tirsdag 15. februar 2011

GIVEAWAY - 50.000 UNIKE TREFF

I helgen passerte telleren min 50.000 unike besøkende! Helt utrolig i min målestokk! Det er så fantastisk moro at så mange har funnet veien til min blogg, så dette syns jeg bør FEIRES! Bloggingen har ført til mange nye bekjentskaper, og noen av dem har blitt livsviktige for meg. Jeg er rett og slett avhengig av daglig kontakt med disse menneskene som jeg har blitt så glad i! ♥
Jeg er både glad, ydmyk og takknemlig for absolutt alle som har vært innom, og jeg håper dere vil fortsette å komme på besøk:)



Tyrifryds 2-årsjubileum er også rett rundt hjørnet, og skal som seg hør og bør feires med brask og bram til påske! Men aller først vil jeg få lov til å gi noe tilbake til dere som har gitt meg så mye glede igjennom bloggingen. Vil du være med??? Slik deltar du:

1 lodd: Legg igjen en kommentar under dette innlegget. Husk å oppgi mailadressen din hvis du ikke har egen blogg.
2 lodd: Legg deg til som følger av Tyrifryd (...fordi du trives her, og har LYST...)
3 lodd: Link til dette innlegget i bloggen din (du kan bruke bildet under her).
Dersom du ikke har egen blogg, men gjerne vil ha 3 lodd kan du dele linken på Facebook.

Jeg og min gode venn Random.org trekker ut 3 vinnere den 10.mars som får en overraskelse i posten.


Og så vil jeg til slutt rette en STOR TAKK til alle dere som gjør bloggingen til det den er!! Uten dere hadde jo ikke dette vært like morro, faktisk ikke i nærheten engang... Jeg får meg daglig  en god latter av velskrevne, uhøytidlige innlegg, jeg blir daglig  inspirert av deres kreativite krumspring, jeg får daglig  hyggelige hilsner fra dere, og jeg får daglig  se de vakreste bilder. Jeg setter veldig stor pris på dere og skulle så gjerne gitt dere alle en KLEM! Det er godt å være "sammen" med dere...♥


173 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg trekker tre lodd! :)
Og hvis jeg vinner vil jeg ikke ha overraskelse i posten, men overraskelse levert på døra!

KLEM - og gratulerer med så mange unike besøk!

Anonym sa...

Jeg syns du har en meget unik og koselig blogg!! :) Masse inspirasjon i hverdagen.

Klem fra Hege
hege_gjerstad@hotmail.com

Anonym sa...

Så spennende, dette vil jeg gjerne delta på, om linking på FB gjelder blir det 3 lodd på meg!! : )

mari_gull(ætt)yahoo.no

Anonym sa...

Glemte navnet mitt, det er HildeR
mari_gull(ætt)yahoo.no

Alfasinteriør sa...

Jeg tar 2 lodd. Er jo ikke rart du har så mange treff, er jo en fantastisk flott og inspirerende blogg:0).
Klem Alfa

Alfasinteriør sa...

Jeg tar 2 lodd. Er jo ikke rart du har så mange treff, er jo en fantastisk flott og inspirerende blogg:0).
Klem Alfa

Anonym sa...

Tyrifryd har gitt meg mange ideer til mitt hjem. Det er en fantastisk blogg med mange flotte tips.Monica flink til å skrive og legger ut masse flotte bilder, Tyrifryd inspirerer meg og jeg følger daglig med på bloggen og facebook. Har også handlet i Monicas nettbutikk og kan anbefale dette videre.
Mvh Tone( fwi-ber@online.no)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Koselig at dere vil være med, linking på FB gjelder;) Jeg legger det inn i innlegget;)
Takk for tips;))

Klem!

Hilde sa...

Hei og hå! Gratulerer! 3 lodd til meg! Ha en fin dag!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Tusen takk for FLOTTE ord, Tone! Det var virkelig hyggelig:)

Prinsesse Vilikke sa...

For en flott blogg!! Denne kommer jeg til å følge fremover.

Takk for titten! Jeg tar 2 lodd.

