søndag 16. januar 2011

OG HER ER RESULTATET...

...av gårsdagens lille prosjekt, som jeg lovte å dele med dere:) Av erfaring er toppen av klesskapet et sted som samler skrot, rot og ikke minst støv! Jeg har jaktet på gode oppbevaringsløsninger, som kasser eller kurver, for å skjule rotet, men uten hell. Enten er de for høye, for dype, ikke min stil, eller rett og slett for dyre. Og det jeg ikke finner i butikken, lager jeg som kjent selv:) Jeg ønsker meg takhøye skap med tiden, men enn så lenge duger denne løsningen mer enn godt nok for mitt vedkommende.
Og enklere enn dette blir det rett og slett ikke...

Jeg har ganske enkelt malt banankasser, og hengt på tags som forteller hva kassene rommer. Og siden slike esker er gratis, slapp jeg altså å begi meg ut på smuglergaleien denne gangen;) Og det passer visst bra for meg for øyeblikket...har jeg blitt fortalt...


For MOT ALLE ODDS har Husbonden lest Smugler-innlegget, og i tillegg lagt igjen følgende hilsen på Facebook:

"Kjære kjærring. Jeg legger merke til mer enn du tror og kald øl har jeg ikke blitt tilbudt siden i sommer. Men jeg har gitt opp å kommentere all gammel mannskit som kommer inn i huset. Vil ønske deg lykke til med smuglinga og husk at når jeg går lei må du ta med deg all røkkla. Elsker deg. Puss puss."

Først av alt: Jeg ble som fryktet stoppet i tollen, men jeg ble verken halshugd, husløs eller fratatt godset, og det er jo vel og bra;) Men mannskit??? Jeg har ikke hørt på makan... Det er tydelig at jeg må jobbe litt mer med (hyppigere?) ølservering. Samtidig kan den åpenbare dårlige hukommelsen hans komme meg til gode med tanke på fremtidige oppdrag;) Smuglingen vil neppe avta, men å "bekjenne mine synder" var nok ikke noen gjennomtenkt innleggstittel, så heretter vil jeg nok ordlegge meg litt smidigere;))


Anyways: jeg er godt fornøyd med den nye oppbevaringsløsningen på soverommet. 
Det enkle er, om ikke det beste, så ihvertfall farlig nær;) 
Ha en strålende søndagskveld!

22 kommentarer :

Fru Hansen sa...

Kjempesmart! Lekker ble de også :) Likte veldig godt tagsene dine!

Lykke til med smuglingen fremover...hehe


Ha en flott uke!

Hansen- Lind sa...

Så lur du er :) Hmm kanskje det var noe å gjøre med de x-antall eskene som man sitter igjen med etter å lagt tak.. :)

Søndagsklem

Alfasinteriør sa...

Hahah..så morsomt. Genial løsning med banankasser da, kjempe lurt. Har akkurat samme problemet på soverommet våres. Jeg fant noen oppbevaringskasser på ikea, men de passet ikke helt inn i stilen.Kanje jeg må male dem også:0). Var litt skremmendes dette, for soverommet våres har presis lik løsning som dere..hehe..Lurte på hva bilde av mitt soverom gjorde her inne:0).
Lykke til videre med smugling og mannen:0)
Klem Alfa

ennahs lille hjørne sa...

Smart med sånne kasser da!!
Det ble fint også, grei måte å skjule små-ting i.

Hulda sa...

Dette var jo helt genialt! Flott måte å bruke eskene på, og så fine de lappene var med trykte bokstaver på. Kjempefint!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flotters:)
klemklem

Miss Mette sa...

Hei Monica
Ja, dette var morsomt – jeg har akkurat gjort det samme som deg… Malte banankassene hvite, til oppbevaring av diverse ting i kjelleren og med navnlapper… hehe.. så gøy :) … fant ut at de er genialt å bruke for de er så sterke i bunnen, og de er gratis :)

Synd mannen din oppdaget smuglingen din, men fiiiin kommentar han lag igjen hos deg :) gliste litt her jeg satt… Herlig innlegg, Monica ღ Ønsker deg en fortsatt fin søndag, og ha en fin uke som kommer … Klem fra Mette

Monica sa...

Så utrolig smart! Og det ble jo kjempefint :) Er jo masse plass i en bananeske også, godt å få utnytte plassen over skapene :)
Håper du får en fin uke :) klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Veldig bra, snuppis ♥

Og mannen din bare overser vi ;) *fnise*

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Det får en si! Det der ble jo skikkelig bra! Flinka :)

Mette. sa...

Hei.

Mannen min som fann bloggen din i går då han googla "knotter".
Til mi store glede:)))
Etter ei lita runde her la eg meg til som følger;)

Liker kjempegodt stilen/ bilda og ikkje minst måten du skriv på.
KJEMPEBRA!!!

Vi lo godt her eg og mannen når vi las om smuglinga di og i dag til din mann`s kommentar:))

Kjempesmart løysning med kassene... verdt å ta med seg;)

Klem Mette.

Jennys fire vegger sa...

HAHAaaah! Kongebra! :-D

Det samme med bananeskene, du er skikkelig smart altså! :o)

Jeg ønsker deg lykke til med smuglingen i framtiden, det ser ut til at du trenger det.

Klem Jenny

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Så flott,deilig å ha
orden på sakene. Genialt.
Flott ny uke til deg.
Klem:)

Har en drøm... sa...

GENIALT! Rett og slett genialt;))
Utrolig hva man kan komme på, og du er jo bare så utrolig kreativ!
Synd jeg ikke har skap som har plass til de derre oppå seg:)

Og haha, så mannen har fersket smuglingen ja, jaja, du fikk da puss, puss på slutten og det betyr - Keep on Girl, det er lov og smugle bare gubben får servert ølen sin;)

Ha en fin, ny uke!

Klem Line

Husfruen of Hilltop House sa...

Morsomt! :-)

Li/Småtingene sa...

Super idé! Og riktig lekkert ble det!

Ble sittende å lese meg nedover bloggen din; så mange flotte og morsomme innlegg! Legger meg til som følger med det samme!

Ha en flott mandag!

:-)

tinemor sa...

He, he
Jeg må le av kommentaren til din kjære :-)
Ja, de får med seg det de vil.
Supersmart løsning på toppen av skapet!!!!
Me like :-)
Klem

Catje sa...

ESkene ble utrolig fine! Vi er på jakt etter noe i samme sjangeren. Moret meg stort over smugle-føljetongen din! Kostelig! :)

Catje

Hulda sa...

Ja, den grønne kassen jeg fikk til jul er nydelig! Ser den for meg med lavendel eller rosa dronning ingrid i til sommeren. ;) Den er et bruktfunn, så kan nok ikke oppgi noen butikk, dessverre. Men, da jeg først så den trodde jeg den kom fra Bloomingville. ;) Den er nok gammel.

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei..
Utrolig smart og kreativt :))
Måtte flire av mannen din sitt utsagn...
En mann kan få sagt det hehe!!!
Ha en fin kveld.
Klem:)

siren sa...

Kjempesmart, ja du er og blir superkreativ! :)

ChezJeanette sa...

Utrolig kult laget! Og av banakasser! Hadde aldri tenkt på det selv. Det ble jo superfint i hvitt med fine stemplede tags på.

Jeg lo godt av bekjennelsen din og at mannen har lest det :-)

Ha en flott dag!

Jeanette :-)