torsdag 10. februar 2011

PAY IT FORWARD...

Lobelia  har satt igang en PAY IT FORWARD , hvor jeg var så heldig å bli trukket ut som den første mottakeren. 
Igår mottok jeg en flott pakke i posten, og det er min tur til å sende PIF'en videre til en av dere:)


Reglene er som følger:
"Gaven skal IKKE koste mer enn 100,- !! Det kan selvsagt være noe du har laget selv, men om det kjøpes, skal prisen ikke overskride hundrelappen. Dette skal jo kun være en koselig, liten oppmerskomhet i en travel hverdag.
Man må også sende PIF'en videre innen 30 dager fra man mottar gaven selv!"


Pakken jeg fikk inneholdt et søtt Velkommen-skilt, og et stilig kjøkkenhåndkle som passet som fot i hose på mitt kjøkken:)
Tusen takk, Lobelia-damen!
Jeg trekker PIF-mottakeren på tirsdag 1. mars ved hjelp av vår alles gode venn Random.org, og innen 30 dager vil du motta en overraskelse/gave i posten fra meg. Når du har mottatt den er det DIN tur til å gjøre det samme i din blogg.

Vil DU være med på PAY IT FORWARD?

Da må du kommentere dette innlegget og skrive at du vil være med på PIF'en.
PS! Du MÅ ha egen blogg for å delta, slik at du kan spre det glade budskap videre:)

16 kommentarer :

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott gave du har fått! :) Jeg vil gjerne være med!

Klem

Frøken H sa...

Så fine ting du har fått! :) Jeg vil gjerne være med! ;) Ha en fin kveld! :)

Klem Frøken H

Vibeke / Mammas Hus sa...

*rekkeropphånda* ;)


Miss u toooooooooooo ♥ ♥ ♥

Jeg bestilt hos C ja, men den kom aldri inn, så søsteren kjøpte. Nå venter jeg på en knagg-greie i steden. ;P

Og glassplater - Vi betalte kanskje 500,- for ALLE platene; kamerat av JR jobbet på glassfabrikk.

Spør en glassmester, det er nok ikke all verden. Skal det være ved platetoppen MÅ den være i herdet glass!

Alfasinteriør sa...

Så gøy da:0). Jeg vil gjerne være med på pifén:0).
Ha en riktig god natt.
Klem Alfa

Fossestua sa...

Så koselig med en spennende pakke i posten :) Vil gjerne være med :)
Klem fra Lise

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Så artig!
Jeg vil være med! :)

Fru Hansen sa...

Jeg vil være med på PIFen :)

Feberklem :D

I`Døsset sa...

Spennende, jeg blir med

Thora sa...

Jaaaa jeg har kjempe lyst tilnå være med. Det er veldig koselig både å få en pakke i posten og å få gitt noe videre :-) kjempe oppmuntrende. Håper jeg får bli med. Klem fra Thora.

"En Vintage Drøm" sa...

oi..dette høres spennende ut.. Jeg blir med! Ha en god helg!
klem -Gunn-
ps.. takk for kommentar, kjempe fin blogg dette!

Godt Isolert/Victoria sa...

I'm in! :)

Rust sier du? Tidsspørsmål? Ok da, de med rust har allerede hatt seg en tur inn på kjøkkenet, men siden jeg ikke ble helt enig meg meg selv måtte de ut igjen... Jeg har også kjøpt ei gammel parafinlampe (eller noe i den duren) som er full av rust... Jeg får det liksom ikke HELT til enda så den er forvist til vaskerommet. Verandaen holder nok, men det er vel neppe noe morsommere å måke i morgen. Kan ikke noen skaffe meg en kjekkas som kommer for å måke da? HAHA

KLEM!

Frk Kastås sa...

Åh så gøy!
Dette minner meg om de gode gamle tyggisbreva før i tiden... ;) Samme konsept...bare at det gikk i Bugg.. ;)
Jeg er med!

Tryllehuset sa...

Høres kjempespennende ut! Jeg vil gjerne være med på dette!

Kath.

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Så spennende!! Hiver meg på og ser om jeg er heldig å bli trukket ut.

Ha en flott dag

Klem

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Jeg blir gjerne med! Klem Jorunn

Har en drøm... sa...

I'm in;)
Tenk at jeg ikke har fått med meg denne?? Shame on me;)

Klem Line