fredag 4. februar 2011

GAVE TIL MEG?? JØSS.....

Om jeg ikke ble så veldig overrasket, ble jeg ihvertfall veldig GLAD da jeg fikk bursdagsgave fra Husbonden idag. Han har lenge lurt på hva jeg ønsker meg, og jeg har ikke klart å komme med noen ønsker... Men forrige helg kom jeg over en bestikkasse i en nettbutikk som jeg falt veldig for. Akkurat passe slitt, med 4 rom og en praktisk liten skuff. Herlig?!

"Kan ikke du kjøpe denne til meg i bursdagsgave, kjære?"
Husbonden himler med øynene da han innser en nærliggende fare for mer "mainnskit" i hus. Han drar litt på det, men:
"Joda, vess det e deinn du ønska dæ...."
"Ja, veldig!"
 Jeg ventet på at han skulle spørre etter link eller hva nettbutikken het......ingen tegn til noe i nærheten engang...
"Skal jeg bare bestille den kanskje da eller, så slipper du å lete etter den?!?" Sleip? Jeg? Pffffffft.....
"Jada, men æ e blakk, så da må du betal deinn sjøll!"


Hahaaaaaa......NULL STRESS! Jeg hadde etter all sannsynlighet kommet til å kjøpt den uansett, og nå slapp jeg jo tross alt å smugle den inn. Jeg har ikke bursdag før søndag, men jeg tenkte at det sikkert var helt greit at jeg pakket den opp idag, siden jeg både har bestilt, betalt og hentet den selv.
(Hendelsen er basert på en sann historie og harde fakta, men er alikevel en urettferdig fremstilling av verdens flotteste Husbond, som til vanlig er en smule mer engasjert....i andre ting enn nips og mainnskit vel og merke.)


Det tar jo litt tid å plassere en ny gjenstand av denne størrelsen på et lite kjøkken, så det ble litt turgåing før jeg ble tilfreds.
Noen nye, enkle hengelykter ble laget underveis. På ingen måte praktiske, eller faktisk engang brukbare, men søte å se på;)


Nå står resultatene av Korslaget og Senkveld for tur, i morgen håper jeg at det kommer litt smuglergods i posten.
Det blir selvfølgelig behørig blogget, med kodespråk og beskjedenhet;) Fin fredag!


15 kommentarer :

mammaLise sa...

Hehe smart!
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det skiltet som står oppå bestikkkassen?

Ha en fin kveld! :)

bodil sa...

Hei.Gratulerer så mye med dagen som kommer på Søndag.Kjempe fin var kassen.Nydelig.Skilte riktig fint.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Vibeke / Mammas Hus sa...

"eller faktisk engang brukbare" HAHAHAHHA *lerhøyt* Du er ARTIG!

Og Rune er jo kjempeengasjert, akkurat som min mann - i de tingene de interesserer seg for! ;)

Gleder meg til kodespråk - jeg tror jeg vil tyde. *fnise*

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Snille husbonden din☺☺
Thats LOVE♥

Kjempefin den bestikkassa der ja!!☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Kjempefin ♥ Og så genialt og kjøpe gaven til seg selv... ;)
De er bare så lekre de der...

Hihi, spennende med smuglergods!

Men du, det skiltet som står oppå den bestikkskuffen der, den MÅ jeg bare ha, hvor har du kjøpt den? (og pliiiis si det ikke er lenge siden....sjeldent jeg MÅ ha noe, men den MÅ jeg altså ha, hihi)

Ha en fin helg!

Klem Line

Husfruen of Hilltop House sa...

Enig med flere andre her - det skiltet bare Må jeg ha. :-)
Hvor har du kjøpt det, tro?
Ha en strålende helg!

Prinsesse Vilikke sa...

Ha ha! Tror husbonden og min mann er fra samme planet!

Gleder meg til å se hva du smugler inn i morra!

God helg!

Hansen- Lind sa...

Kjenner igjen det engasjementet der!! Min er ikke det spor bedre når det gjelder pynt og stæsj ;)

Ha ei riktig så fin helg.
Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

jempefine de der bestikkskuffene og praktiske ikke minst...
kos deg og fin bursdagsfeiring på søndag...
klemklem

Anitas hus sa...

*fnis* ja, vi vet hvordan vi skal få det til^^,)
Bestikkskuffen er nydelig og kunne godt tenkt meg en selv også, men plassen sliter jeg med å finne;)

Ha en fin helg og grattis med dagen på søndag!
Klem, Anita:O)

HANNES DAGBOK sa...

Så koselig det er her inne hos deg!
Må jo si at jeg er imponert over din husbond som klarte å hoste opp noe slikt delvis av seg selv;)
Har en ganske lik en selv...nydelig og praktisk, det liker vi!
Når det gjelder fargekoden på badet mitt har jeg rett og slett mistet den men vi ga den videre til en kar før den forsvant så vi prøver fortsatt å få tak i den...da hører du fra meg i så fall.

Håper formen din er bedre og at du blir gjort stor stas på i helgen!

Stooor klem fra Hanne

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hehehe nå måtte jeg flire..TYPISK mannfolk. DE vil gjerne bli satt pris på og husket på sin egen bursdag men når det kommer til kona...hmmm..
Godt du fikk det som du ønsket iallefall..

Flotte bilder som vanlig hos deg:)

Lysene i glassene har jeg sett i JDL magasinet, ble kansje inspirert der du også:))))

Ha en fiiin Lørdag!

livet på kvasseberget sa...

så nydelig den bestikkassen var!
grei måte å få det man ønsker seg på det da;) hehe!

Etter at min kjære har kommet hjem med både ipad og div så trenger ikke jeg smugle ting inn lenger... himla greit!! hehe.

flotte lykter du hadde laget:)

ønsker deg og dine en flott lørdag, og gratulerer så mye med dagen i morra!

klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Denne bestikkassen er jo bare helt super - jeg har hatt min i noen år, å angrer ikke på at den står på vår benk... men du det skiltet ang. orden hvor har du fått tak i det henne...det var jo bare genialt...

Ha ei super helg...

Anonym sa...

Lobelia har slike skilt ;))