søndag 9. januar 2011

Tid for en liten oppvask.....!

Neida, ingen grunn til å la seg skremme av tittelen, her har ingen skade skjedd...*(hvis man ser bort ifra hullete nylonstrømpebukser)
Jeg har bare lyst til å vise dere en smart sak;) Søteste Victoria kom veldig overraskende på døra her i går kveld, og med seg hadde hun en liten venninnegave. Hvor hyggelig er ikke det?!


En helt genial oppvaskbørste! Den fylles med Zalo, og man trykker på toppen for å få ut ønsket mengde. Jeg har aldri sett slike før, men denne merker jeg at jeg FORT kan bli avhengig av:) Victoria hadde bare såvidt forlatt gårdsplassen før jeg kastet meg over kosten og vasket mesteparten av det jeg hadde innen rekkevidde. Og godeste Herr Domsjø har aldri vært renere;) 
Tusen takk, vennen! Dette løftet dagen min maaange hakk opp! Du er toppen..  
*) Selve leveransen kostet henne riktignok litt knall og fall og en revnet strømpebukse, men jeg skal nok sørge for et plaster på såret;))



19 kommentarer :

Anonym sa...

Har nesten samme saken, selv. Men den er kjøpt på Nille, og kostet nesten ingenting (ca 20 kr). Der hadde de den i mange farger:)

Med kjæleik til livet sa...

kor kult ;)
løp å kjøp - slik vil eg og ha ;)
smil fra monika

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Wow! Alt som fins☺
Viss denne fins på nille må eg sjekke det ut!

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Stilig! :)

Vi har oppvaskbørste med svamp og zalo-"rom" fra Cork vi. :D We love!

Drømmer om drømmehuset ★ sa...

Oj,for en koselig venninnegaven.
Ha en flott søndag.
Klem Christina

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nei, du har jo bare slike ting man ikke skal bruke...... *fnise* (Den i tre der, brukes den eller er den PYNT?? ;P)

Sjå her: http://3.bp.blogspot.com/_V8Own8OsE1A/S8zSrUdDKVI/AAAAAAAAHu0/W0DNK2gs9sU/s1600/%2B9874566.jpg

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det gule på håndtaket har et lokk hvor vi heller i såpe, som da ligger inni børsten og kommer ut gjennom svampern :)))

Så nylig at de hadde en lignende på Biltema. Av alle steder.

Hansen- Lind sa...

Så snedig sak!! Slik vil jeg å ha ;)

Søndre bhg ja :) tidligere arbeidsplassen min :)

Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Det morsomste av alt var å se hvor overrasket du ble over at jeg sto på trappa! :)

Klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Genial..en slik skulle jeg ville hatt:)Ha en fin fin ny uke...
klemklem

Jennys fire vegger sa...

Så praktisk og stili`! Og så koslig gjort! Sånt er hverdagslykke; overraskelser! Nydelig bilde også.

Ha en fin dag videre, og en god uke.
Klem Jenny

C ♥ sa...

Så hyggelig med små gleder i hverdagen :) Ønsker meg også en slik en hvis det gjør at man hiver seg over oppvasken! Har ikke oppvaskmaskin i vår midlertidige bolig og holder på å bli gaaaal!

Fin mandag til deg :)
klem C

Hasigamas mamma sa...

Oppvask blir jo nesten artig når en har en sånn, ser det ut som :)
Takk for hyggelig hilsen!
Ha ei fin uke!
Klem
Lise

Frøken H sa...

For en smart liten sak! :) Genial!

Var det hjertet på kammerstaken du mente? Det er bare laget av blomstertråd, den tykkeste er formet til et hjerte og så har jeg tvinnet en tynnere rundt og rundt! Veldig enkelt! ;)

klem Frøken H

Har en drøm... sa...

Så kos med slike venninnegaver! Og denne var da genial;))

Det finnes noen slike ferdige pakker til og lage Tilda-dukker, veldig greit første gangen... da følger det jo med "bruksanvisning" hihi;))
Prøv, det er veldig gøy og de er jo så søte;)

Klem Line

Miss Mette sa...

Hei Monica
Så koselig å titte innom bloggen din, mange dine innlegg ♥ den lille oppvaskbørsten var bare supersmart! Har ikke sett slik før jeg heller :) Kjempekoselig ramme med barna også ♥ …og mange flotte skilt du har :) Ønsker deg en fin kveld, klem fra Mette

Tina sa...

Så smart også fin da gitt. Å hvor selger de slike, slike skulle vi hatt jenter!!!! Må si jeg likte det opphenge med børste og skål også jeg det. Kjempefin!

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg! Veldig hyggelig det!

mvh Tina:)))

Troen og Haapet sa...

Wow!Den var smart!Snill venninne:)
Tusen takk for trøsteklemmen..det er sårt og trist nå,men vi har mange gode minner vi kan ta fram når vi kommer oss gjennom det første sjokket!
Klem til deg:)

MinLilleInteriøHule sa...

Noe så utrolig smart.meg å vil ha.hvor finner man en slik en?flott gave til noen som har alt:):)klem