onsdag 9. mars 2011

H&M HOME ÅPNER BUTIKK...

I morgen, torsdag 10.mars, åpner H&M Home's flaggskip i Oslo, nærmere bestemt i Tatlerbygget i Bogstadveien. Butikken går over flere etasjer og fungerer som et showroom for H&M Home, hvor du kan både se og ta på produktene som hittil bare har vært å få tak i på nett. Jeg handler mye hos H&M Home, og har alltid vært fornøyd med produktene og kvaliteten på dem.

Siden jeg bor i forblåste Nord-Norge får jeg fortsette å holde meg til netthandel, men jeg kjenner at jeg LETT kunne slått ihjel en dag eller to (og sikkert også hele min personlige økonomi) i denne butikken! Regner med at det er mange som bor i Østlandsområdet som skal dit i løpet av helgen. I så tilfelle må dere gjerne fortelle oss andre hvordan det var!! Skal du dit?


 Her jobbes det med overhaling av spisestuebord. Oppdatering av DIY-light-prosjektet mitt kommer senere:)
Ha en fiiiiiin onsdag!

18 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Gleeeeeeeeeeeeeeeder meg til å se spisestuebordprosjektet ditt!

Åh, nå begynner det å blåse her igjen... :( Kjipt altså. I natt var det skikkelig ille her. Hos dere også ja?

KLEM

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Her har vinden gitt seg, men nå snør det jo smånisser! noe så gæli!!! R er i Bodø, der stenger jo flyplassen for et godt ord, så skal tro når han kommer seg hjem i kveld...
Det blåste noe helt hinsides i natt, det har blåst mye før og, men når var det så ujevne og voldsomme kast at jeg trodde taket skulle gå fløyten...

KLEM!!

Jennys fire vegger sa...

Vet ikke om det blir i helgen, men jeg gleder meg til å ta en tur dit! :-) Og handlesystemet deres, med de magnetene, ser også veldig smart og artig ut!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, samme her! Jeg trodde hele huset skulle ryke... ;) Var mektig overrasket i dag da vi sto opp og sjåen fortsatt sto bak huset altså! Håper R kommer seg hjem i dag da. Kjipt å være alene i drittvær. Jeg og Benjamin la oss på 'hotellet' i natt for der tok vinden minst.

Klem igjen!

Randi sa...

Ja, her hadde jeg glatt kunne tatt av:-)

Spennende prosjekt du holdet på med.

Jeg skal ikke klage over den lille brisen vi har her i dalen vi bor i.

klem

Sìv`s verden sa...

Hadde nok lagt igjen litt penger der ja:)
Må nok innom der neste gang jeg er i Oslo!:)

Utrolig fin header du har!!

Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Hotellet er jo 'nyrommet'! :)

Monica sa...

åååå, jeg VIL dit! Sukk, hva med å etablere seg i nord? Skal vi lage underskriftskampanje? Hehe :)
Skal en svipptur til Oslo i april, men vet ikke hvor mye shopping det blir tid til siden det er en jobbtur med en overnatting og retur tidlig... Meeen, denne butikken står på toppen av listen om det blir tid :)
Kos deg i vinden :) Klem

Monica sa...

Helt enig, Ikea først :) Jeg vet om MANGE fine plasser de kan bygge, og jeg skal stå først i køen NÅR de kommer :)

Har en drøm... sa...

Ajajaj - wow!
Jeg bor 20 min unna Oslo by, men skal jeg dit? NIKS!!
Jeg VIL, jeg VIL, men jeg kan ikke!
Skal spare litt penger nå, ikke bruke... booooring;)

Men denne butikken har sikkert tenkt og bli, så jeg får nok muligheten litt senere, hihi ♥

At det er mye lekkert der, det er helt sikkert... på tide med en butikk;)

Tusen takk for alltid kos kommentarer hos meg, jeg setter KJEMPEPRIS på det;))

Klem Line

Har en drøm... sa...

Hehe, jeg gjør akkurat det samme som deg - ofte! lager de herligste handlekurver, fyllt til randen for så og liksom "våkne opp fra drømmeverden" og bare slette hele greia;))
Innimellom klarer man ikke stoppe og kjenner liksom angsten i flere timer etter et kjøp, hahaha!

I dag er det Luxusfellen igjen, og det skal jeg få med meg, til skrekk og advarsel;))

Klem igjen;=)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

EINEG!!!☺
Besøke gjerne den butikken ein gang☺

Men får holde meg til netthandel eg også☺

Klem M♥

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! Og det blir nok tøfler noen år til tenker jeg. ;)

Jeg bare veeeenter på at de også skal åpne i Bergen. :) Har bare kjøpt innerputer og noen putetrekk på nettet hos dem, men vært veldig fornøyd med det. :)

Klem

Neida sa...

The displays in this shop are absolutely luscious and beautiful!

Neida
@ FAri Blog

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ååå den butikken skulle jeg gjerne ha besøkt gitt! :)

Ha en flott dag! Og snart helg!
Klemmer til deg!

Smykkas sa...

Jeg får nok holde meg her i Bergen, og det er ikke vanskelig å finne noe å bruke penger på. Der er jeg ganske dyktig.

Klem

Frøken H sa...

Ååh, jeg skulle så gjerne vært der i dag! :) Meeen, jeg får holde meg til netthandel jeg også. Blir Oslo-tur med teklubb-jentene i mai, så da blir det nok en tur innom her tenker jeg! ;) Og maaange andre steder! Hihi! :)

Ha en fin dag! ♥

klem Frøken H

Huldra sa...

Herlige, inspirerende bilder! :)
Nei jeg har ennå ikke vært innom butikken, men shoppet litt fra nettbutikken og er kjempefornøyd med tingene derfra ja. Gode priser, og et utvalg for de fleste. :)