søndag 30. januar 2011

DET MÅTTE BLI HVITT...

Vitrineskapet i spisestuen har jeg, med hensikt, latt være å vise bilder av tidligere. Skapet er opprinnelig heltre eik, men i fjor sommer malte jeg det i fargen Hammershøi. En farge jeg er veldig glad i, men det ble på en måte ingen helhet eller sammenheng i den lille kroken vår. Egentlig ble skapet bare et uromoment, og uromomenter er ikke bra for meg...;P Nå har jeg malt det hvitt (bombe!?) og endelig kom det mer til sin rett sammen med resten av møblene i spisestuen, som går i hvitt, beige og brunt.
Her herjer fortsatt influensaen, så idag er jeg (mot normalt) tom for ord, og derfor lar jeg bilderaset tale for seg selv...


Skapet rommer...



På toppen av skapet...


Aliment gardinene fra Jeanne D'arc Living som jeg er så glad i....


Et skilt (overraskende nok) har fått plass på siden av skapet.


Summasumarum; fornøyd med "ny" helhetlig spisestue:)

Håper alle har en flott søndag fri for feber, snørr og basillusker!

20 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEKJEMPEfint!!!☺☺
Og kvitt also...wow hehe☺
Passa perfekt i spisestua!
Og veldig fint pynta også☺

God bedring☺

Klem M♥

Anitas hus sa...

Hele spisestua de er til å spise opp^^,) Lekkert, lekkert, og jeg skjønner godt at du ville ha det hvitt:)

Ønsker deg god bedring♥
Klem, Anita:O)

ennahs lille hjørne sa...

Å så fint det ble!!!
Jeg ser etter et sånt skap men finner liksom ikke helt det jeg ser etter. Men ditt var virkelig fint!!!

Nydelig krok dere har. De kappene i vinduet var kjempe fine!!

God bedring:) her er omgangsykebasillene endelig ute av huset og ingen nye basiller er velkommen inn.

Romantikk-takk. sa...

Lekkert og masse flott
inni og oppå. Søte
gardiner.
Ha en fin dag.
Klem.

Benedicte sa...

Her er en blitt frisk, men yngste gutten er enda syk... Jaja, det går nok over snart!

Utrolig fint skap. Ble nyskjerrig på hvilken farge det var før, kanskje jeg må snoke å se i bloggen:)

God bedring
Benedicte

Godt Isolert/Victoria sa...

Sååååååååååååå fint! :)
Jeg har laget ny header i dag og er for en gangs skyld fornøyd. JIPPI! Ellers rydder og rydder og rydder vi! :) Så deilig med system i lekene og å få kastet litt (kremt... fire poser) med leker som er ødelagte/ikke brukes/mangler deler). Jeg skal vaske stue og kjøkken når guttene er i seng og gleder meg til å sette meg i sofaen etter det.

KLEM

Jennys fire vegger sa...

I`m speachless... *dån*

Ha en fin søndag videre.
Klem Jenny

NB! God bedring!

Fru Hansen sa...

Kjempelekkert!!! Det ble jo bare helt nydelig.

God bedring i heimen :)

Fru Perez sa...

Åhh, fantastisk nydelig spisestue! Nesten til å spise opp, hvis man kan si det sånn! ;) Gratulerer med fornyelse - NÅ ble jeg inspirert nå!

God søndagskveld! :)

klem

Cosmos sa...

Så flott det vitrine skapet ble
Litt av en jobb du har gjort, men så ble det jo kjempefint til slutt da.
Klem M

Beppe sa...

Superfint !! Likte så godt vinkassen din jeg da :) Klem Beppe

Har en drøm... sa...

Knallfint ble det!
Nydelig skap og herlig innhold ♥ Og jeg bare digger gardinene og lammeullet på bordet - tøft!
Du har det bare sååå lekkert altså;)
Hvitt, natur og brunt er lekkert ♥

Fortsatt god bedring, håper det snart slipper taket litt;)

Klem Line

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint, suppisen min ♥ Du er DYKTIG! :D (Jo du er det, når du maler i feberørska)

nr14 sa...

Flott og herlig mye skapplass:) Spekulerer på å male et svart vitrineskap i stua her hvitt....men jeg har faktisk ikke noe annet hvitmalt av møbler. Tenke litt videre:)

Siv sa...

Kjempekoselig krok du har her...
liker alt, helt min smak ♥

Den kassen var såååååå fin, jeg vil ha...

Fint med lammeskinn på det lekre bordet ditt ;)

Ha en fin uke !

Spilloppa sa...

Nydelig skap, og flotte bilder!!
Riktig god bedreng!
Klem

Marit sa...

Så fint det ble.
Fortsatt god bedring.
:)

Beate sa...

nydelig skap!!! og veldig fint i hvitt!!


klem beate

ide-puffen sa...

Det ble bare nydelig altså. Takk for inspirasjon med de andre bildene også.
Ønsker deg en kreativ og fin uke.
Og tenk, det er 29 dager til mars.
Herlig.
Klem
Randi

Neet sa...

Det ble utrolig lekkert nå når det vart kvitt da!! Grattis med "nytt" skap:D