søndag 13. februar 2011

KJÆRE MAMMA...




10 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Så fint innlegg, Monica! :)
Gratulerer med morsdagen til deg også da - håper den blir fin!

KLEM

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koselig innlegg, Monica min ♥

Håper du får en flott dag!

Her blir det som vanlig søndag, vi har aldri feiret noen gang. ;)

Frk Kastås sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frk Kastås sa...

..prøver en gang til!
Takk takk...her har dagen vært super!
Håper du har hatt en flott søndag også!!
..og måtte morgendagen bli... romantisk... ;)

klem
Rikke

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, det var litt snø på verandaen! ;) Her har jeg eeeeeeendelig rent hus igjen og snart skal jeg legge meg i rent sengetøy også. Herrrrrrrlig. Må bare 'gjøre klart' til i morgen tidlig og sikkert noen andre 'skal bare'-ting først!

Godt Isolert/Victoria sa...

Jepp, jeg gjorde like greit det! :) Nå er jeg veldig glad for det selv om jeg angret meg litt underveis. ;)

Natta!

Jennys fire vegger sa...

Koslig! :o) Håper du hadde en fin dag også!

Ha en fin valentinsdag!
Klem Jenny

Missfryd sa...

Det var fine ord til oss mødre:-)
Takk for koselig kommentar hos meg! Tenk, det ble finaleplass:-)
Klem Ingrid

Hegemors store, lille verden sa...

Du er bare helt rååå på bilder + skrift:) Kjempefint!!
Håper du hadde en fin morsdag og en fin Valentine:)
Klem

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Nydelige bilder!

Hvilket bilderedigeringsprogram bruker du?

Klem