Hilsen Pvi

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende :)
Du har en flott og inspirerende blogg,
er innom ofte, men skjønner at jeg må bli flinkere til å kommentere ;)
Jeg vil gjerne være med i trekningen,
er 1 lodd da :)

Hilsen Anja
anja.madsen@online.no

Anonym sa...

Da prøver jeg meg med 1 lodd.. :)

Hilsen Stine (tyvenlia@live.no)

marianne sa...

jeg vil gjerne være med:) 2 lodd til meg,har linket til bloggen din på facebook:)
snubis@hotmail.com

Anonym sa...

Kjempekoselig og inspirerende blogg. Grattis med merketallene.
Deltar gjerne med 1 lodd.

Hilsen
Aina (rottebizz@live.no)

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

hege_boe@hotmail.com

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulerer! 3 lodd til meg!

Lenemora sa...

Gratulere med jubileet!
Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

Klem Lenemora

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer :-D
Jeg blir selvsagt med på feiringen og trekker 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

Catje sa...

Gratulerer! Du har en veldig koselig blogg! 2 lodd på meg!

Klem fra Catje

mammaLise sa...

Gratulerer med 50 000 unike lesere. Må være en herlig følelse :)
Nydelig bilde i dag :)

Er gjerne med i trekningen, så prøver meg på 3 lodd og håper på det beste ;)

Ha en flott tirsdag!!

I`Døsset sa...

Gratulerer med fantastiske tall. Flott blogg og inspirerende blogg. 2 lodd til meg, er følger fra før. Ønsker deg en fin dag videre

Hege Anita sa...

2 lodd.
Kommenterer og deler på FB.
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Hei og hå.
Dette vil jeg være med på. Aner ikke hvor mange lodd det blir, men er med på fb siden din, og legger ut dette innlegget.
Følger med deg, og har både brukt ideene dine og handlet skilt hos deg( personlig kjøpt hos deg før jul)
Klem fra Karin i Nesset
karin.bunes@nfk.no

Anonym sa...

Hei og hå.
Dette vil jeg være med på. Aner ikke hvor mange lodd det blir, men er med på fb siden din, og legger ut dette innlegget.
Følger med deg, og har både brukt ideene dine og handlet skilt hos deg( personlig kjøpt hos deg før jul)
Klem fra Karin i Nesset
karin.bunes@nfk.no

Randi sa...

jeg trekker 2 lodd...:-))

Vi hadde treff i helgen og vi pratet om alt det gode bloggverdene har ført med seg. Kan ikke ha vært foruten den :-))


Gratulerer masse med flotte tall

god klem fra emg

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Det får vi vel kalle full pott, Karin;)) Klem til deg og!

Anonym sa...

En kjempekoslig blogg du har, 2 lodd til meg:))
Gro Kåsmoli
grkaas@online.no

Grip dagen sa...

Gratulerer med høye tall.
Og takk for mye inspirasjon!
Jeg trekker 2 LODD fra potten.

Mange hilsner Marit

ChezJeanette sa...

Hei!

Så flott med en giveaway på din flotte blogg! Gratulerer med så mange besøkende!

Jeg deltar gjerne med 3 lodd! (å legge seg til følger er jo egentlig en selvfølge da jeg har hatt deg på min bloggroll så lenge jeg kan huske. Nå har jeg endelig gjort det :-)

Jeanette :-)

Mira sa...

Gratulerer !

Ønsker meg 1 lykkelodd.

ha ein fin tirsdag videre!

Klem fra Mira.

I drømmeslottet sa...

Gratulerer så masse med jubileet og antall lesere. Jeg leser mye hos deg, men ikke flink kommentator. Men elsker look'n på bloggen din:-) Jeg trekker ett lodd

ha en fin dag!

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Gratulerer med jubileet:)
Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd, kommentar og link, er følger fra før:)
Ha en fin dag videre:)
Klem Line E.

Picachu sa...

Heisann =)
Gratulerer med så fine besøkstall, og takk for en inspirerende blogg ♥

Jeg har linket til deg på facebook, og følger bloggen din, så 3 lodd opp av hatten på meg =)

Ha en fin dag =)


Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

I en Eske sa...

Da blir det 2 på meg=)

Anonym sa...

Heisann!

