torsdag 31. mars 2011

FERIESHOPPING...

Her nytes ferien i lange drag, og vi koser oss masse!! Denne dagen har stått i shoppingens tegn! Kjøpesenteret vårt, Strandtorget, har utvidet med en hel etasje(!) siden sist jeg var hjemme, og det kan IKKE gå upåaktet hen:) Blant butikkene som har åpnet er Clas Ohlsson, og dere kan jo tippe hva som sto øverst på shoppinglisten idag?!

I morgen bærer det avgårde til Toten for å se på gulv. Jeg oppdaget det hos Lise med bloggen Fossestua, og falt helt for det! Dette vil nok passe godt på Minste-S sitt nye rom! Husbonden er (foreløpig) overtalt, og jeg syns gulvet er rålekkert! Hva tror dere??

Jeg er spent på om det står til foventningene!
Nå fortsetter slaraffenlivet - TUDDELU! :)
Pssst! Victoria, nå har jeg min egen Dymo, og du skal få igjen det jeg skylder deg - så det monner! Så watch your påleggspacks;)

11 kommentarer :

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

STILIG gulv!! :-) Lekkert!

Og grattis med DYMO, det er jammen en god invistering.

Ha en fin kveld!
KLEM

Monica sa...

Herlig med ferie regner jeg med! Litt sjalu her...:P
Kjempeflott gulv :) Ha en fortsatt fin ferie :) Klemklem

Har en drøm... sa...

Så bra at du koser deg;))
En hel etasje til med shopping - jippi!!
Heldige du som har fått deg Dymo, det ønsker jeg meg og;)

Det gulvet er bare råstilig ♥ Hvis det er like stilig i virkeligheten som på bildene, så er det jo et kupp!

Fortsett og koooose deg på ferie ♥

Klem Line

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hohoho, masse ny shopping! :D *Gledeseg*

Har ikke vært på Lillehammer siden 2007 tror jeg... *måpe*

Ida sa...

Shopping elsker vi alle interiørgale damer ;)
Fant deg forresten på NIB sine sider, nydelig blogg du har!
Jeg har også lyst å gå til innkjøp av en slik dymo, tror ikke de er så dyre heller... Clas Ohlsson NEXT!

Ha en nydelig fredag!
Klemmer fra Ida
(Interiør drops)

siren sa...

Jeg syns gulvet var råstilig og kult! Tipper det blir kjempetøft på rommet til S. :)

Så det er på Chlas Olsson man kjøper Dymo, det visste jeg ikke. Mulig jeg også investerer i det etter hvert, er jo veldig tøft å ha på glass etc. Ha ei fin helg, nyt den! Klem :)

siren sa...

Glemte jo å spørre deg, hvilket program bruker du får å få de flotte bokstavene som ser tegnet ut? Jeg kunne så ha tenkt meg å brukt de navnelapper og kakebeskrivelser i min sønns konfirmasjon! :)

siren sa...

Tusen takk skal du ha, du er snill du! :) Ja tenker på de som er sketchet, du bruker teksten under her i et innlegg ("En skatt..."), tror det vil bli kjempekult å bruke en slik skrift til bordkort, etc. som jeg tenkte å lage selv. :)

Mette sa...

Hei Monica
Så deilig med ferie, og godt at du koser deg :) Herlig gulv, har likt dette siden jeg så det på en blogg for et år tid siden!!! Kjempetøft… Nydelig naturbilder fra Vesterålen ღ … det er et vakkert land vi bor i, selv om det til tider kan være vel tøft når det gjelder vær og vind :) … men slike dager som dette gjør at det er verdt å bo her i nord :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og helg…. Klem fra Mette

PS! – jeg har en GIVEAWAY hos meg... hvis du vil være med :))

Smykkas sa...

Velkommen hjem etter en vellykket ferie. Nå tenker jeg batteriene er fulladet.

Klem

Hilde sa...

Gulvet er kjempefint. Skal ha det selv på kjøkkenet, men i brunt tror jeg... Det lysegrå er egentlig finest synes jeg, men til de andre gulvene nede så blir det nok best med det brune hos oss. :-)