fredag 18. februar 2011

VÅRT INNGANGSPARTI...

Inngangspartiet vårt er ikke mye å rope hurra for, ettersom vi holder på med ombygging. Vi planlegger å flytte hele inngangen og bygge på et ekstra soverom, og dette arbeidet ble påbegynt i fjor høst. Igjennom hele vinteren har vi balansert på murkanter og klatret på Lecastein for å komme oss inn. Det er verken særlig praktisk eller trivelig, men det kommer til å bli så bra når det blir ferdig! Et lite bilderas skal jeg alikevel dele med dere:) Ser dere forresten at jeg endelig har fått Ramsign-skiltet mitt? Herlig!


Her i huset går det fortsatt i sykdom. Jeg hadde håpet og trodd vi snart var ferdige, men dengang ei. Denne gangen er det omgangssyken som har gjort sin inntreden. Jeg har ikke opplevd maken til ond sirkel noen gang, men håper og tror (igjen...) at vi har fått vår vintersykdomsdose snart.
Det har vært overveldene respons på GIVEAWAY-innlegget mitt , kjempemoro at så mange vil være med på min lille feiring:) Minner også om en PAY IT FORWARD  jeg har gående. Du kan melde deg på HER  om du har lyst.
Og det er selvfølgelig fortsatt mulig å melde seg på giveaway'en ;) Ha en flott fredag, alle søte!

15 kommentarer :

Jennys fire vegger sa...

Ja, her var det ikke mulig å se annet enn et vakkert inngangsparti, nei. :o) Nydelige bilder og vakre collager.

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelig, snuppis ♥

Gleder meg til å besøke det ferdig! :D

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koselege bilder av inngangspartiet vertfall☺
Gleda meg til å sjå meir☺

Ha ein herleg helg☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Så flott det var ♥ Nydelige bilder!
Og heldige du som har Ramsign skilt, de er sååå fine;)
Usj, er dere ikke ferdige med sykdom enda! Håper dere kommer dere alle mann til over helgen da! Nå har vi vinterferie - deilig!!!

God bedring og god helg!

Klem Line

Sìv`s verden sa...

Å,for et fint inngangsparti:))

God helg til deg:)

Romantiske Stinemor sa...

Nydelig inngangsparti! Mange flotte detaljer!
klem Stinemor...

Anonym sa...

Det er et fint inngangsparti dokker har. Men vær nu forsiktig så dokker ikke knekke skankan når dokker skal inn og ut av kåken.Ja siden det er balansering og klatring. Det blir nok bra når det er ferdig, sa jeg som høres ut som en pessimist.Gratulerer med så mange ( var det 50 000? ) treff, det er ikke så rart for bloggen er flott, Æ lik den. Hilsen fra Tove

Miss Mette sa...

Hei Monica
Så flott skiltet ditt fra Ramsign ble :) Jeg også vant et slikt og venter det i posten ganske snart, gleder meg masse … Nydelige bilder du viser, og gleder meg til å se hvordan inngangspartiet ditt blir. Håper du og familien din snart blir bedre, så kjedelig og tungt å være syk… Ha en flott kveld videre, kos deg masse… Stor klem fra Mette

Kristine sa...

Lekkert, lekkert!! :-) Du har nå virkelig gjort det beste med et litt vanskelig utgangspunkt da! :-)

Ha en riktig god helg! :-)

Kristine :-)

Hegemors store, lille verden sa...

Å, jeg vet SÅÅ godt hvordan du har det - brannmannen gravde opp og drenerte hele tomta i sommer, og nå er hele tomta et eneste O-løp for å komme til døra...og til døra kommer du bare om du går opp en tragisk midlertidig tretrapp!!
Men syns virkelig det så fint ut hos deg!! Og skiltet - helt nydelig!! Fytti, så misunnelig jeg er!!!;)
Ha en strålende helg, og god bedring i heimen!

Klem fra Hegemor

pippilotta sa...

Så koselig og innbydene inngangsparti du har, du er flink til å sette sammen ting til et herlig sammensurium♥
Du jeg lurer litt på hvilket progrem du bruker for å redigere/ fikse slik kul tekst på bildene dine? Skikkelig fint!

Ha en fin helg♥
Klem!

Sommerhuset i bakken sa...

Jeg synes absolutt inngangspartiet ditt er noe å rope "Hurra" for. På bildene du viser her ser det iallefall utrolig koselig ut. Så flotte bilder!

Ønsker dere riktig god bedring!

Ha en finfin lørdag!

Randi sa...

her får en lyst til å sette seg ned...ett imøtekommende inngangsparti....og det er mer enn jeg kan si om vårt....her er det meste frosset fast og alt er smadret av takras.

God bedring til de som er syk...skjønner godt du blir oppgitt.

håper du får en god helg tross sykdom.

Hulda sa...

Så flott du har laget det til utendørs! Herlig med slike blikkfang som møter en når en kommer hjem, og er utenfor. Veldig stilige bilder, og flott font du har brukt til layouten.

Ja, er utrolig glad for å få ha bilder med i den nye interiørboka.:) Hvilke bilder hun bruker fra meg får bli en hemmelighet til boka kommer ut. :)

Bettum Villa sa...

Så fine bilder fra uteplassen! Du er jo dyktig flink til å "lage" bildene med de fine fontene. I like!
Tusen takk for hyggelig kommentar.
Ønsker deg og hele din familie god bedring.

Klem Madelén