Jeg følger bloggen din på facebook og blir veldig inspirert og får mange spennende tips.
Jeg blir mer enn gjerne med på Give Away din, jeg har delt linken på facebook så da blir det vell 3 lodd på meg;))

Ha en super uke!

Hilsen Elisabeth (heimro@hotmail.com)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Monica:)
Gratulerer så mye med flotte besøkstall. Bloggen din er innbydende og flott med masse flott inspirasjon. Skjønner godt at så mange følger deg og alt det du driver med:)
Jeg blir iallefall inspirert.

Blir gjerne med på feiringen og tar 3 lodd.
Følger og kommentar ( er følger fra før men det regnes vel..eller???)

Ha en toppers kveld.
KLem

Har en drøm... sa...

For et koselig innlegg Monica;)
Og grattis med mange besøk og snart 2 år!! Flotte tall ♥
Jeg blir veldig gjerne med og feirer og trekker 3 lodd!

Klem Line

Anonym sa...

Gratulerer med 50.000! Jeg er med, 1 lodd :-)
line.strandli@gmail.com

Fru Hansen sa...

Gratulerer!!!

Jeg er med på to lodder :)

Ha en strålende uke videre. Klem

Christine C sa...

Gratulerer med 50000 besøkende - imponerende :-)) Jeg blir gjerne med på feiringen og tar 3 lodd.
Klem, Christine

Sìv`s verden sa...

Jeg er med & tar 3 lodd:)

Klem

Anonym sa...

Hei igjen du :-). 50 000 det er mye! Artigt! Tenk om det hadde vært i kroner.. Kunne ha kjøpt mye, eller reist! Ett lodd til meg. Klem fra Lillian. Olausen.lillian@gmail.com

Vibeke / Mammas Hus sa...

Blir 3 lodd på meg - jeg reklamerer på facebook. ;)

Og jeg vil som Victoria; Ha premien LEVERT!!!! ♥

Hansen- Lind sa...

Gratulere så mye med masse besøk! Det er absolutt fortjent!
Trekker 2 lodd jeg.

Ha ei fin uka videre.
KLEM

Shus sa...

Hei og gratulere med jubileum!!! Eg tar sjølvsagt 3 lodd, for eg er fast følgar og likar bloggen din veldig godt!

Klem frå Solveig

siren sa...

Gratulere med så mange besøkende! :) Du har en kjempefin blogg, så kreativ, og ikke minst hjelpsom! Ja mang en gang har jeg spurt deg om råd, og alltid svarer du så godt du kan. :)

Ønsker deg det beste! Klem

P.S 3 lodd på meg! ;)

Li/Småtingene sa...

Hei! Gratulerer så masse med flott statistikk!! Det er jo virkelig noe å feire!!
Jeg har fulgt deg en stund; og jeg har laget link på bloggen min - så da blir det tre lodd? :)

Håper du nyter kvelden!
:-)

Laila2207 sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med på gi-bort og tar 2 lodd. Krysser fingre og tær :-)

Hilde sa...

Gratulerer! Jeg liker bloggen din veldig godt, og prøver meg gjerne på to lodd. :-)

Anonym sa...

Hei :))
Eg tar gjerne to lodd eg :))) Har nok ikkje egen blogg, men adr er irmeltve@hotmail.com.
Kjempeflott blogg du har med god inspirasjon. Og ikkje minst med humor :)) Gratulerer med "store tall" og ha ein fortsatt fin dag :))
Mvh

Mie sa...

Gratulerer med 50.000 treff, det er jo helt fantastisk! Jeg er følger fra før, og har linket fra bloggen min, så det blir 3 lodd til meg takk :) *tvi tvi* *♥*

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Hei.

Jeg har fulgt deg lenge, og er gjerne med og feirer med 3 lodd. Her er innlegget mitt:
http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-tyrifryd.html

Klem fra Hilde

Frøken H sa...

Ikke rart du har mange treff; du har en unik og veldig inspirerende blogg. Og du skriver så innmari bra! ;) Får trimmet lattermusklene her inne til tider! :P Jeg prøver lykken med 3 lodd! :) Ha en fin kveld! ♥¨

klem Frøken H

Stine sa...

Hei!
Og gratulerer :)

Jeg tar to lodd!!

