torsdag 24. mars 2011

AWARDS...

Den siste uken har jeg fått to awarder fra to herlige damer! den første er fra Ennah, damen bak sybloggen Ennahs Lille Hjørne. Hun syr knallfine barneklær, og har du ikke vært innom henne bør du absolutt ta deg en tur:) Dette skrev Ennah om Tyrifryd:

Den tredje er damen bak Tyrifryd .
Denne damen har en utrolig inspirerende og fin blogg.
Hun har et vakkert hjem og har stadig nye prosjekter på gang.
Hun lager også de lekreste skilt som hun selger, sjekk ut nettbutikken hennes her.
Jeg skal bestille når jeg har fått kjøpt meg hus i hvertfall ;)
Tusen takk for gode ord, Ennah! Da er det min tur til å sende den videre til 3 bloggere. Det går ofte litt inflasjon i disse awardene, men jeg satser på at jeg treffer noen som ikke allerede har fått den...

Aina har en superkoselig og gjennomført blogg, og viser alltid flotte bilder fra sitt herlige hjem! (det ble mange superlativer i en og samme setning...;P) Hun er en kløpper på strengearbeid eller tatersløyd som det også kalles. Jeg har fulgt bloggen hennes i ett års tid nå. Jeg blir alltid glad når det kommer et nytt innlegg, og jeg går helst ikke glipp av ett eneste ett! :)

Alltid trofaste Anne-Rita er damen bak denne koselige bloggen.... Hun skal gifte seg om nøyaktig 4 mnd'er idag, og hun lar oss følge noen av forberedelsene igjennom bloggen. Jeg følger spent med!! Hun skriver også om husprosjektet sitt, som de har holdt på med i 2,5 år. Det lille, røde huset har nå blitt til ett hvitt, litt større og ikke minst flott hus. Jeg tror ikke jeg har postet ett eneste innlegg uten at hun har lagt igjen en hilsen, det setter jeg veldig pris på!

Denne bloggen oppdaget jeg faktisk idag, da bloggforfatteren Renate hadde lagt igjen en hilsen hos meg. Jeg likte bloggen hennes så godt at jeg la meg til som følger sporenstreks. Innleggene om eiendommen de har arvet, Mattisheimen, tar nesten pusten i fra meg. Her er det virkelig landlig og vakkert! Det viser seg også at vi jobber i samme konsern. Renate tar flotte bilder, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med henne! Pssst: Jeg ser at du allerede har fått denne award'en opp til flere ganger. Du trenger ikke gjøre noe med den om du ikke vil, men jeg ville så gjerne gi den til deg:)

Håper dere tar i mot award'en - det er selvfølgelig ingen tvang å sende den videre:)


Den andre award'en jeg har fått er fra Marny, damen bak bloggen Kalas Mystiske Hjørne. Dette er en award og utfordring i ett.



Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
-Interiør har alltid vært en lidenskap for meg, og da jeg oppdaget NIB for første gang for 2 år siden sank jeg inn i min egen lille boble i flere dager og slukte det jeg kom over av interiørblogger. Det tok bare noen uker før jeg startet Tyrifryd, og da var det på en måte gjort;) Jeg kan ikke forestille meg et liv uten bloggen min som betyr så mye for meg...alle menneskene jeg har blitt kjent med, og fine og spennende ting jeg har fått lov til å oppleve i forbindelse med bloggingen.

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
-Oiii, det er veldig veldig VELDIG mange!!

Spørsmål 3: Favoritt makeup merke?
-Har ingen favoritt. Jeg bruker det jeg "alltid" har brukt, og som funker for meg.

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
-Ingen favoritt her heller, jeg kjøper det jeg liker, og som ikke koster skjorta! (hahaaaa, tok du'an??)

Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup produkt?
-Maskara!

Spørsmål 6: Favoritt farge?
-Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle si, men akkurat nå: BLÅ!! Og det er Vibeke sin "feil"....;P

Spørsmål 7: Parfyme?
-Dolce&Gabbana Light Blue og DKNY

Spørsmål 8: Favorittfilm?
-Ser så mye forskjellig...Så lenge filmen fenger meg såpass at jeg klarer å la være å lese blogger samtidig, så fortjener den en plass på topp-listen. Men det er jammen meg lenge mellom hver gang;)

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
-Det må bli Frankrike! Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for dette landet, og den har på ingen måte avtatt etter at jeg begynte å blogge, snarere tvert i mot. Så da skjønner dere sikkert hvorfor jeg vil dit, og hva jeg tenker å gjøre der;) *Containerleie!!*

Spørsmål 10: Hva gleder du deg til i nærmeste fremtid?
-Ferie og Lillehammer-tur...♥

Tuuusen takk for awarden, Marny!! Jeg registrerer at denne har gått rundt veldig mye i det siste, så jeg velger derfor å ikke sende den videre til noen spesielle. Men plukk den gjerne med deg om du har lyst:) Ha en fiiiiin torsdag!

-forhåndspublisert

9 kommentarer :

Jennys fire vegger sa...

Grattis med award, og koslig å lese mer om deg! :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

HusmorDronninga sa...

Gratulerer med award! Velfortjent, synes jeg :)

Må forresten også kommentere den nye, fine, vårlige header din! Kom virkelig i stemning her nå! :P

Klem fra Kjersti

Har en drøm... sa...

Gratulerer med velfortjente awarder ♥
Håper dagene er fine;))

Klem Line

Mattisheimen sa...

Så koselig at du vil gi meg en award :) Slikt setter jeg alltid pris på. Blir bare glad for at noen har lagt merke til bloggen min - man kan ikke få for mange awarder :)

Renate

Monica sa...

Heisann :) Gratulerer med velfortjent award! Koselig lesing :)
Så fin og vårlig header du har fått! Suger til meg all vårstemning inne nå - så får snøstormen bare herje ute...
God helg når den kommer! Klemklem

Karna sa...

Grattis med award!! Kjempe koselig...Ha en fin helg!

Frøken H sa...

Gratulerer med award, og tusen takk for at du vil gi den videre til meg! :) Kjempe koselig, og blir jo helt overveldet overveldet av det fine du skriver om meg! Setter stor pris på det! ♥ Morsomt å lese litt mer om deg også! :) Ha en fin fredag og god helg! :)

klem Frøken H

tinemor sa...

Gratulere med award.
*****
Tusent akk.
Ja, jeg selger allerede lampene og lampeskjermene i Butikken vår i Trondheim.
God respons har det vært å
Gøy!

Klem

Hansen- Lind sa...

Tusen tusen takk for koslig award :)
Tar gjerne imot den jeg :)

Ha en herlig søndagskveld! Klem