fredag 28. januar 2011

TILSTANDSRAPPORT...



8 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ånei! Uff! God bedring til begge!!

Og du; imåra: ikkje jobb!!

Klem M♥

Hansen- Lind sa...

God bedring.. høres ikke ut som noen god idé med jobb i morgen! Syns du burde bare legg deg ned og bli frisk!

Klem

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Jeg stemmer i med de over meg, ingen jobb i morgen! Legg deg heller under dyna og bli frisk! Jeg skulle egentlig hatt jobbehelg selv, men den måtte jeg avlyse pga halsbetennelse... Ikke noe artig å være syk, nei!

God bedring til dere begge!

Har en drøm... sa...

Huff da!
God bedring til dere begge ♥
Og du MÅ ikke på jobb vettu, er LOV og være syk og pleie seg selv og lille;)
Kos dere under dynen i morgen dere...

Klem Line

Landlige Hjem sa...

Sender dere mange godbedringstanker og klemmer!!!♥ Uffa meg!!!
Håper det går fort over ,)
Klemmer fra meg, Anki

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gooooooooood bedring vennen min ♥

Godt Isolert/Victoria sa...

Masse god bedring til dere begge to! ♥

Kleeeeeeeeeeem :)

Guttemamma sa...

Oj da...god bedring og IKKE jobb..
klem♥