Nå skal jeg titte mer på denne spennende bloggen.
Klem fra Stine

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere☺

3 lodd til meg☺

Klem M♥

Anonym sa...

Hei og gratulerer!
Jeg tar gjerne 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Anita Serine's livstil. sa...

Hei

Så gøy , ja jeg tar 3 lodd, følger deg gjerne.
Ha en fin kveld.
klem

Linda Camilla sa...

Oii, det var mange store tall! :)
Gratulerer så mye! Men det er jammen ikke rart at så mange titter innom bloggen din!
Jeg slenger meg selvfølgelig på give awayen din! 3 lodd på meg, følger er jeg selvfølgelig fra før!

klem lillemy

ennahs lille hjørne sa...

Gratulerer med så store tall;) Ikke rart at det er så mange som titter innom deg!!

Jeg vil gjerne være med i trekningen og deltar med 2 lodd:)

LykkeLise sa...

Hei:)
Jeg har stjelt litt av deg, og lagd ett innlegg om det idag, håper det er greit:)

Klem Lise

Helene sa...

Jeg blir gjerne med i denne spennende giveawayen :)
Jeg har laget link på bloggen min, og legger meg til som følger (fordi jeg likte bloggen din selvsagt), så da blir det vel 3 lodd på meg da :)

klem

karen_inger sa...

Fantastisk blogg! :) Har nettopp komt over den, og brukar kveldane til å lese meg bakover i arkivet ditt. so utrulig mykje fint og spennande :) Eg tek gjerne to lodd :)

karen_inger@hotmail.com

Husfruen of Hilltop House sa...

Gratulerer med flotte tall! Fullt fortjent med en så fin blogg som din. :-)
Tar gjerne to lodd, jeg.

bodil sa...

Hei.Gratulerer Har lyst å bli med.Setter ut link på bloggen min.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Rigmor sa...

Hei. koselig side du har her:-) tar 1 lodd og blir veldig glad hvis det dumper noe ned i postkassen:-) hilsen Rigmor (rigmor_hatlem@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei:)
Jeg digger bloggen din:) Du inspirerer!!
Vil gjerne bli med i giveawayen din:)
idaga87@gmail.com
Hilsen Ida :)

Kathrine sa...

Gratulerer!
Jeg blir veldig gjerne med på give away'n din. Klinker til med 3 lodd og håper på vinnerlykke :o)

Ser frem til å følge deg videre!

Anonym sa...

Hei på deg, glade blogger!

Jeg syntes det var så koselig å komme inn her og se at du har hatt så mange
besøk på bloggen din som du setter så stor pris på.
Selv har jeg ikke blogg, men jeg deler gjerne med mine ca. 488 venner på Facebook. Så ta blir det kanskje 3 lodd på meg?
Vennlig hilsen Guri Marie i Oslo.
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Så hyggelig at bloggen din er blitt så populær :) Jeg vil gjerne ha 1 lodd :)

Hilsen Stine (tyvenlia@live.no)

Ida sa...

Jeg har lagt meg til som følger, og jeg reklamerer på facebook :)

urettferdig@live.com

Det skulle vel bli tre lodd :) :)

Anonym sa...

Jeg slenger meg på med to lodd!
Ole-Martin
olemartinjensen@live.no

marianne sa...

hei:) gratulerer med mye besøk:) jeg blir gjerne med,2 lodd! :)
snubis@hotmail.com

Nennes sa...

1 lodd på meg så kan det jo hende du sender noe til meg!

Follow your dreams!

Huldra sa...

Gratulerer så mye med feiringen! Jeg vil veldig gjerne bli med, og legger to lodd i potten= kommentar og link på siden min.

Ønsker deg en superduper fredag. :)

Britt sa...

Hei,

Det er så kjekt med give aways, man oppdager nye bogger som man ellers ikke hadde kommet over. Jeg tar tre lodd hos deg, for det ser ganske så trivelig ut å være her :)

Klem fra Britt

Ida sa...

Jeg blir med- jeg tar to lodd :)
urettferdig@live.com

Anonym sa...

