lørdag 8. januar 2011

Familien er alt...

Idag vil jeg vise dere bilder fra trappa vår. Her har vi samlet noen bilder av de 4 barna våre. De 3 største er riktignok mine bonusbarn, men når de er her hos oss er de mine. Slik har det alltid vært, da jeg har vært en del av deres liv de siste 8 årene.
Jeg elsker alle 4 like høyt:)


Den store trerammen har jeg laget av et gammelt hagebord, som hadde blitt skadet av vær og vind, og ikke lenger egnet seg som bord. Jeg har skåret ut en del av stavene og stiftet hønsenetting på baksiden. I fjor sommer hang det ute på veggen, men fikk komme inn i varmen før jul. Og her tror jeg jammen det blir værende:)


I trappevinduet ligger en stabel med gamle bøker. Slike stabler ligger flere plasser rundt om i huset. Jeg elsker gamle slitte bøker, og jeg er alltid på jakt etter flere når jeg er på Brukten eller loppis. De må ha fin farge på permen, og være passe slitt. Utover det er innholdet fullstendig uvesentlig:)


Verdens flotteste stesønner og brødre....Disse bildene er tatt i 2003 og Wonderboys er 1,5 og nesten 3 år gamle...♥  


Nederst til venstre på bildet under er Største-Gullet som 3-åring, for nesten 10 år siden, snart tenåring i hus!! ;) 
Øverst til høyre er Husbonden som liten. Han kan nok ikke lyve fra seg noen av barna;)


De fleste har sikkert fått med seg oppslagene om den grusomme dødsulykken i Troms. To av de døde er fra Melbu, hvor vi bor. Far og sønn. Mor og tvillingsøsteren til den døde gutten ligger skadet på sykehuset. Vi kjente dem ikke, men på en så liten plass som Melbu påvirkes alle på et vis. Det ligger et slags trykk på hele bygda idag. Mine tanker har vært hos de døde, de skadde og de etterlatte idag. Jeg tenker spesielt mye på jenta som har mistet sin tvillingbror. Og pappa. Livet er en gave, ikke ta det for gitt...
Ingen vet hva morgendagen bringer...CARPE DIEM...



9 kommentarer :

Har en drøm... sa...

Herlig innlegg ♥ Flotte bilder, flott dikt og ord til ettertanke ♥
Forferdelig med denne ulykken og jeg føler så veldig med de pårørende!
Når man hører om slikt blir ord fattige og man har bare lyst og holde rundt hverandre og kjenne at man har hverandre... Livet er virkelig urettferdig innimellom...

Klem Line

Godt Isolert/Victoria sa...

Nydelige bilder - som alltid. Kjempefint med bilder i 'ramma'. Du er så flink og du har det såååååååå fint! Jeg er misunnelig!
Diktet var FANTASTISK! Hvor har du funnet det?

Og dødsulykka er bare helt forferdelig! :(

Hansen- Lind sa...

Huff ja er tragisk den ulykka!! All medfølelse til de etterlatte!

Å de bildene av bonusungene dine... syns det var noe kjent her..Har de bodd/bor i Nesse? Kan være at jeg tar helt feil. :)

Men var veldig koslige bilder :)

Ha ei god helg videre.
Klem

Beate sa...

så nydelig ramme!

nyt dagen

klem beate

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Nydelig innlegg!
Klem

Monica sa...

Hehe, godt jeg ikke er den eneste :) Og bra at duken får komme frem igjen, tenk å måtte ligge alene sammen med julepynten et helt år! :)

Koselig bildesamling du viser :) Nydelig den ramma!
God søndag til deg og dine :) Klem fra Monica :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg leste i natt jeg og orket ikke skrive ;P Rune kan ikke lure seg under noen av ungene nei, det er sant!!

Flott innlegg, vennen ♥

Hansen- Lind sa...

Jammen da gikk de nok i samme bhg som jeg jobbet i før :) Ikke alt man glemmer :)

Ha en fiin søndagskveld
Klem

Villasol sa...

For noen herlige bilder og ord! Den rammen var lekker. Og helt nydelig med de sjarmerende bildene. Koselig og lese at du bryr deg like mye om stebarna dine som de skulle være dine egene. Ikke alle har det slik. Kjærlighet til alle :) Koselig!

Stor klem
Ingunn