tirsdag 1. februar 2011

DRITTLEI, MEN HAPPY...

Snørr, tårer, hoste, feber og influensa har regjert her i heimen de siste ti dagene! Lille-Gull var som kjent syk hele forrige uke. Når hun ble frisk var det, ikke overraskende, min tur. Jeg har vært tufs siden forrige torsdag, og jeg kan ikke minnes å ha vært så forfjamset og bortreist noen gang. Nå er jeg endelig på bedringens vei, så ingen grunn til å syte og klage. Det går tross alt over:)


Idag kan vi glede oss over at den lange og triste januarmåneden ENDELIG er over! Februar er kort, og kommer til å gå som et SVUSJ, og da kan man begynne å glede seg til vår og sommer! Og med våren følger også planlegging av tilbygg og uterom. Ååååh, som jeg gleder meg til å komme igang med det! Øverst på planen står valg av vinduer og ny ytterdør som bør bestilles snart. Jeg ser at det er en viss mulighet for at jeg har tatt meg vann over hodet.....IGJEN, men.....


Jeg har ikke fortalt dere det før, men for en tid tilbake fikk jeg en hyggelig mail fra en journalist som vil komme hit til oss sammen med en fotograf på sensommeren. Kjempespennende! Og da vil jeg jo gjerne ha ting på stell;)
Ja, jeg innbiller meg til og med at jeg skal rekke å male huset før de kommer - jammen godt det er lyst hele natta på den tiden;)


Imens jeg drømmer meg vekk med planlegging av vår- og sommersysler, er det bare å fortsette å fyre i peisen.
Krype litt lenger under pleddet, se (enda) en episode av Oprah, og sørge for å bli frisk og rask til jobb igjen i morgen;)
Håper januarinfluensaen har sluppet taket over det ganske land nå, og at dere alle er friske og glade!


11 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Hei Monica.
Du viser så fine bilder! Nyydelige hjemmet deres altså!

Masse god bedring! Håper influansaen drar sin kos, og at du er klar for jobb igjen. Sykdom er kjedelig!

Ha en fin dag
Klemmer Janne Merethe

Fru Hansen sa...

Superflotte bilder du har lagt ut!

Kjedelig med sykdom, med veldig kjekt å bli frisk igjen. Gleder meg også til vår og varme :)

Ha en fin-fin uke videre!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flotte bilder ♥ Håper formen kommer seg kjapt!!!!!!



*klemmemassepå*

Monica sa...

Så spennende med journalistbesøk! :) Det blir nok bra, blir spennende å se resultatet når den tid kommer :)

Goood bedring! :)

HusmorDronninga sa...

Nydelige bilder Monica!

Jennys fire vegger sa...

Så morsomt med besøk av journalist og fotograf da. :o) Det blir spennende! Men da skjønner jeg det klør litt ekstra etter å få satt i gang også. :o)

Nydelige bilder du viser!

God bedring.
Klem Jenny

lailashus sa...

God bedring til deg!
Hvor har du kjøpt den fine kalenderen du hadde på bordet... minnes å ha sett den på en nettbutikk en gang, men husker ikke hvor! Kjempefin!

Frk Kastås sa...

masse c-vitaminer, ullsokker og grønn te! ;) kjør på!

Utrolig flotte bilder du har her!
Er så godt å se det er 1 februar!
blir glad av å titte innom bloggen din! ;)

God bedring, god kveld!!

klem fra Rikke

Hansen- Lind sa...

Godt å lese at det ikke er bare meg som er glad vi er kommet oss til februar.. ENDELIG!! :)

Må du ha riktig god bedring!

Klem

Ida Susanne sa...

å guri malla å spennende da vennen
Det fortjener du..
Å se deg selv og huset deres på glanset papir :)
..For du har det lekkert...
Så mange fine detaljer :)

... Kose deg vennen
&
TUSEN takk for kommentar. Ble så glad :)

-Ultima-Thule- sa...

Hei hopp!!
Så bra at det går rette veien med deg, lite trivelig å gå så lenge og hangle! Nydelige bilder fra ditt hjem :0) God helg og god bedring!! *Klem*
-Kamilla-