Gratulerer :-) Jeg er med 2 lodd, delt linken på Facebook (Line Strandli)
line.strandli@gmail.com

Yvonn Ødegård Østensen sa...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd :O)

prinsessetonepus sa...

Flott give away, delte og registrerte giwe awayen din på konkurransenett.no likegodt :) Ønsker deg en super helg. Hilsner fra Tone, tonelove_89@hotmail.com

Mette S. sa...

Først litt skryt: Er innom bloggen din med jevne mellomrom og liker den veldig godt! :o) Tar gjerne to lodd i giveaway'en din. Ha en fortreffelig helg!

Picachu sa...

••♥♥•• Heisann, og god kveld ••♥♥••

Tusen takk for en inspirerende og fin blogg =)
Jeg hjelper deg gjerne, og har tipset alle mine 272 facebook venner, samt delt link på veggen min!
God helg ønskes alle =)

Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

Hilde sa...

Hei. Kom over bloggen din. Syns den er utrolig fin. Blir gjerne med på Give Awayen din. Tar 3 lodd.
Ha en strålende kveld.
Klem Hilde

Kristine sa...

Gratulerer!! Vel fortjent!! :-)

Jeg blir veldg gjerne med på give awayen - kommenterer, linker og er allerede følger - blir det 2 eller 3 da? :-)

Riktig god helg!!

Kristine :-)

Bente_s sa...

Gratulerer med Tyrifryds 2-årsjubileum :)
Så mye flott og lekkert og skikkelig koslige bilder du har å vise til :)
Jeg følger deg og linker på FB.

God helg !

Merete Johansen (merete1974@hotmail.com) sa...

Det blir 3 lodd på meg:))

Ønsker dere ei riktig go helg:))

Bettum Villa sa...

HURRA FOR DEG!!
Som er så snill og grei! :)
Gratulerer så mye med alle besøkene. Kan tenke meg at det er gøy ;). Jeg blir selvfølgelig med på give awayen din å tar 3 lodd.

Klem Madelén

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd (kommentar og følger). mkarijord@gmail.com

Nennes sa...

Follow your dreams!

fin blogg,håper du får en fin helg!
nyt vintersolen :-)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter, kommentar + länk och här är min blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/10-mars-giveaway-1.html

Spacegirl_@spray.se

. sa...

Så moro med så mange unike treff!! Dette blir jeg med på og tar tre lodd :D

Ha en flott søndag.
Klem fra Malin

-Ultima-Thule- sa...

Hiver meg med på din flotte give away og tar to lodd. Kommentar + at jeg følger deg fra før av ;0)
Har en give away inne hos meg hvis du vil være med??
*Klem*
-Kamilla-

Jannes lille sted sa...

Gratulerer så masse Monica med alle besøkende og alt! Du har jo en aldeles nyydelig blogg!
Stå på jente! ☺
Er med og tar med meg 2 lodd!
Godklemmer Janne Merethe

Ruths datter sa...

Ja ikke sant det er trivelig å blogge. Treffer stadig nye. Jeg fant deg i dag og har lagt meg til som følger. Gleder meg til å bli kjent med deg.2 lodder på meg.
Klem

gode grunner sa...

Gratulerer med godt besøk! Jeg titter stadig innom her :) Jeg blir gjerne med på din give-away, og tar 3 lodd!
Klem fra Hedda

Tryllehuset sa...

Du har en flott blogg, veldig smakfull og inspirerende! Tar to lodd, for jeg er allerede følger! :-)

Malin sa...

Jeg er veldig gjerne med!
Tar 3 lodd;)

Ps giveaway hos meg nå:)

Klemmer Malin

En helt vanlig Isabell sa...

Jag tar en lott och hoppas på den! :-D

mail: bellybus@hotmail.com

...en Lauvrak sa...

Hei!
Kom over denne flotte bloggen din på en liten "sjekke-ut-nye-blogger"- runde! Og så har du giwe-away!!!
Hiver meg på med 3 lodd!!!

Ha en vakker uke!
Vennlig hilsen ...en Lauvrak

Veronica sa...

Jeg er med og tar 3 lodd. Kjempefin og inspirerende blogg du har. Ha en fin, fin dag!
klem

Torunn sa...

