torsdag 10. februar 2011

NOEN LEVER FARLIGERE ENN ANDRE...

Etter kveldsmaten igår hørte jeg Husbonden mumle for seg selv på kjøkkenet, som han av og til pleier å gjøre når han ikke finner ting, eller vet hvor han skal gjøre av dem. Det gikk ikke så lang tid før han ropte og lurte på hvor han skulle sette brødkurven. "Bare sett den på benken så skal jeg fikse det" sa jeg. Hvilket øre han ikke hørte på skal være usikkert, men det var dette synet som møtte meg da jeg rundet hjørnet inn til kjøkkenet.


Og jeg som trodde jeg hadde gjort det klinkende klart at man ikke besudler Green Gate, det er faktisk verre enn å besudle min fars furupanel. Man tørker seg ikke på GG håndkleet, man snyter seg(!) slettes ikke i GG servietter, og man bruker langt mindre brødkurven som hatt. Kurven skal fra og med i dag få seg en ny plass...bak lås og slå (sammen med serviettene).
GG-hatten var dog særdeles kledelig, og det skal sies at jeg fikk meg en god latter, for dem som måtte tro noe annet;)

19 kommentarer :

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Mannfolk altså, hihi... Veldig kledelig om ikke annet ! :)

Klem Anette ♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Han trudde vel at det var benken....☺ After all; he is a man...☺
Hihi☺
Min kjære har også fått beskjed om at ein ikkje tullar med GG☺ Eller andre kjøkkenhandkle/gryteklutar eg har hengt fram til pynt!☺

Klem M♥

Hilde sa...

Det er jammen godt det er flere som møter sånne "innfall/anfall" til stadighet....men hva kan man gjøre da, annet enn å elske dem?;-)

Godt Isolert/Victoria sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ler meg ihjel! :)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Det har du helt rett i, Hilde;) Jeg lar meg ikke lenger overraske over slike innfall, og jeg kunne ikke tenke meg en hverdag uten dem heller;)

Mie sa...

hehehe så vittig, godt det ikke bare er meg som blir utsatt for spilloppmakere i hjemmet... ;D *♥*

Grip dagen sa...

Med et silkebånd knyttet under haka, har en med dette en super hjelm!
Tenk å sykle tur med denne på hodet. I kurven kan han ha tilhørende krus!
Det det kan jeg absolutt se for meg!!!
Veldig bra!
Klem Marit

ennahs lille hjørne sa...

Knis...:)
Kjenner igjen den type tullekopp.

Har en drøm... sa...

Hahaha, typisk mann!
Her er det heller ikke lov og forsyne seg av GG srvietter - KUN når mor dekker de på er det lov og bruke de! Og niks, man tørker seg ikke på GG håndkleet, man bruker det stygge som henger INNI skapet;))

Ha en fin kveld!

Klem Line

Anonym sa...

DET kaller jeg lun humor :-D. Hilsen Lillian

Fossestua sa...

Fnis :) Ikke rart egentlig at de mennene våre blir litt tullete iblandt over alle nykkene vi har ;) Feks. min er ekspert i å plassere det vanlige bestikket sammens med det fine sølvbestikket som står fremme i norgesglassene! Bestikk er jo bestikk i følge han!
Klem fra Lise

Jennys fire vegger sa...

HAHA! Herlig! :-D

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Anonym sa...

Jeg fikk meg en god latter av kjæresten din, han var nu skjønn. Hverdagen går ikke uten sånn der mannehumor.Du får hilse. Hilsen fra Tove.

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hehee Tove, godt med slike innslag i hverdagen;)
Litt usikker på hvem jeg hilser ifra, men jeg skal hilse tilbake;))

Karma sa...

Hihi så herlige. Ja GreenGate kan gi glede på mange plan:)

Klem Kaja:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahaha, han ser ut som en bakergutt *fnise*

Hansen- Lind sa...

Hehehe.. flir mæ skakk æ :P
Utrolig kledelig!

Anonym sa...

Hei ,HEI.Ja jeg kan forstå at du er usikker på hvem du skal hilse ifra. Det er bare meg som er innom bloggen din så og si hver dag. Jeg har ikke blogg selv, så jeg er en av de anonyme.. Og det er ikke ofte jeg legger igjen spor etter meg, men denne gangen måtte jeg det. Du og dine får ha ei fin helg.Mvh Tove

Hegemors store, lille verden sa...

Ho ho, vanvittig bra!!!:D DET kaller jeg humor!!:)
...selv om jeg er enig i at det er som å banne i kirka;) he he!!