mandag 28. februar 2011

VÅRTEGN 28.02.2011 - UKE 9

Idag starter Humlebackens Vårteknsutmaningen 2011, i regi av Viveka med bloggen Humlebacken, for tredje år på rad. Hver mandag fremover vil en rekke bloggere i Sverige, Norge, og til og med Nederland og USA vise vårtegn fra sitt nærområde. Fullstendig liste over deltakere finner du HER.


Nå er vel ikke tulipaner noe typisk vårtegn, men jeg klarte ikke å gå fra disse påskegule og friske bukettene som sto (strategisk) plassert i kassaområdet på butikken idag. Det er lenge siden jeg har hatt friske blomster i hus (er nemlig godt UNDER middels flink til å holde blomster og planter i live). Den sarte gulfargen ga meg såpass vårsteming at dette blir mitt bidrag for uke 9.


GLAD MANDAG!

9 kommentarer :

Jennys fire vegger sa...

Oj, så artig! Masse fine blogger som er med! :-) Kjempekoslig vårtegn DU viser også. :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Kaoskontroll sa...

Åh joda, tulipaner er vårtegn!!! Derfor har jeg hele tiden minst en bukett i huset på denne tiden. :)

Takk for oppmuntrende ord.. og blås! :) Ja, det fallet var spektakulært! Godt det ikke var noen videokamera rundt! ;)
Og det er kanskje ikke så nøye med opp og ned nei. Jeg skal aldri nevne det mer, så får jeg se om noen noengang bemerker det. :)

Klem

bodil sa...

Hei.Nydelige tulipaner.Ja nå går det mot vår.Deilig.Ikke at jeg vil at tiden skal gå så fort men godt alikevell.Alt så mye lettere da.Håper alt står bra til med deg.Tenker på deg.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

LykkeLise sa...

Sååå nydelige, deilige bilder du viser fram:) Tulipaner gir vårstemning:)

Ønsker deg en fin, vårlig uke:)

Klem Lise

siren sa...

Så fine bilder, NYDELIGE! :)

Miss Mette sa...

Hei Monica
Så herlig header du har laget deg ღ SUPERskjønn…. Og herlige bilder du viser av vakre tulipaner. Deilig tid vi går i møte, og jeg skal titte innom Viveka å se – takk for tips :) Ønsker deg en flott tirsdag, klem fra Mette

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

nydelige bilder, superskjønnt...

Jennys fire vegger sa...

Spesielt lørdagene blir hyggeligere da, ja, for DEN kvelden er jaggu meg kjip på TV. :-)

Leserne har talt, det blir nok; Go ahead, make my day. :-)

Klem Jenny

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempefint:)
Lekkert med tulipaner...
klemklem