Så koseleg! Eg tar to lodd,- kommentar og link.

madebyjulia sa...

jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

Annkira sa...

Heihei :)
Jeg blir med, og tar 3 lodd.

Ha en fin dag videre
Klem :D

RoseSommer sa...

Å, så moro med Giveaway's! Tar 2 lodd jeg.
Og du, det hvite hekleteppet er utrolig fint.Deilig til å varme seg, men utrolig fint til pynt også.

Katrine Helen sa...

så fin blogg :) liker veldig godt interiør stilen din, og nettopp derfor blir eg følger :) kommenterer også, så da blir det vel 3 lodd? Kjempe spennende :)

Livet i det Blå huset sa...

Nydelig blogg du har!! og gratulerer så mye med 50000 besøkende:-)

Tar 3 lodd og krysser fingrene

Ha en god dag

Klem Agnes

Veronica sa...

Jeg tar gjerne 3 lodd:)

Inge sa...

Grattis! Härlig blogg du har.
Är gärna med i din fina utlottning. Tre lotter, tack, följer och har kommenterat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ha det gott!

Kari-Anne sa...

Hei og gratulerer:) det er lett å forstå at du har mange besøk her inne, nydelig blogg! :)
Jeg er med å trekker 3 lodd.
Kari-Anne

Hanne sa...

Jeg tar ett lodd :D
Fin blogg !
ennaah@hotmail.com

Ingunn sa...

Gratulerer !
50000 er mye !
Selv feirer jeg 20000 og synes det er stort;)

Jeg vil gjerne ha 3 lodd.

Klem fra Ingunn

Mette sa...

Tar to lodd :) Kommenterer og legger meg som følger :)

Christina`s hus & hjem sa...

Gratulerer : ) jeg blir med på trekning med 3 lodd. Christina

Trollmora sa...

Æ vil værra med! 1 lodd på meg :)

Mette, Fjellro-sa ♥ sa...

Gratulerer kjære deg!!!
Skjønn blogg eg har hatt mykje glede av♥
Ser fram til å følge deg vidare...

2 lodd.
Klem Mette.

Karma sa...

Jeg blir alltid like fasinert av å titte innom bloggen din. Fantastisk stemning det er her inne! Klart jeg vil være med:) Blir bare 2 lodd på meg denne gangen, har ingen mulighet til å linke akkurat nå. Jeg kommer sterkere tilbake til neste feireing:)

Klem Kaja:)

Sandra sa...

Tre lodd til Sandra:)Krysser fingrene:)

mamma4life sa...

Så moro, gratulerer med fantastiske beøkstall =)
Liker bloggen din veldig godt, så her blir det 3 lodd (krysser fingre, armer og bein..........9

Kittys Paradis sa...

Klart jeg vil være med på giveaway!!! Grattis med fantastiske besøkstall :) 2 lodd til meg

Kristine :)

sjeroks sa...

Å så fantastisk. Jeg ramla innom bloggen din ved en tilfeldighet, å jeg la meg til følger før jeg hadde kommet ned til dette innlegget;)
Jeg vil kjempe gjerne være med på denne giveawayen, å må bare si at du har en nydelig blogg med nydelige bilder å masse inspirasjon:)
3 lodd på meg:)
Ha en nydelig mandag

Tonje sa...

Hei,

Tar gjerne to lodd! Kjempefin blogg du har! Gleder meg til nye innlegg :)

Anonym sa...

Tar gjerne ett lodd :)

Ida
ida85s@hotmail.com

Fossestua sa...

Gratulere så mye med jubileumet Monica! Har slett ikke fått meg meg dette! Blir selvfølgelig med på giveawayen din og klinker til med 3 lodd :) Er allerde følger av den flotte bloggen din :)
Klem fra Lise

Nennes sa...

så gøy, det er litt av et tall :-)

Blir gjerne med ....

Follow your dreams!

Fru Holt sa...

Jeg blir med, jeg. Tar liksågodt tre lodd:) Flott blogg som jeg akkurat oppdaget!

Jannemor sa...

Strålande blogg du har !!
Eg blir gjerne med på feiringa di, og trekker 2 lodd, tusen takk :))

Mvh
Jannemor

Katrine Helen sa...

