lørdag 19. februar 2011

EN DÅRLIG DAG....

For de som måtte tro at jeg lever i en rosa boble, så må jeg nok skuffe dere. Hverdagen er tung og lei for tida, selvom jeg prøver å ikke vise det, og ihvertfall stenge det ute fra bloggen... Dette er mitt absolutte fristed og pusterom i hverdagen, som utelukkende skal dreie seg om hyggelige og overfladiske ting. Vel, Tyrifryd-fasaden har herved slått sprekker, det er begrenset hvor lenge man kan beholde steinansiktet... Men i motbakke kan det vel bare gå oppover? ;) God helg til dere alle! Takk for at dere er her...


25 kommentarer :

Beate sa...

sender over en stor klem!

beate

Landlige Hjem sa...

♥Stoor styrkeklem til deg er på vei!♥
Klemmer Anki

Anonym sa...

hei hei.er ofte innom å kikker på bloggen din...så fint du har det og så flink du er.får mange gode ideer...ville bare spørre deg om en ting.har en bombay kiste som jeg gjerne skulle hatt lys sånn som tvbenken din.hvilket merke er oljen du brukte og het den bare naturlig eldet?pusset du benken mye?kan se for meg at det er endel jobb...blir veldig gla for svar.ha en fin kveld videre.hilsen Lene

Elin med Draumesidene sa...

Hei kjære du! Vi har visst ein dårleg dag begge to? Såg innlegget ditt etter at eg posta mitt. Men veit du; bak om skyene er himmelen alltid blå... :)

Håper du får ein bedre dag i morgen!

E

Fru Fjeldhammer sa...

Livet er tøft...

Sender over en klem jeg!

Romantikk-takk. sa...

Håper det blir bedre snart.
Stor varm klems. :)

Ida Susanne sa...

Hei frøken snupp :)

..Er veldig enig med deg.
Bloggen er også mitt "fristed" og jeg prøver hardt å la vær å bli f o r personlig her inne. Liker å ha et sted å rømme til dersom ting er ille og kjipe :/

Sender over en monsterklem iallefall...

Sv: Ja.. Kofferten er STOR, er en amerikakoffert fra tidlig 1900-tallet. Tenkte jeg måtte ha en med litt str. på ettersom det skal fungere som brd :)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Anonym,
Jeg brukte Jotun Treolje. Jeg vil anbefale deg å bruke Jotun Terassebeis som lukter mindre og tørker fortere, samt at den får en mattere finish. Det er ganske mye jobb å pusse, men ikke verre enn at jeg hadde gjort det igjen;) Jeg pusset helt til jeg kom ned til hvitt treverk.

Lykke til!

Mie sa...

Livet er ikke bare lett, det er sikkert! Jeg håper du får en god dag igjen snart, det er litt oppforbakke hos meg også nå, man blir noen ganger slått i bakken uten forvarsel her i livet, (litt for mange for ofte etter min smak :/... og man må bare stavre seg på beina så godt man kan, -forhåpentlig litt sterkere og klokere hver gang. Sender deg gode tanker og en trøstende klem. *♥*

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Ja, livet er ikke for pingler;-) Gled deg over de små ting og ikke la det leie overmanne deg!Ønsker deg alt godt!
Varm klem fra Hjørdis

Bettum Villa sa...

Huff da, ja noen dager er tyngere enn andre. Ønsker deg alt godt fremover!

Klem Madelén

Har en drøm... sa...

God kveld Monica;)
Leit og høre at det går litt trått for tiden!
Håper du finner tilbake til det gode ♥ En stooor klem til deg!

Klem Line

Frøken H sa...

Først av alt vil jeg bare gi deg en god klem! :) Jeg kjenner så altfor godt til følelsene du beskriver... Fasaden kan av og til slå sprekker, men det er ingenting å skamme seg over. Godt du prøver å tenke positivt; det som ikke dreper en kommer man bare sterkere ut av! ;) Håper du får en god helg tross alt, husk å ta vare på deg selv! ♥

god klem fra Frøken H

Kristine sa...

Det hørtes kjent ut. Ikke alt er som det synes i blant, for holde maska utad "skal man jo"... Noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne sagt ting som de var til i alle fall de nærmeste (utenfor husstanden), men gjør det ikke. Vi sliter med det alene, sikkert helt unødvendig men...

Håper positive ting kommer din vei veldig snart!! :-)


Klem Kristine :-)

ennahs lille hjørne sa...

En stor og god klem til deg. Når man står midt oppi tunge perioder er det vanskelig å se at man skal klare å komme seg ut av det. Husk at det er lov å være lei seg å vise det!!!
alle gode tanker til deg.

Klem

Beate i Husets Hjerte sa...

Les diktet jeg hadde på bloggen min på morsdagen. Den handler om sånne dager og om å ikke gi opp allikevel. Har sånne dager og perioder innimellom selv, og vet hvor tøft det er. Jeg bruker også bloggen til å puste, til å gjøre noe som bare er mitt! Stå på videre og bit tenna sammen! Lykke til. Varm klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

♥ ♥ ♥ Glad i deg vennen min ♥ ♥ ♥


Så fine kommentarer du har fått, folk er så snille ♥

Monica sa...

Heisann :) Kjedelig at ting ikke er som de skal om dagen, men det er vel sånn med oss alle en gang i blandt. Vi må ha noen nedturer så vi setter pris på oppturene :)
Klem fra Monica

Jannes lille sted sa...

Huff og huff.
Dette høres kanskje litt fælt ut, men det er godt det er andre som også ikke har det helt bra for tida også ☺. Ting går ikke heilt på skinner hver dag, og sånn er det visst bare. Jeg er også i en nedtursperiode akkurat nå, men sånn er det visst å leve!
Håper alt går bra og at oppturen snart er på vei!!
Godklemmer Janne Merethe

Hulda sa...

Håper det går bedre for deg etterhvert. Ikke gøy når det blir sånn, nei..

-Ultima-Thule- sa...

Jeg har også en sånn nedtur for tiden, så da er vi to... *Liker ikke* Men det går vel snart oppover får en tro... God bedring!! *Energi-klem* er sendt til deg!!
-Kamilla-

bodil sa...

Hei.Høres ikke bra ut.Sender deg varme tanker.Håper det bedrer seg snart.Et dikt til slutt som jeg nå satt ut på FB. Gi meg et smil når jeg sturer,og hjertet er nakent og bart.Trøst meg når mismotet lurer,og alt kjennes håpløst og svart.Hold meg når tårene sprenger,og intet kan stanse dem.Vær da den vennen jeg trenger,til lyset igjen når fram ♥ ♥


Ønsker deg en riktig fin Søndagskveld og ny uke.Masse klemmer fra Bodil.

Bente sa...

Tusen takk for at du er åpen og ærlig. Mange ganger tenker jeg at alle andre har det så flott i sine "rosa bobler" Hvorfor har ikke jeg det alltid flott?????? Men det er vel slik for alle at noen dager er trist og trasig, men det er kanskje ikke det vi har mest lyst å fortelle om.
Håper dagene dine blir lysere :o)

Mange oppmuntrende klemmer fra meg

Anonym sa...

hei hei og takk for svar.syntes bare det var en så utrolig god ide.liker egentlig bombay møblene og er spesielt glad i kista mi,men driver og pusser opp og kunne godt tenkt med den litt lysere.takk igjen:) da blir det mye pussing til uka:)ha en fin kveld videre:)hilsen Lene

Husfruen of Hilltop House sa...

Sender deg et lite smil :-)