søndag 6. mars 2011

EMMELINE SØKER PÅSKEHJELP...

Vår alles kjære Emmeline har blir spurt om å påskepynte til NRK's Førkveld-studio. I den forbindelse har den kreative damen sendt utfordringen ut til oss i Bloglandia. Hun lurer altså på om vi har lyst og anledning til å donere dekorasjoner og pynt som kan være passende å påskepynte studioet med. Det trenger ikke være egg eller kyllinger, men det bør være noe hjemmelaget.


Jeg har meldt meg som bidragsyter, og har gått til innkjøp av påskegult garn. Hva jeg skal lage får dere se når det er ferdig:)
Har du lyst til å bidra med noe? Da kan du SENDE EN MAIL til Emmeline. Og om du (mot formodning) ikke har besøkt bloggen hennes før, vil jeg anbefale deg å kikke innom henne. Trykk HER for å komme til bloggen hennes.

♥ FASTELAVENSSØNDAG & SISTE VM-DAG, HEIA NORGE ♥

5 kommentarer :

Har en drøm... sa...

Artig med det utfordringen, stilig og se sine egne påskepynt på TV;))
Nydelig gulfarge på garnet ditt ♥ Spennende og se hva du tryller frem Monica;)
Så lekkert fastelavensris!
Neste år skal jeg lage selv hvis ikke sanitærfruene kan bytte ut sine grelle farger, hihih...

Ha en fiiin skidag, nå er det spennende her!

Klem Line

Godt Isolert/Victoria sa...

Spennende å se hva du tryller frem av garnet! :)

Det skal nok la seg gjøre med ei hel eller halv dør fra sjåen. :) Har du allerede planer for hva du skal gjøre med den? ;)

KLEM

Smykkas sa...

Jeg har for første gangen vært innom bloggen din og her vil jeg legge meg til som følger. Blir også gjerne med på din give away.

Klem

Ellemell sa...

artig utfordring!
tipper du får frem noe fint av det påskegule garnet... og tenk, bare halvannen måned til litt påskeferie...:)

klem ellemell

Jennys fire vegger sa...

Så artig! :-) Lykke til!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny