tirsdag 25. januar 2011

JEG HAR SETT LYSET!!

...eller rettere sagt SOLA!! Endelig...Den er egentlig ventet å vise seg først i morgen her på Melbu. Men på veg til jobb idag ble jeg uventet blendet av sola i midtspeilet, og tok SPORENSTREKS en u-sving for stoppe i en sidelomme. Øyeblikket jeg lengtet så inderlig etter måtte uten tvil foreviges:) Et ubeskrivelig øyeblikk og en fantastisk opplevelse!


Mørketiden er offisielt over...en LYKKENS dag! Så ufattelig godt å se solen speile seg i havet og legge seg som et teppe over snøen, og de usedvanlig vakre fjellene våre som bader i sollys. Nå ble det mange superlativer her, men det er rett og slett MEKTIG!

Jeg kan se min egen skygge!! Amazing!

Dette bildet er tatt fra verandaen vår i går da solen var på sitt høyeste. I morgen håper jeg å kunne se den titte helt frem.
Livet er herlig, er det ikke?!

15 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

HALLELUJA☺
Kan tenke meg det er herleg ja☺
Eg er glad vi har sol heile året!

Klem M♥

Guttemamma sa...

Herlig vintervær,rene påsken,her om dagen også!
Nydelige bilder i innlegget under..!
klem♥

Hansen- Lind sa...

Det er en utrolig herlig følelse den man sitter med når sola endelig vender tilbake etter å vært borte lenge!
Savner det rett og slett!
Flotte bilder, får jo hjemlengsel ;)

Klem

Hulda sa...

Ja, alle vi nordlendinger vet hvor deilig følelsen er når vi ser sola igjen for første gang i januar. :) :) Lykke!

Vakre vinterbilder du deler med oss.

Merethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merethe sa...

Ååh, det måtte være et fantastisk øyeblikk etter mørketiden!! Og for en hærlig utsikt du har fra verandaen!! Helt fantastisk...

Så godt å høre at du og symaskinen ikke er venner heller! Man føler seg litt bortkommen noen ganger av alle de flinke damene rundt om forbi her ;) Men klippe kan vi! Bare å gjøre det beste ut av det :D

Ønsker deg en god kveld, nå kan du bare sitte å glede deg til neste solglimt.. :)

Varm klem!

Merethe sa...

Ja! Og du, det var utrolig stilig med de sammenrullede boksidene i den flasken!! Kjempe god ide! Takk for at du satte meg på den ;)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Ååå, for en deilig følelse det må være! Glad på dine vegne :D Jeg er jammen glad vi ikke bor i mørketidområder! :D

Nyt sola!

Klem :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig! :D Dette trengte du ;)

Flotte bilder :D

Har en drøm... sa...

Ååå Halleluja;))
Så deilig det må være for dere og endelig se sola igjen, hihi ♥
Nydelige bilder!

Ha en herlig kveld, her blir det Grey's;)

Klem Line

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempedeilig!! :) Da eg var på vei til jordmor i dag, fekk eg også sola midt i øyan :) Deilig, men litt fare for kjøring, hehe :) Litt seinare på dagen fekk eg vårsola inn vinduet mitt. HERLIG :) Ja, mørketida her hos oss er også over :) Altså sola ser vi nok heile vinteren, men ho forsvinne fra huset midt i "mørketida" :)

KJEMPEFLOTTE BILDER! :) Så lekkert!!

Godklem til deg :)

Fru Hansen sa...

For noen nydelige bilder! Begynner virkelig å lengte etter en tur til Andøya!!

Ha en flott uke :)

Godt Isolert/Victoria sa...

NYYYYYYYYYYYYDELIG!

Vi kjørte til Sydspissen på Tromsøya på mandags formiddag og da fikk vi se sola. Jeg fikk nærmest klump i halsen og tårer i øynene. Så herrrrrlig. :)

Jennys fire vegger sa...

Mørke, mørke -gå din vei! Sol, sol -kom til MEG! :-D Så deilig da! :-D

Ha en fin soldag videre.
Klem Jenny

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Jeg så den ene av disse bildene på facebook, nydelige!!!
DU har virkelig "sett lyset" hehe!!

God bedring til minstejenta..
Klemmer