tirsdag 29. mars 2011

DET ER GODT Å VÆRE TIL...

...på slike dager som dette! På vei hjem fra jobb måtte jeg stoppe opptil flere ganger for å ta bilder. Og mens jeg sto i en busslomme og knipset bilder kom jammen meg Hurtigruta seilende forbi... Kan det bli mer idyllisk?
Det er nettopp slike dager som får meg til å huske at det er verdt å bite tennene sammen igjennom mørketid, stormer og orkaner i vinterhalvåret. Ruskeværet har helt klart sin sjarm, og jeg syns det er kjempespennende når det står på som verst. Men så er det jo en grense for alt, og jeg begynner å bli lei av vinter og vind! Snart er det lyst hele døgnet og i slikt vær som vi har hatt idag kan man ikke gjøre annet enn å nyte den mektige naturen vi har her oppe. Lite eller ingenting kan måle seg med dette...
 I skrivende stund er jeg den lykkelige innhaver av én ukes velfortjent ferie! Den skal nytes!! 
LIVET ER HERLIG

14 kommentarer :

Magdalena sa...

dette var påååskestemning, hurra..!!

Elin / Draumesidene sa...

Nydeleg!

Men eg vil ha vår...

Elin :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Slike dager som vi har nå er HERLIGE! Mørketida er nesten glemt kjenner jeg.

Koooooooos deg masse på ferie!

PS: Nå må altså snart noen lære meg å laste ned nye skrifttyper til photoscape. Eller jeg klarer å laste ned, men HVORDAN i f.. får jeg de over i photoscape!

KLEEEEEEEM

HusmorDronninga sa...

Nyyydelige bilder! :)

Frøken H sa...

Nydelige bilder av et nydelig landskap! :) Deilig med lysere tider imøte! :) Hjerteranken min får litt vann når jeg husker det, men ser ut til den trives allikevel! Hehe! ;)

klem Frøken H

Ingunn sa...

Det var uansett noen nydelige bilder du hadde tatt. Og vi kan ikke bare leve den korte sommeren vi tross alt har her.

Nyyyt ferien din :)
Klem :)

ennahs lille hjørne sa...

Herlige stemningsbilder!!!
Her snør det.. huffa meg vil ha VÅR jeg nå. Men kan glede oss over den fine tiden vi har i vente!! :)
NYt ferien og KOS deg.
Klemmer

Har en drøm... sa...

Vakkert ♥
Nydelige bilder Monica;)
Og så DEILIG med ferie, kos deg masse og nyyyt det;))

Klem Line

Anitas interiør verden sa...

Så flotte bilder av en flott natur,du er heldig :-)
Skjønner at man blir lei av snø og ønsker seg våren,den kommer ...
Ha en god ferie uke og kos deg

Klem Anita

ide-puffen sa...

Så vakkert. Så lenge solen skinner framover nå og ikke mere snø daler ned i skjul så er det greit. Tror det går an å sette seg i snøskavvelen (i hagen) å bli brun jeg nå.
Litt av en vakker vei til jobb må jeg si :)
Herlig dag videre.
Klem
Randi

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nyyyyyyydelig!


Velkommen sørover ♥

Jennys fire vegger sa...

Nydelige bilder! Jeg har sett på dem leeeenge! :-)

Ha en fin dag videre, og god ferie!
Klem Jenny

Smykkas sa...

Dere har en storslått og vakker natur. Nydelige bilder du har tatt.

Klem

Hansen- Lind sa...

Som sagt på FB: får jo hjemlengsel av slike bilder!! :) Herlige Vesterålen. Gjett om jeg ser frem til mai og det er tid for tur hjem :D

Nyt ferien din. Den er garantert velfortjent :)
Klem