Nå har jeg laget link også, så da er det 6 lodd på meg, hurra! :)

Ha en kjempe fin kveld!

Anette sa...

Hei jeg er med:)
Er blitt følger,kommenterer og har laget link på bloggen min.
Så det blir 6 lodd på meg og:)
Her er link til innlegget mitt:

http://nettiii.blogspot.com/2011/03/give-away_03.html

Ha en fin kveld videre:)

Marianne sa...

Vil gjerne være med! :-) Lagt deg til som følger og kommenterer :-) Så det blir to lodd.

Ha en fin fredagskveld! :-)

Mette sa...

Melder meg på med 2 lodd :) Ha en fin helg.

Vår familie sa...

Jeg vil være med, med 2 lodd på meg.
rinarese@yahoo.no

Bondekåno sa...

Oj oj, her forsvinner man visst inn i mengden. Jeg tar to lodd ;)

Iselin sa...

Ikkje overraska over at du har så mange faste lesarar og treff generelt - du har ein usedvanleg vakker blogg! Mykje fint å sjå på ;)

Tre lodd til meg også :)

Evige Ting sa...

Hei hei

gratulerer så masse med jubileet. Dette var kjekt

jeg tar to lodd jeg

klememr

sonja sa...

hold da op sikke mange der er med, 2 lodder til mig:)

Ranita sa...

Jeg ønsker gjerne å være med :)
Tar 2 lodd :)
Ja..gratulerer selvsagt :D
Ranita

LisaEm sa...

Kjempefin blogg :-)

Fortsett den gode jobben :-)

2 lodd på meg :-)

Lisainn@gmail.com

Moon_Angel sa...

Gratulerer,ja det må være artig og se at så mange liker og følge med deg.Jeg har ikke Blogg selv men har begynt og lure litt på om jeg skal prøve meg på det selv også.Men det blir kansje bare med tanken.
Det blir 3 Lodd på meg.
canim_monica@hotmail.com
Vennlig Hilsen
Monica schulz

Marit sa...

Hei
Gratulerer med mange besøk.
Jeg tar gjerne 2 lodd her.
Ha en fin dag.

Jonas Nikolaisen sa...

Jeg har ikke blogg, men delte på Facebook. Til sammen blir det 3 lodd på meg :)
E-postadressen min er: jonas@vad4h.no

Anonym sa...

Hei på deg!

Dette var en veldig koselig blogg!
Jeg har lyst å være med i trekningen,
så jeg deler deg med alle mine 515 venner på FB.
Vennlig hilsen Guri Marie.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

velkommeninnenfor sa...

Gratulerer, nydelig blogg. Helt klart 3 lodd på meg :)
Hilsen Elisabeth

Anonym sa...

Gratulerer! Kjempefin blogg.
1 lodd til meg da jeg ikke har egen blogg.
Mvh
ingharald@hotmail.com

Hege sa...

Utrolig flott og inspirerende blogg du har. Gratulerer.

Jeg tar 3 lodd ;)

Frøken Tunhøgda sa...

En overraskelse fra deg må være bra, så det vil jeg veldig gjerne vinne. Jeg titter så ofte innom bloggen din at jeg mer enn gjerne følger deg, og jeg har spredd det glade budskap og delt godord om deg på bloggen min.

Du inspirerer i bøtter og spann, og det er en fryd å lese om dine kreative prosjekter!

Jeg krysser fingre for at jeg vinner en overraskelse med mine 3 lodd.

Tommelen opp for Tyrifryd!

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

http://www.frujacobsen.com/2011/03/giveaway-hos-tyrifryd.html

Jeg tar full pott. Synes bloggen din er utrolig flott og inspirerende

HusmorDronninga sa...

HippHURRA!!
3 lodd til meg!
Koser meg maks med bloggen din :)

KlEm fra Kjersti

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

3 lodd til meg:)
klemklem

lenapenas-verden sa...

Blir gjerne med å feire denne kjempefine bloggen din og trekker tre lodd :)

Miss Mette sa...

Hei Monica
Jeg vil gjerne være med i trekningen
din :) - holdt nesten på å gå glipp
av den... GRATULERER så mye med
besøkstallet ღ Jeg tar 3 lodd...

