lørdag 26. februar 2011

UNGDOMSROMMET... NB: bilderas!

Rommet til Største-S (og VIBEKE...:) har fått en liten make-over i form av gulvmaling og noen nye tekstiler. Før-bilde har jeg som vanlig ikke, da iveren tok overhånd også denne gangen. Men gulvet var kirsebær-rødt som HER, og  dette lille rommet som slipper inn svært lite dagslys trengte en lysere atmosfære. Nå har rommet blitt et røft og romantisk jenterom. Største-S er snart tenåring, og det er jo hyggelig å ha et eget rede der hun kan trekke seg tilbake og kose seg, når de 3 andre S'ene invaderer alle andre rom i huset med Lego og racerbiler;) Hun har ikke sett det selv enda, men jeg håper hun blir like fornøyd som meg;)

Her regner det på tredje dagen, og snøen er mer eller mindre borte. Er det lov å håpe at den verste vinteren er over? Det er igrunnen helt greit om det blir samme været i morgen, så kan man ligge på sofaen og se på VM med god samvittighet;)
Nå er det straks reker og vin med Husbonden. Håper dere har en fin helg!


16 kommentarer :

ennahs lille hjørne sa...

Å så fint rommet ble:):):)
Nydelige puter og sammensetninger som vanlig!!! Blir så inspirert..

Her er det også VM titting, synes det er sååå spennende.
Ønsker deg og dine en riktig fin helg videre :)
Klem

Mette, Fjellro-sa ♥ sa...

Heldige jenta!!!! KJEMPEFINT rom☺
Skjønne puter,herlege bilder med flotte ord.
Eit rom til å verte glad av♥

Fortsatt GOD HELG☺

Klem Mette.

Karma sa...

For et fantastisk rom! Her kunne jeg gjerne trukket meg tilbake fra alt mas og kjas selv:)

Klem Kaja:)

Bettum Villa sa...

Nydelige bilder (som alltid)!! Kunne gjerne hatt det slikt jeg også. :D

Klem Madelén

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg jenterom!!☺
Eg håpar mi rosa prinsesse snart kjem over den ROSA perioden-har lyst å duse ned rommet hennar litt..kanskje eg ska male gulvet hennar kvitt...KJEMPEfint vart det det☺

Ha ein strålande søndag☺

Klem M♥

Manne's hverdag sa...

WOOOOOOW FOR ET NYDELIG JENTEROM!!!

Hilsen
Marianne

Neet sa...

For et briljant rom!! Der kan man ikkje mistrives!! Nydelig var det:)

Frøken H sa...

Wow, det ble kjempe fint! :) Røft og romantisk på en gang, flink du er! :)

PhotoScape har jeg hatt på data`n lenge, men har ikke brukt det noe særlig før nå. Nå får jeg endelig til litt, og jammen går timene fort når man leker seg der inne! ;) Kos dere med VM i dag, det skal vi også! ♥

klem Frøken H

sylvia sa...

hei.
så lekkert dette ble,
nydelig med lyst gulv, blir stor forandring da.
kos deg med VM.
klem fra sylvia

HusmorDronninga sa...

Det ble kjempebra!
Tenker frøkna blir fornøyd ja ;)

Beate sa...

åh, så lekkert!!
gleder meg til loppas rom skal pusses opp!

nyt dagen

klem beate

Jennys fire vegger sa...

Oj, for et flott rom! Kan tenke meg hun ble superglad! :-D

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

siren sa...

Såå flott dette var, flink du er! :)

Marens Interiørverden sa...

Åh Guuuuuud så lækkert=) slik kunne jeg bare drømme om når jeg var "ung" vakkert er det og flink er du Monica=)
Klem Maren

Vibeke / Mammas Hus sa...

KJEMPEFINT! ♥

Jeg GLEEEEEEEEEEDER meg!




♥ Miss u & love u 2 ♥

Vigdis ♥ sa...

Så utrolig lekkert ungdomsrom!