fredag 7. januar 2011

DU TRODDE VEL IKKE PÅ MEG.....

...når jeg sa at jeg ikke skulle kjøpe meg flere skilter?! Jeg var nemlig utilregnelig i gjerningsøyeblikket.
Egentlig er jeg litt i konflikt med meg selv på akkurat DÉT punktet. For når sant skal sies var det vel strengt tatt dagens gjerningsøyeblikk som bør utnevnes som utilregnelig, ihvertfall etter fornuftens regler...


Victoria og jeg har vært på shopping, noe som pleier å bli braksuksess! Vi endte opp med ikke mindre enn 13(!) skilter tilsammen, fra en og samme butikk, så hvem som gned seg mest i hendene etterpå skal være usagt...;P Men alle ble glade og fornøyde, og hva er vel bedre enn det?!


Og hvem kan motstå dette søte skiltet med Ole Brums sitat? Jeg falt pladask for det! (noe jeg forsåvidt gjør for alle skilt...;))


Kanskje noen som begynner å bli lei av spisestuen min nå, men jeg er så glad i denne lille kroken vår, at et bilde eller to til skader vel ikke...?! I lampestangen har jeg hengt opp det uunnværlige hampgarn-nøstet mitt, og en gammel snelle med blonder.
Stangen egnet seg jo så fint til den slags;)

Endelig er fredagsunderholdningen på plass igjen på tv, og ikke minst Det Store Korslaget, herlig! :)
Nå står biff og fløtepoteter på menyen, håper dere har en herlig fredagskveld!


19 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kremmerhuset??☺ Meina eg såg dei skilta der..☺

Fredag♥
Kos deg!!

Klem M♥

Anonym sa...

Samme skilt havna hos oss :) digger disse små "gullkorne"
karin fra st.nes <3

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååååå fiiiiin! :D Godt vi bare har Kremmerhuset på Hamar. Litt skummelt at jeg begynner å jobbe på Hamar om en måned.... ;)

PS: Mannen ler av pynteveden din ;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kos deg med skilt og mat og alt sammen:)
klemklem

siren sa...

Så søtt et skilt, "Ja takk begge deler" herlig sitat! :)

Ja du er en skikkelig skilt elsker du, og jaggu meg har du klart å fått tak i noen skikkelige flotte og originale skilt! Og nå lurer jeg på hvor du har kjøpt skiltet i forrige innlegg som du har hengende i stua "Happyness is not a destination, it is a way of life" Kunne såå ha tenkt meg et sånt et! Gratulere med kapize lampe forresten, jeg kjøpte min for over 2 år siden, ELSKER den fortsatt! :)

Jennys fire vegger sa...

Hihihi.... 13?? :-D

Utrolig flotte bilder! Jeg er ihvertfall IKKE lei. Koslig med hampetau og blonder på også, lett tilgjengelig. :o)

God helg!
Klem Jenny

Godt Isolert/Victoria sa...

Nei, har du kjøpt skilter igjen!? :) Takk for koooooooselig avbrekk på jobben i dag. Du er BEST! :)

Mange klemmer til deg fordi du fortjener det! <3

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, og forresten; skiltet passet supert der! :)

sylvia sa...

god helg.
nydelig helg, må si jeg har en svakhet for skilt, syntes det er hyggelig å omgi med med alle disse koselige ord,
skjønne bilder.
ønsker deg en nydelig helg.
klem fra sylvia

siren sa...

Tusen takk, tror sannelig jeg skal bestille meg et sånt et. Det er jo så stilig! Ønsker deg ei knakende god helg, klem :)

Helena sa...

Ja Takk Begge Deler, er et sitat man kan bruke ofte og det går aldri av moten :)

God helg :)

klem

Villa Klaraberg sa...

Hei! Jeg har tenkt å kaste urverket, så det kan du gjerne få. Urverket funker ikke som det skal, jeg trakk det opp for moro skyld..men det stoppet fort opp. Send meg en mail om du allikvel vil ha det:
villaklaraberg@gmail.com

Kjempekoselig stue du har!

Klem fra Jorunn

Randi sa...

hehehe...skilt e gildt :-))

Stilig det bordet ditt...tøffe detaljer med hampenøste i stangen:-)

Kos deg med helgen...her skal det jobbes.

Hansen- Lind sa...

Trodde ikke på deg nei :) Flott å se at du har fått tak i nye skilt :) Kan man egentlig få for mange??? Tror ikke det :) Har da alltid en plass å ha dem!

Syns ikke heller "hytta" på bloggen min så så bra ut innvendig, men hadde jeg hatt råd til å kjøpe den, hadde jeg å hatt råd til å sette mitt preg på den! Men herlig utseende utvendig!

Ha ei flott helg.
Klem

sandra sa...

Så fin blogg og utrolig morsomme tekst-innlegg du har:)

sandra sa...

Så fin blogg og utrolig morsomme tekst-innlegg du har:)

Grip dagen sa...

Skilter har jeg også et stor utvalg av. Noen er kjøpte, de fleste har jeg laget selv.
Da kan jeg tilpasse teksten som jeg selv vil.

Jeg har et skilt jeg så gjerne vil sette opp på parkeringsplassen vår på hytta. Men av frykt for grunneigeren har jeg ikke våget det enda.

Synes du jeg kan sette opp dette:
"PRIVAT. Feilparkerte biler blir demontert og solgt til øst-Europa."

Jeg synes det er kjempetøft... Det er selfølgelig humoristisk ment. Men jeg er redd at grunneiger i området stempler meg som fullstendig gal...

Ha ei fortsatt flott helg.
Klem Marit

Ps. Om, jeg sier OM, du ønsker flere skilt - så er det bare å ta kontakt...

Hegemors store, lille verden sa...

Hei og TUSEN TAKK for de koselige meldingene du har lagt igjen!! DET var hyggelig, det!! Og for en herlig blogg du har selv! Slår meg ned hos deg, jeg;)
God helg!! (herlig skilt!!)
Klem fra Hegemor

pippilotta sa...

Såå koselig skilt da, kan godt forstå du kom hjem med mange av de:)) Når det gjelder mnd plakaten har jeg kjøpt de i gøteborg på balders hage, men vet de har de på lille martine :
http://www.lillemartine.no/category.html/bilder-/-plakater

Ha en fin helg videre, og du kjempekoselig blogg!!! Kommer garantert tilbake hit;)

Klem!