Klem fra Mette

Renate`s kreative hjørne sa...

Gratulerer såå masse :) jeg tar 2 lodd! ha en fin dag <3

Nina sa...

Gratulerer;)
Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din.
MVh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Maria ( Idekroken ) sa...

Oj, her var det virkelig mange som hadde funnet veien :)
Jeg blir gjerne med på give away. Likte bloggen din godt, så legger meg til som følger hos deg ;)

Klem fra meg

Lille Liljehvit sa...

Herreminhatt!! Såååå mange kommentarer!!! Oi oi oi!! Har vel ikke sjangs til å vinne, men jeg vil være med fordet jeg!! :)

Jeg tar 1 lodd!!!

Og krysser fingrene ;O)

Lilja!

Anonym sa...

Inspirerende og koselig blogg. Gratulerer med mange besøk!

Jeg vil gjerne ha et lodd.

Kjersti B

Jeanine sa...

Hei du - og gratulerer:) Jeg slenger meg med i siste liten. Tar 2 lodd:) Er følger fra tidligere:) Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer!
Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd for kommentar og følger.

Klem

Villa Klaraberg sa...

Hei Monica! Gratulerer så mye med jubileumet, jeg vil gjerne være med å feire sånn helt i siste liten. Tar 3 lodd, kommentar, link, følger og krysser fingrene. Ønsker deg en flott onsdag, klem fra Jorunn

Beate M B sa...

gratulerer med flott jubileum!!
Jeg er med!
Følger, kommenterer og linker på Facebook!

Hilsen Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

I drømmeslottet sa...

Jeg vil gjerne være med på trekning, spennende! Gratulerer så masse med jubileet!! Hvis jeg har skrevet her før, så beklager jeg, litt distre. Men hvis ikke trekker jeg 1 lodd:-)

Stine Bøe sa...

Gratulerer!
Jeg vil gjerne ha to lodd til trekningen.

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer med besøksantallet:)
Blir gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd:)

Ønsker deg en finfin onsdag:)
Klem Marianne

Anita sa...

Hei på deg!
Gratulere med stort besøkstall :)

Blir gjerne med på feiringen og tar 3 lodd:)

Ha en fin dag!

Klem Anita

Herman Grans ♥ sa...

Tar gjerne 3 lodd hos deg :)
Hilsen Grete

Milaka design sa...

Gratulerer med kjempeflott besøkstall :o)

Vil gjerne være med i trekning av Giveaway`en med 3 lodd.

Følger, kommenterer og innlegg på bloggen med link til denne flotte siden :o)

Ha en fin dag!

Kari

Anneli sa...

Tror jammen det er første gang jeg er innom her jeg.. men det blir definitivt ikke siste gang!!
Har allerede lagt meg til som følger :) og nå skal jeg ile tilbake å fortelle videre om din give away! Altså.. 3 lodd på meg takk!
Du har en inspirerende blogg, som jeg gleder meg til å besøke igjen.
Ha en fin kveld!
Klem fra Anneli <3

Thora sa...

Graulerer :-)) jeg vil veldig gjerne være med og kan få 2 lodd. Gleder meg til å følge bloggen din. Mvh Thora.

Lise sa...

Gratulere !!! :)
å fantastisk nydelig blogg du har.

vil veldig gjerne være med å trekker 3Lodd !

Klem fra lise

Monica sa...

Oisann, her har jeg jo glemt helt av å melde meg på! Sånn går det når jeg ikke gjør ting med en gang :) Må jo selvfølgelig være med på feiringen :) Legger en link på bloggen min også :)
Klem fra Monica

Anonym sa...

Fin blogg! Og seffølgelig gratulerer! Jeg vil gjerne være med på konkurransen, med 1 lodd.

Mvh Laila Løvseth
Laila.lovseth@hotmail.com

Camilla sa...

Hei!
Jeg hiver meg med :)

2 lodd på meg (kommentar og følger)!

Mvh Camilla
toyotacrown@hotmail.com

Anonym sa...

jeg er med msik@abo.fi

Mine hverdager (Anne) sa...

Kjempefin blogg du har :)
Jeg tar to lodd!
Ha en fortsatt finfin dag.