,
så den har fått plass på gardinstangen i spisestuen. Til ingen nytte, men herlig å hvile øynene på...

Ingen vårtegnsinnlegg fra meg idag heller, vi har blitt både nedsnødd og innesnødd i løpet av helgen. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg begynner å bli mektig LEI av den stadig tilbakevendene vinteren nå, så piffen til å lete etter vårtegn er ikke helt tilstede... Jeg gleder meg til å reise sørover om et par dager!
Det er vel kanskje ikke noe mindre snø der, men vårfornemmelsen er i det minste til å ta og føle på:)

♥ Ha en fin mandag!! ♥

17 kommentarer :

Beppe sa...

Så koselig å få lykt da :) Nydelige bilder du tar!! Klem Beppe

Home By Virginia sa...

Er så enig med deg... :)
Ting med sjel å som man ser har en historie treffer meg mitt i ♥

Nå snør det som aldri før her...!!! *Great!*

Klemmer ♥

Loppeline sa...

Ååååå, så flott den var!! Heldige du;)

God ukesstart til deg;)

Klem

ide-puffen sa...

Ja herlig. SÅ fin lykt. Jeg ble inspirert til å henge min gamle lykt på kjøkkenet også. Tøft.
Klem
Randi

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin rusten lykt! Passa perfekt inn med deg☺

Klem M♥

Alfa sa...

Lykten var nydelig:0).
Ha en fin uke.
Klem

Fru.Underberget sa...

Tøff lykt!! Heldig du var som fant den. Skjønnhet er viktig å ta vare på, enten det er "nyttig" eller ikke...

Godt Isolert/Victoria sa...

Nyyyyyyyyyyyyydelig! Den passer perfekt hos DEG!!!

Love you!

Kristine sa...

Superfin!! Tenk å bare få en sånn da :-))

Klem

Li/Småtingene sa...

Sååå fin lykt!! Enig med deg i at rust er vakkert! Særlig hos deg ;-) Heldig du som får en sånn fin skatt!

Ha en fin kveld!
:-)

Jennys fire vegger sa...

Så tøff den var! :-) Og den fikk jo en flott plass også, nydelige bilder. :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydeligste! :))))


Snilleste Victoria ♥

Godt Isolert/Victoria sa...

Sååååååååååå snill du er! :)

Smykkas sa...

Tenk om den kunne fortelle sin historie.

Du er ikke alene om å lengte etter vår.

Klem

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så flott lykt!!
Veldig fine bilder. =)

Ha en flott tirsdag!

Godt Isolert/Victoria sa...

Klart, nå skal alt merkes. På salamipakken har jeg skrevet med dymo over gilde sin tekst, samme med gomme, melk og syltetøy. :) HAHAHAHAHAHAHA

vintagepia sa...

Ååååhhhhh førr en hærli blogg du har,Monica...fainn deg ijnne hos ho renate mæ bloggen Mattishemen som eg føll...ælske rustne gamle ting mæ historie...skulle tru vi va`i slækt...hi...hi...dæ ligg en hæimlaga award tell deg på bloggen min:o) Lægg meg tell som føllar:o)
Klæm,Vintagepia