onsdag 12. januar 2011

SOVEROM...IGJEN!

I mangel på barnerom å blogge i forbindelse med NIB's januarutfordring, tenkte jeg å ihvertfall holde meg innenfor samme sjanger. Ikke fordi vi ikke har barnerom til barna våre, men de blir liksom aldri helt ferdige og er langt i fra bloggbare for øyeblikket. Derfor blir det et innlegg fra vårt soverom idag. (har ikke tenkt å melde meg på NIB med det asså;))


Det har ikke skjedd så mye her siden sist, men her om dagen kom jeg over noen filleryer på salg som passet så godt her inne. Jeg er veldig glad i filleryer, og disse var nær sagt perfekte, både i størrelse og farge:) Om ikke Husbonden ble så lykkelig for nye ryer (igjen), så ble jeg det. Og enda lykkeligere ble jeg da jeg fant igjen et gammelt sengeteppe i nøyaktig samme farge! :)

 Klær har en lei tendens til å havne i en haug på gulvet hos oss, nå har endelig en etterlengtet knaggrekke fått plass på veggen bak døra. Den gamle bryggerikassen brukes til sengetepper, og ikke minst; et lett tilgjengelig brannteppe om uhellet skulle oppstå natterstid... Noe jeg vil anbefale alle å ha på soverommet, samt et brannslukningsapparat. Vi har et stående i klesskapet.


Ønsker alle en finfin ettermiddag;)


20 kommentarer :

bodil sa...

Hei.Tusen takk for titten.NYDELIG,VAKKERT.Ønsker deg en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil.

Catje sa...

Nydelig soverom. Flott, duse farger. Jeg er så glad i det fargerike at jeg ikke klarer å la være å velge farger, men sånn som du har det er bare så utrolig flott å se på! Misunner deg kassa, jeg er nemlig fra Hamar! :)

Catje

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Wow!!! NYdelig soverom..breatteaking :)
Nyt kvelden.
Klemmer

Har en drøm... sa...

Ååå, vakkert, VAKKERT ♥
Tøft og romantisk på en gang, jeg likte det veeeldig godt!
Sengegavlen er noe av det lekrreste jeg har sett, du er bare sååå flink;)
Og kule nattbord!

Ha en fin kveld!

Klem Line

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEfint soverom!!☺☺
Håpe vårt ein gang blir like fint-og ryddig :S Dååååårleg på akkurat det dessverre :(

Nyt kvelden☺

Klem M♥

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Så utrolig flott soverom dere har altså! Nyydelige bilder du viser som alltid!
Filleryene passet jo kjempegodt der, og sammen med sengeteppet så var det jo lekkert!

Ha en flott kveld
Klem Janne Merethe

Anette Willemine sa...

Veldig innbydende og koselig!

Klem,
AW

Alfasinteriør sa...

Så mange flotte detaljer. Helt nydelig. Artig å se at du har en gammel dør til sengegavl. Har akkurat tenkt på samme løsning til soverommet våres,hehe.
Legger meg til som følger jeg, for her vil jeg inn igjen.
Ha en super kveld.
Klem Alfa

Anita S Home and Wine sa...

Så utrolig lekkert og delikat
soverom dere har.

ønsker deg en flott kveld

hilsen anita s

. sa...

WOW !!!!!! så flott!!!! skulle inn hit for å svare på kommmentaren din i bloggen min, men ble helt bergtatt av synet her som møtte meg!!!! så nyyydelig rom!!!!! du store....heldig du :)


på spørsmålet ditt så vet jeg ikke om det finnes krukker i khaki med fugel på? jeg har 4 typer krukker inne på nettbutikken men ingen med fugel på...er nesten helt sikker på at det ikke finnes...men skal aldri si aldri....jeg skal dobbeltsjekke det :)
Krukkene er ikke så dyre da. Koster 315,- og de har lokk :)

klem fra Ann Elin

Som mine dager er sa...

Hehe ... brannapparat på soverommet?! Ja jeg er jo enig i at det til tider kan bli veldig hett ;-)

Spøk til side - soverommet er lekkert som få. Kreativt laget de nattbordene. Me like.

Du spurte om lysekronen på soverommet mitt. Det er en Ikea lampe men den føres dessverre ikke lenger. Selv fant jeg den på gjenbrukstorget til kr. 100,- i fjor vår. Superfornøyd.

Putene har jeg sydd selv. takk for at du liker dem ;-)

Fortsatt fin uke.

Klem Marit

Godt Isolert/Victoria sa...

Nyyyyydelig! <3

Og den HOME-knaggrekka var virkelig flott. :) *ønske seg*

Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Nille faktisk! :) Nydelig uansett!

Hansen- Lind sa...

Så utrolig lekkert soverom! Håper vårt blir like innbydende en dag ;)
Å for noen tøffe nattbord... Er det stein??

Ha en fin kveld.
Klem

tinemor sa...

Fatet er fra Nordal. og jeg selger det i Butikken min. Har ett igjen...
Klem

Hansen- Lind sa...

Så genialt nattbord!! :)

Camillas romantiske hjem sa...

Lekkert soverom med mange flotte detaljer! Ha en fin dag:) Klem Camilla

Randi sa...

Hei
Du har ett superkoselig soverom....fargene stilen...alt tiltaler meg..:-) Men jeg orker ikke å bo meg inn i dette huset vi leier...og da blir det ikke satt opp ting som ikke er ytterst nødvendig...så mens jeg venter på at ett passende hus skal dukke opp...så suger jeg til meg inspirasjon fra blogglandia..:-)

Ønsker deg en super fin dag

Randi sa...

Nei, vi fant ut at vi stresskjøpte hus sånn som det var akkurat før jul...tiden før jul er heller ikke da det er mest hus til salgs ....vi fant ut at det var best å leie ett billig hus en periode, til vi nå endelig finner huset vårt.

Jeg begynner mest sannsynlig i Mars. I og med at det er en helt ny stilig så er det ingen turnus som ligger klar. De må med andre ord opprett en stilling...og det betyr igjen at alle andres sin turnus må også forandres og skrives om...sånn er det i turnusyrket.

Skal jobbe i bolig, sånn som nå...men med større ansvar og andre oppgaver. Er spent på hvordan det blir...gleder meg vilt!!:-))

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Nyydelig soverom :)