søndag 2. januar 2011

Julen 2010 - Over & Ut...

Det er utrolig hvor fort lei jeg blir av julepyntet hus og juletre så fort nyttårsaften er overstått. Kan nesten ikke få det fort nok ut... Jeg syns jeg må beholde julen til 1.nyttårsdag er over, noe som gjør sitt til at jeg går og tripper og planlegger hele dagen. Utålmodigheten ligger tykt utenpå...


Nå er all pynten pakket ned, og juletreet ligger nedsnødd på verandaen. 50 uker til neste gang julepynten skal ned fra loftet. Det høres lenge ut, men noe sier meg at dette året kommer til å gå hakket fortere enn de foregående...kan det ha noe med alderen å gjøre?? ;)


Jeg er ikke klar for vår og pasteller enda, men vil holde interiøret i hvitt og jordfarger en stund til...
Det er enda lenge til våren kommer til oss i nord, så det gjelder og ikke gjøre ventetiden lengre enn høyst nødvendig...


 

Jeg starter 2011 med nyoppusset blogg, og jeg håper dere som allerede følger meg fortsatt vil trives her. Alt som tidligere lå i venstre sidebar er flyttet over til høyre. Si gjerne ifra om det er noe du ikke liker:)

Lille-Gull og jeg skal nyte enda en fridag, før vi tar fatt på hverdagen igjen...Nå skal jeg på en etterlengtet bloggrunde:)

14 kommentarer :

Hulda sa...

En herlig vinterlig stemning hos deg. Utrolig stilig med skinnet, det var tøft! :) Flotte bilder!

Hulda sa...

Stilig også med tekst på bildene, ved siden av også. Jeg har gjort litt av det på min blogg, spennende med litt ny layout.

Tove `blogg verden sa...

Kjempefint innlegg - nydelige bilder!!
Godt nyttår
klem Tove

★ CHRISTINA sa...

Nydelige bilder du deler med oss!
Flott blogg,her kommer jeg innom igjen.
Godt nyttår.
Klem Christina

Miss Mette sa...

Hei Monica, og et godt nytt år til deg :) Nydelige bilder du viser, bare vakkert ♥ Jula er vel på vei ut i løpet av uken her ;) skal bli godt å komme tilbake til ”normalen” hihi… Jeg er heller ikke klar for våren riktig ennå, det er jo ennå i alle fall 3 til 3 måneder med vinter! Kjempeflott årskavalkade, mange flotte bilder og fint laget… Gleder meg til å følge deg videre i 2011… Ha en fortsatt fin kveld videre, klem fra Mette

Godt Isolert/Victoria sa...

Kjempefine bilder, som alltid, Monica! Jeg likte godt bloggen din med ny layout!

Og tusen takk for superkoselige kommentar på bloggen min. Gleder meg til 2011 jeg også - og vi må møtes oftere enn i 2010.

KLEEEEEEM

Vibeke / Mammas Hus sa...

Skal vi se....noe vi ikkeeeee likeeeeer....?

Nix, nada, njet. ;)

WE LOVE! :)

Nyyydelige bilder - og et kjempeflott innlegg!! ♥ Her er jule også plassert på boden. Eller i alle fall rett utenfor, må rydde litt i kassene(!) også!



Jeg vil være med på forsettet deres - oftere treffing! Husk at det ikke er langt fra Lhmr til Hernes. ;)

Har en drøm... sa...

Tusen takk for oppskriften;))
Den er bare sååå søt ♥

Jeg elsker den nye layouten din, lekker og delikat! Flink er du;)

Her er og julen pakket bort, men har fortsatt litt "vinterpynt" igjen, noen hvinterkledde små barn ol... + masse stearinlys fortsatt, er som du sier lenge til våren enda, og begynner vi med for mye pasteller allerede nå, så blir det lenge og vente!

Nyt kvelden!

Klem Line

Jennys fire vegger sa...

Nydelig bilder og det var skikkelig stili` med saueskinn på bordet! Det skal prøves! :o)

Liker den nyoppussa bloggen din veldig godt!

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Mitt ☆ Mine sa...

Hei! Tusen takk for koselige kommentarer og for at du ville følge bloggen min!
La meg som følger hos deg også..;D

Herlig årskavalkade du har laget!

Godt nyttår!

Klem

Randi sa...

tuuusen takk...så gjenstår det å se om jeg tørr prøve dette da;-)

nyyydelige bilder som alltid....kreativt og tøft med saueskinnet :-)

Ha en god natt
klem

bodil sa...

Hei.Nydelige bilder.Koselig.Ønsker deg et riktig Godt Nytt år.Klem fra Bodil.

Kittys Paradis sa...

Hei :)

Takk for hyggelig hilsen på Kittys Paradis og velkommen som ny følger. Godt å se at det er flere enn meg som er LEI av jula akkurat nå :)

Flott blogg du har du også !!

Kitty :)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Monica!
Godt Nytt År.

Herlig med litt vinter inspirerte interiørbilder etter all jula.
Fint innlegg.
Ønsker deg en kjempefin uke.
Klemmer